loading...
کمیاب فان
تبلیغات

http://up.sarayanmusic.ir/up/sarayanmusic/Documents/baner-sarayanmusic2.gif

مهدی نجف زاده بازدید : 382 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)

هواداران محمد مرسی، رئیس‌جمهور اسلام‌گرای برکنارشده در مصر، روز چهارشنبه ۲۳ مرداد سه کلیسا را در مرکز مصر به آتش کشیدند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، هواداران مرسی می‌گویند که این اقدام را «در تلافی حملات پلیس به تظاهرات طرفداران مرسی در قاهره» انجام داده‌اند.

خبرگزاری دولتی مصر گزارش می‌دهد که طرفداران دولت اسلام‌گرای مرسی، با پرتاب سه کوکتل مولوتف کلیسای «مار جرجیس» را در استان سوهاج به آتش کشیدند.

بنا بر گزارش‌ها دو کلیسای دیگر نیز در همین روز در استان «مِنیا» مورد حمله اسلام‌گرایان قرار گرفت و ساختمان‌های آنها از حریق خسارت دید.

اقلیت مسیحی مصر معروف به اقلیت قِبطی حدود ۱۰ درصد از جمعیت ۸۴ میلیون نفری را تشکیل می‌دهند. مقامات مذهبی قبطی از کودتای سوم ژوئیه ارتش که منجر به برکناری محمد مرسی شد اعلام حمایت کرده‌اند.

از حدود شش هفته پیش که این کودتا رخ داد، هواداران مرسی دو اردوگاه اصلی در قاهره برای تحصن اعتراضی برپا کرده‌اند که حمله نیروهای پلیس مصر به این دو اردوگاه، روز چهارشنبه، تعداد زیادی کشته و مجروح برجای گذاشت.

در حالی که خبرگزاری فرانسه تعداد کشته‌شدگان این حمله پلیس را ۴۳ نفر ذکر کرده، سخنگوی اخوان‌المسلمین شمار جان‌باختگان این حمله را ۲۵۰ نفر و شمار زخمیان را «بیش از ۵ هزار نفر» گزارش کرده‌است.

شاهدان عینی به خبرگزاری رویترز گفته‌اند که پلیس در شهرک نصر در شمال قاهره گاز اشک‌آور شلیک کرده و در همین حال یک هلیکوپتر پلیس نیز بر فراز این شهرک پرواز کرده و نفربرهای ارتش نیز در نزدیکی محل تجمع مخالفان مستقر شده‌اند.

بنا بر این گزارش، سربازان ارتش مصر به سوی معترضانی که سنگ پرتاب می‌کردند آتش گشوده و این سربازان کوشیده‌اند به سوی مسجدی در شهرک نصر که مقر اخوان‌المسلمین و کانون اعتراضات چند هفته اخیر بوده پیشروی کنند.

از اردوگاه تحصنی دوم که در نزدیکی دانشگاه قاهره واقع شده نیز خبر می‌رسد که نیروهای دولتی روز چهارشنبه با استفاده از بلدوزر این محل را «به طور کامل» تخلیه کرده‌اند.

مفتی احمد الطیب، شیخ اعظم دانشگاه اسلامی الازهر مصر روز چهارشنبه در یک بیانیه تلویزیونی سرکوب معترضان توسط دولت را محکوم کرده و اعلام کرد که با اعمال روش‌های خشونت‌آمیز مخالف است.

در همین حال در همین روز وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز اعلام کرد که «برخوردهای خشن و کشتار مردم» در مصر را محکوم می‌کند و همه طرف‌های درگیر را به «خویشتن‌داری» دعوت کرد.

ترکیه، آلمان، و قطر از دیگر کشورهایی بودند که در این روز خواستار توقف خشونت‌ها در مصر شده و مخالفت خود با سرکوب معترضان در مصر را اعلام کردند.

محسن بازدید : 59 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

سیدابراهیم بحرالعلومی، بازیگر سینما که در کارنامه خود بازی در آثاری نظیر «سن پترزبورگ»، «چهل سالگی»، «زمهریر»، «بی پولی»، «مرسدس» و «ضیافت» دارد، به دلیل ایست قلبی امروز (شنبه 19 مرداد) درگذشت.

 

سیدابراهیم بحرالعلومی، بازیگر و منتقد سینما که برای گذراندن تعطیلات عید فطر به مناطق شمال کشور مسافرت کرده بود، امروز (شنبه 19 مرداد ماه) به دلیل ایست قلبی درگذشت.

