loading...
کمیاب فان
تبلیغات

http://up.sarayanmusic.ir/up/sarayanmusic/Documents/baner-sarayanmusic2.gif

مهدی نجف زاده بازدید : 523 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)
 
از هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران هفت بازی برگزار شد و تیم‌های استقلال تهران، تراکتورسازی تبریز و  فولاد خوزستان مقابل میزبان‌های خود به برتری رسیدند، چهار بازی هم با تساوی به پایان رسید. آخرین بازی این هفته را چهارشنبه شب، پرسپولیس با مس کرمان برگزار خواهد کرد.

فجر سپاسی و استقلال در ورزشگاه حافظیه شیراز با حضور حدود ۲۰ هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند. در نیمه اول وحید شیخ ویسی، سنگربان فجر، از چهره‌های برتر میدان بود و در چند صحنه مانع از گل‌زنی مهاجمان استقلال شد. گرچه نتوانست تا پایان این نیمه دروازه‌اش را بسته نگه دارد و جواد نکونام از روی نقطه پنالتی تیمش را پیش انداخت.

شاگردان غلامحسین پیروانی بلافاصله با شوت زیبای حمید جوکار از پشت محوطه جریمه بازی را به تساوی کشیدند که اولین گل فجر در لیگ برتر امسال بود. در نیمه دوم محمد قاضی در دقیقه ۴۶ استقلال را پیش انداخت، اما محمد حیدری گل زیبای قاضی را پاسخ داد و بازی مجدداً مساوی شد.

حنیف عمران‌زاده در دقیقه ۷۵ و در حالی که دقایقی قبل وارد میدان شده بود گل سوم استقلال را به ثمر رساند. سپس نوبت تعویض بعدی استقلال یعنی فرهاد مجیدی شد تا گل چهارم استقلال  را بزند.

این بازی پرهیجان، یک پنالتی هم برای فجر در برداشت، اما مهرزاد معدنچی با ضربه‌ای ضعیف، توپ را به مهدی رحمتی تقدیم کرد.

در ترکیب استقلال مهدی رحمتی، فردین عابدینی (حنیف عمران‌زاده)، پژمان منتظری، امیرحسین صادقی، پژمان نوری، جواد نکونام، خسرو حیدری، آندرانیک تیموریان، سیاوش اکبرپور (فرهاد مجیدی) محمد قاضی و مهدی نظری (گوران لاوره) بازی کردند.

امیر قلعه‌نویی پس از برتری تیمش گفت: امروز روز خوب استقلال بود و ما با استفاده از تجربه برنده شدیم. باید روی دفاع‌مان بیشتر کار کنیم، ولی آرایش اصلی‌مان را در اختیار نداریم. بیگ‌زاده مصدوم است و منتظری در دفاع راست بازی می‌کند، هر چند از منتظری ممنونیم که در این پست به میدان می‌رود.

سرمربی استقلال درباره کسر یک امتیاز از این تیم به خاطر فحاشی هواداران به داور مسابقه مقابل سپاهان گفت: ما این موضوع را می‌پذیریم، ولی آن روز، روز خوب فغانی نبود و تماشاگران هم نباید آن کارها را می‌کردند. ما همیشه قربانی می‌شویم، یا قربانی داور یا قربانی تماشاگران.

غلامحسین پیروانی سرمربی فجر سپاسی هم گفت: دو گل خوردیم سپس دو تا زدیم، اما بعد از تساوی، بچه‌ها احساسی بازی کردند. یکی به تیر زدیم و پنالتی‌مان را هم گل نکردیم. اگر پنالتی‌مان گل می‌شد شاید به گل مساوی هم می‌رسیدیم.
مهدی نجف زاده بازدید : 433 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)