 

در حال حاضر، دوستان و آشنایان بحرالعلومی در تدارک انتقال پیکر وی به تهران برای برگزاری مراسم تشییع و تدفین وی هستند که احتمال دارد مراسم خاکسپاری در روز سه شنبه 22 مرداد ماه جاری انجام شود.

 

به گزارش فارس، سیدابراهیم بحرالعلومی متولد 28 تیر ماه سال 1329 در تبریز بود، بازی در فیلم هایی نظیر «سن پترزبورگ»، «چهل سالگی»، «زمهریر»، «بی پولی»، «مرسدس»، «ضیافت»، «مکس»، «محاکمه»، «یک اشتباه کوچولو» و سریال «کلاه پهلوی» از جمله کارهای وی بوده است، با این وجود بحرالعلومی علاوه بر بازیگری در سمت مجری طرح، مشاور تولید و مدیریت تولید در عرصه سینما نیز فعالیت داشته است.

محسن بازدید : 63 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری مفسد فی الارض و محاربی خبر داد که دو سال متواری بود.

سرهنگ علیرضا محرابی با اعلام خبر دستگیری محارب متواری، گفت: پس از دو سال در پی اجرای دستور بازپرس دادسرای شهیدمقدس (اوین) مبنی بر دستگیری شرور معروف و مفسد فی الارض و محارب که از افراد شرور معروف منطقه خانی آبادنو بود، مراتب به صورت کاملا محرمانه در دستور کار عملیاتی این مرکز قرار گرفت.

وی با بیان اینکه «ایرج» به مدت دو سال با سوابقی از جمله شرارت، تهدید یکی از قضات قوه قضاییه، تخریب، جعل و کلاهبرداری تحت تعقیب ماموران قرار داشت، گفت: ماموران متهم را در ساعت هفت نهم مردادماه در حالی که در خیابان مقدس اردبیلی مخفیانه قصد حضور در یک مشاور املاک را داشت، مشاهده کردند.

رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه این آدرس به صورت نامحسوس تحت مراقبت های ویژه اطلاعاتی قرار گرفت، گفت: پس از چندین ساعت مراقبت، ماموران دریافتند که متهم که کاملا تغییر چهره داده، قصد سوارشدن به خودروی پراید را دارد که بلافاصله در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

کمیاب فان

محرابی با بیان اینکه این فرد در هنگام دستگیری با قصد فریب ماموران عنوان کرد که «ایرج» را نمی شناسد، گفت: با دستگیر متهم در بازرسی از خودروی پراید وی، چهار عدد گوشی تلفن همراه و سه عدد سیم کارت که از آنها برای اقدامات مجرمانه خود استفاده می کرد، کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه بررسی های ماموران نشان داده که پنج برادر «ایرج» نیز از اراذل و اوباش منطقه خانی آباد هستند که در سال 90 و در پی اجرای طرح مبارزه با اراذل و اوباش و طرح ارتقای امنیت اجتماعی دستگیر و در محل به رویت اهالی رسیدند، گفت: سه تن از برادران وی در زندان به اتهام محاربه و مفسد فی الارض برای آنان احکام اعدام صادر شد و فعلا در زندان تحمل کیفر می کنند.

به گفته رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، متهم پس از تکمیل پرونده در اختیار مقام قضایی برای صدور حکم قرار می گیرد.

محسن بازدید : 88 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (1)

انتشار ویدیویی که در آن مرد لبنانی، دراقدامی عجیب، از صحنه خودکشی همسر خود فیلمبرداری کرده، بهت همگان را برانگیخته است.

به گزارش العالم، در این ویدیو مرد لبنانی اگر چه ناامیدانه برای منصرف کردن همسرش از خودکشی تلاش می کند، ولی اقدام عجیب او و فیلمبرداری از این صحنه در آن شرایط خاص، بازتاب های مختلفی در پی داشته است.

در این ویدیو که شنبه گذشته در منطقه الرملة البیضاء بیروت ضبط شده، یکی از عجیب ترین انواع خودکشی به تصویر کشیده شده است؛ زنی می خواهد با پریدن از طبقه هشتم ساختمانی خودکشی کند و همسرش با ناله و التماس از وی می خواهد که از این کار منصرف شود، و جالب آن که با وجود ناراحتی زیاد، تا آخرین لحظه هم فیلمبرداری از این صحنه را با گوشی موبایل ادامه می دهد.