کشتی ورزش ملی ما، شکل دهنده بخشی از خاطره جمعی ما، و ریشه بسیاری از افتخارات ماست. کشتی قهرمان‌ها، پهلوان‌ها، و جهان پهلوان‌ها به تاریخ ما هدیه کرده است. کشتی به ما اعتماد به نفس داده و در سیاه‌ترین روزهای تاریخ ما، به کمکمان آمده است. پاسداری از این تجربه تنها در صورتی میسر است که امکان حضور کشتی‌گیران ما در عرصه‌های جهانی فراهم باشد و نسل‌های بعد بتوانند با کشتی زندگی کنند و افتخار بیافرینند

مهدی نجف زاده بازدید : 130 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

تيم ملی بسکتبال ايران ضمن غلبه بر تايوان در مرحله نيمه نهايی جام ملت های آسيا، جواز حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ به ميزبانی اسپانيا را دريافت کرد.

در بيست و هفتمين دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی آسيا که به ميزبانی فيليپين در حال برگزاری است، ايران موفق شد هشتمين پيروزی متوالی خود را ثبت کند و تنها تيم بدون شکست جام تا اين مرحله باشد. شاگردان بچيروويچ برای راهيابی به فينال با نتيجه ۷۹ بر ۶۰ از سد تايوان گذشتند. تايواني ها در مرحله قبلی و در مصافی حيثيتی، چين پرافتخارترين تيم تاريخ بسکتبال آسيا را حذف کرده بودند.

ايران بازی را با ترکيب مهدی کامرانی، حامد آفاق، صمد نيکخواه بهرامی، اوشين ساهاکيان و حامد حدادی آغاز کرد و بر خلاف تمام ديدارهای پيشين، اين تيم رقيب بود که توپ و سبد را در اختيار گرفت. کوارتر اول ۲۳ بر ۱۵ به سود تايوان خاتمه يافت.

مهار حامد حدادی از سوی تيم رقيب، باعث شد اوشين ساهاکيان ستاره ايران در نيمه نخست باشد و مهدی کامرانی نيز روزی به ياد ماندنی را سپری کند. در لحظاتی از کوارتر دوم اتفاق جالبی رخ داد و  ايران با برتری محسوس جسمانی و فنی، ۱۵ امتياز پياپی گرفت و در طرف مقابل، تايوان حتی يک امتياز هم کسب نکرد.

بهت زدگی تايوان از تغيير ناگهانی روند بازی باعث شده بود در کوارتر دوم، اغلب حتی ساده ترين توپ های زير سبد را هم از دست بدهند و ايران نيز با طمانينه و توزيع بدون اشتباه توپ، بر اختلاف امتيازات بيافزايد.

تايوان نيز مانند قطر، اردن و کره جنوبی از بازيکن آمريکايی استفاده مي کند و کينزی اسپنسر ديويس ستاره اين تيم است. او که سابقه بازی در ليگ های قبرس، ونزوئلا و ترکيه را دارد، در اين بازی هم ۱۶ امتياز گرفت و بهترين بازيکن تيمش بود.

مهدی کامرانی با کسب ۱۹ امتياز، شش ريباند و شش پاس منجر به گل برجسته ترين بازيکن ايران و ميدان بود. افتخاری که در تمام بازيهای قبلی نصيب حامد حدادی شده بود. حدادی در اين مسابقه ۱۷ امتياز گرفت و ۱۴ ريباند داشت. عملکرد او در نيمه دوم به مراتب بهتر بود.

ساهاکيان چهره شاخص نيمه نخست نيز ۱۳ امتياز کسب کرد. سامان ويسی و جواد داوری فرصت حضور در اين مسابقه را پيدا نکردند اما اصغر کاردوست مانند ديدارهای پيشين، ذخيره طلايی ايران بود.

سفيدپوشان ايران در ديدار فينال به مصاف برنده کره جنوبی و فيليپين خواهند رفت. ياران صمد نيکخواه بهرامی در دور نخست مرحله گروهی موفق شدند کره جنوبی را ۷۶ بر ۶۵ شکست دهند. فيليپين نيز در همان دور نخست، يک شکست مقابل تايوان را متحمل شده. 

فيليپين مهد بسکتبال آسياست و سال ۱۹۵۴ روی سکوی سوم جهان ايستاده. اين کشور توانسته پنج بار قهرمان آسيا شود اما آخرين قهرمانياش در سال ۱۹۸۵ بوده و سالهاست از دوران اوج خود فاصله گرفته. اين تيم حالا با شکوفايی مجدد و اتکا به امتيازات ميزبانی، درصدد صعود به فينال و کسب ششمين جام قهرمانی است.

سه تيم نخست آسيا جواز حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ اسپانيا را کسب ميکنند. ايران در سال ۲۰۱۰ برای نخستين بار حضور خود در جام جهانی را تجربه کرد و تقريباً با همين ترکيب که به فيليپين آمده، به علاوه بازيکنانی مثل ارسلان کاظمی، در مرحله گروهی به برزيل، کرواسی، آمريکا و اسلوونی باخت اما تونس را شکست داد.

ايران حالا پس از دو دوره قهرمانی متوالی آسيا در سالهای ۲۰۰۷ و ۲۰۰۹، برای کسب سومين نشان زرين آسيا مبارزه خواهد کرد. بچيروويچ سرمربی تيم ملی ايران پس از راهيابی به فينال گفت: بازی را بد شروع کرديم و موقعيت های خوبی در اختيار حريف قرار گرفت اما توانايی کافی و انرژی لازم برای برتری در طول مسابقه را داشتيم و توانستيم بر حريف خود غلبه کنيم.

رضا مشحون مدير تيم ملی ايران هم به فارس نيوز گفت: در آغاز بازی در عين ناباوری پرتاب های سه امتيازی تايوان وارد سبد شد و پيش افتادند اما سپس بازی را در اختيار گرفتيم. نيمه دوم اوج بازی ما بود و ديگر از اين بهتر نميشد. هر ۱۰ بازيکنی که به ميدان ميرفتند عالی بودند و سرمربی هم به خوبی و با تسلط کافی تيمش را هدايت کرد.

مدير تيم های ملی بسکتبال ايران درباره فينال گفت: برای ما کره جنوبی يا فيليپين فرقی نمي کنند. کسب جام قهرمانی را هدف گرفته ايم و حتماً بايد به آن برسيم. اميدوارم در جام جهانی هم حضوری شايسته داشته باشيم.

محسن بازدید : 78 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

"مایکل اوون" ستاره سابق تیم ملی انگلیس در حرکتی نوآورانه با پیراهن ترکیبی رئال و بارسا عکس گرفته است.

ستارگانی نظیر "ایلگنر"، "مورینتس"، "کلایورت"، "زامبروتا"، "بلتی"، "بایا"، "مندیتا" و خود او این پیراهن را امضا کرده اند.

ستاره سابق انگلیس که خود سابقه حضور در رئال را دارد این تصویر را در صفحه توئیترش قرار داده است.

عکسی جالب از ستاره انگلیسی با پیراهن رئال و بارسا

مهدی نجف زاده بازدید : 44 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

شب گذشته پيکارهاي هفته سوم فصل فوتبال باشگاهي بلژيک (ژوپيلرق‌‌ليگ) با سه ديدار خاتمه يافت. در آخرين جدال اين تاريخ استاندارد ليژ در زمين گنک به پيروزي دو بر صفر رسيد.

به گزارش فارس، ازکيل يک و ام‌پوکو در دقيقه 90+4 براي ليژي‌ها گلزني کردند. ضمن آنکه فان‌دام در دقيقه 88 از تيم مهمان اخراج شد.

در اين مصاف که در ورزشگاه فونيکس انجام شد، رضا قوچان‌نژاد حتي روي نيمکت ذخيره نيز ديده نشد.

در ديدارهاي ديگر کلوپ بروژ مقابل زولته وارگم به تساوي يک بر يک رسيد اما اندرلشت چهار بر يک از سد گنت عبور کرد.

در شرايط کنوني استانداردي‌ها با 9 امتياز از سه برد پياپي ابتداي فصل صدرنشين هستند.

مهدی نجف زاده بازدید : 56 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

در حالي که گفته مي‌شد مسعود شجاعي قرار است به آلاوس منتقل شود، خبرگزاري رسمي اسپانيا از انتقال مسعود شجاعي به تيم جيرونا خبر داد.

به گزارش ايسنا ، خبرگزاري رسمي اسپانيا در بخش مربوط به خروجي‌هاي باشگاه اوساسونا نوشت: مسعود شجاعي با قراردادي آزاد به جيرونا پيوست.

جيرونا در دسته دوم اسپانيا است و فصل گذشته در رده چهارم قرار گرفت.

محسن بازدید : 42 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)

بعد از جدایی "استانکو" از این تیم، عابدینی یک مربی کروات به نام "ایویکا مت کوویچ" را جانشین وی کرد. این مربی نسبتاً ناموفق 3 هفته بعد از شروع لیگ آزادگان 77-78 جای خود را به پروین داد. علی پروین سرمربی سابق پرسپولیس بعد از 5 سال خانه نشینی دوباره به این تیم بازگشت و طی 4 سال موفق به کسب 3 جام قهرمانی لیگ و یک جام حذفی شد.


مهدی بازدید : 187 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (0)

سایت FIBA پس از پیروزی تیم ملی بسکتبال ایران برابر اردن و صعود به جمع چهار تیم برتر رقابت‌های قهرمانی آسیا به بررسی این دیدار پرداخت.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم ملی بسکتبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 94 بر 50 اردن را شکست داد و به جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها راه یافت.

 

سایت فدراسیون جهانی بسکتبال در گزارشی درباره دیدار ایران برابر اردن نوشت: «ایران در این بازی بسیار باصلابت ظاهر شد و در همان ابتدای مسابقه توانست 7 امتیاز از حریف بگیرد و سپس برتری خودش را در طول بازی به حریفش دیکته کرد. برای ایران پیروزی برابر اردن سومین حضور آن‌ها را در نیمه نهایی قهرمانی آسیا رقم زد.

 

تیم ملی بسکتبال ایران تاکنون دو بار در سال‌های 2007 و 2009 توانست به قهرمانی در این بازی‌ها دست یابد.

 

ایران همچنین در سال 1993 در جاکارتای اندونزی توانست تا یک چهارم نهایی صعود کند. شکست اردن برابر ایران به این معنا بود که اردنی‌ها امسال روی سکو نخواهند رفت. آن‌ها که در سال 2009 توانسته بودند به مقام سوم دست پیدا کنند، اکنون دیگر شانسی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان ندارند.

 

صمد نیکخواه بهرامی،‌حامد آفاق، حامد حدادی، در بازی برابر اردن عملکرد بسیار خوبی به نمایش گذاشتند. مهدی کامرانی با نفوذ‌های خود قلب دفاع حریف را بارها از هم پاشید و پاس‌های منجر به گل زیادی برای هم‌تیمی‌هایش فراهم ساخت و باعث شد ایرانی‌ها پشت سر هم امتیازهای خود را افزایش دهند. البته اوشین ساهاکیان با ریباندهای خود و حتی گلزنی مهارت بالای خود را در این دیدار نشان داد تا کوارتر نخست برای ایران با قدرت هرچه تمام‌تر به پایان برسد.

 

ایرانی‌ها که تجربه شکست 88 بر 84 برابر اردن را داشتند، این بار با عصبانیت و حرارت زیاد در پی انتقام بودند. حدادی که بیش از 20 امتیاز و 8 ریباند در این بازی داشت پس از مسابقه با اردن می‌گوید "قصدمان این بود که با نهایت قدرت‌مان برابر آن‌ها ظاهر شویم. هیچ چیز دیگری مد نظرمان نبود."

 

صمد نیکخواه بهرامی دیگر بازیکن تاثیرگذار تیم ملی بسکتبال ایران نیز درباره بازی با اردن گفت: "قبل از یک مسابقه مهم در این مسابقه‌ها نمی‌خواهیم هیچ چیز را دست کم بگیریم. فکر کردن به گذشته باعث می‌شد تا بازی‌مان را خراب کنیم. به هیچ وجه به آن شکست تلخ برابر اردن فکر نمی‌کردیم و آن باخت برای ما فقط جنبه هشدار داشت. اصلا دنبال انتقام نبودیم."

 

مهمد بچیروویچ سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران که 14 بازی بدون شکست به همراه ملی‌پوشان ایران سپری کرده است نیز پس از پیروزی شاگردانش برابر اردن درباره تاثیر شکست دوره قبل ایران برابر اردن در این بازی شانه بالا انداخت و گفت: "من آنجا نبودم. ما بازی را بسیار خوب شروع کردیم و از همان ابتدا به خوبی توانستیم بازی ر ا به کنترل خود درآوریم. از ریتم بازی شاگردان تیمم کاملا راضی هستم. در حمله بسیار خوب بودیم و از عملکرد تک تک بازیکنانم در این بازی راضی هستم. این را هم نباید فراموش کنیم که دفاع ما بسیار منظم و بابرنامه کار کرد و من فکر می‌کنم ما این پیروزی را مدیون دفاع خوب‌مان هستیم."

 

هرچقدر ایران قوی و قدرتمند ظاهر شد، اردنی‌ها شکننده بودند. وسام السوس بازیکن اردنی درباره شکست سنگین و تلخ برابر ایران می‌گوید نتیجه بیانگر تفاوت بسکتبال میان دو کشور است. ایران در تمام جنبه‌ها قوی و قوی‌تر شده است. آن‌ها لیگ بسیار قوی دارند و در سوی مقابل اردن روز به روز در حال تضعیف شدن است. شاید وقت آن رسیده باشد که فدراسیون بسکتبال اردن شروع به بازنگری و اصلاح امور مربوط به بسکتبال در این کشور کند.

 

"ما در برابر قوی‌ترین تیم مسابقه‌ها بازی کردیم و نهایت تلاش‌مان را انجام دادیم اما کافی نبود." این‌ها سخنان مربی تیم بسکتبال اردن بود. او در ادامه می‌گوید: "اکنون می‌خواهیم بهترین رتبه‌ای که می‌توانیم را در این رقابت‌ها داشته باشیم."

 

ایران در مرحله نیمه نهایی بیست و هفتمین دوره رقابت‌های بسکتبال قهرمانی آسیا باید به مصاف چین تایپه برود.

مهدی بازدید : 97 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

پیام علی کریمی به حسن روحانی پس از تحلیف

سلام
از اینکه مدیری مردمی علاقمند به ورزش به عنوان رئیس جمهور جدید ایران انتخاب شده خوشحالم. امیدوارم همانطور که از اعتدال صحبت می کنید، در ایران و ورزش ما نیز اعتدال در پیش گرفته شود و حال و هوای همه مردم خوب شود.
سرباز کوچک ایران علی کریمی

مهدی بازدید : 51 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

باشگاه استقلال از طریق معاونت حقوقی خود به طور رسمی نسبت به حکم کمیته انضباطی اعتراض کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پس از اینکه کمیته انضباطی فدراسیون در حکمی به خاطر فحاشی تماشاگران استقلال، یک امتیاز از این باشگاه کسر کرد، باشگاه استقلال اعلام کرد که از طریق معاونت حقوقی این باشگاه به طور رسمی نسبت به در نظر گرفته شدن چنین جریمه‌ای برای باشگاه اعتراض کرده است و منتظر نتیجه این اعتراض خواهد بود. باشگاه استقلال این حکم را "ناعادلانه" می‌داند و اعلام کرده که به هیچ وجه از حق خودش در این زمینه کوتاه نخواهد آمد.

تبلیغات


کمیابhttp://up.sarayanmusic.ir/up/sarayanmusic/Documents/baner-sarayanmusic2.gif

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 227
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 128
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 150
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 202
  • بازدید ماه : 178
  • بازدید سال : 1,113
  • بازدید کلی : 67,927
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد آمارگیر سایت