وی با ناله از همسرش می خواهد که «به خاطر مادرش هم که شده از این کار منصرف شود»، اما زن توجهی نمی کند و تصمیم خود را عملی می کند.

هنوز هیچ یک از منابع امنیتی لبنان، صحت فیلم مذکور را تایید نکرده اند.

 

در همین حال شبکه الجدیده لبنان روز یکشنبه اعلام کرد: جنازه "آمنه" که با این اقدام به زندگی خود پایان داد، در شهر صور تشییع و به خاک سپرده شده است.

محسن بازدید : 42 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

زن نامرئی در حالی به خانه های جنوب تهران دستبرد زده بود که مالباختگان پس از دستگیری او متوجه سرقت از خانه هایشان شدند.

ساعت 21 و 30 دقیقه 26 تیر امسال وقوع یک فقره دستگیری در یک مجتمکع مسکونی در منطقه خزانه به کلانتری 160 خزانه اعلام شد .

 

با حضور مأموران در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد که صاحبخانه در ساعت 21 به همراه همسرش از منزل خارج و در زمان بازگشت متوجه حضور یک زن غریبه در داخل خانه می شود که با همکاری سایر اهالی مجتمع او را دستگیر کردند.

 

مأموران در بررسیهای اولیه علاوه بر کشف وجوه نقد سرقتی متعلق به صاحبخانه، موفق به پیدا کردن یک دسته کلید -شامل دهها کلید- از متهم به نام "الهام . ر" 35 ساله و همچنین یک دستگاه خودرو پارس سفید رنگ متعلق به وی در خارج از مجتمع مسکونی محل سرقت شدند .

 

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "سرقت منزل" و به دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران ، پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

 

شاکی پرونده پس از حضور در پایگاه هفتم، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: همراه همسرم، ساعت 21 برای خرید از خانه خارج و بعد از گذشت 20 الی 30 دقیقه به منزل بازگشتیم . موقع ورود به خانه متوجه شدیم که یک زن غریبه وارد منزل شده که بعد از کمی داد و فریاد و به کمک همسایه ها توانستیم مانع از فرار او شویم .

 

الهام که چاره ای جز بیان حقیت نداشت علاوه بر اعتراف به آخرین سرقت خود به دهها فقره سرقت مشابه اعتراف و عنوان داشت: بدون برنامه ، زنگ در منازل را زده و وقتی کسی جوابگو نمی شد بوسیله کلیدهایی که در اختیار داشتم در را باز می کردم. در روز دستگیری نیز زمانیکه در داخل اتاق خواب در حال جستجو برای پیدا کردن طلا و پول بودم ، ناگهان صاحبخانه وارد اتاق شد و در حالیکه قصد فرار داشتم از سوی وی و سایر اهالی مجتمع دستگیر شدم .

 

متهم در خصوص محل و زمان سرقت های خود نیز به کارآگاهان گفت :اغلب سرقت های خود را بعداز ظهرها و در بیشتر در مناطق شهرری و علی آباد انجام داده ام .

 

در ادامه رسیدگی به پرونده و با شناسایی تعداد دیگری از محل های سرقت، کارآگاهان به تحقیق از سایر مالباختگان پرداخته و این در حالی بود که برخی از مالباختگان تا زمان مراجعه کارآگاهان پایگاه هفتم آگاهی هیچگونه اطلاعی از سرقت منازل خود نداشتند!!

 

یکی از مالباختگان در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : فکر نمی کردم که سرقتی انجام شده باشد و تصور می کردم که طلاهایم شامل زنجیر و پلاک طلا و حلقه ازدواج و همچنین گوشواره و دستبندم گم شده است !!!.

مالباخته دیگر نیز در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : به مدت یک هفته در مسافرت بودیم . شوهرم در زمان خروج از خانه ، در را یک قفل بیشتر نزده بود و زمانیکه به منزل بازگشتیم متوجه سرقت مبلغ 4 میلیون و 700 هزار تومان وجه نقد به همراه یک صندوقچه چوبی حاوی طلا و نقره و همچنین سه کسیه برنج شدیم.

 

مالباخته دیگری نیز در اظهاراتش عنوان داشت : مدت دو هفته و به همراه تمامی اعضای خانواده در مسافرت شهرستان بودیم و زمانی متوجه سرقت شدم که مأموران آگاهی به در منزل مراجعه کردند . آن زمان بود که با بررسی دقیق اموال باارزش داخل خانه متوجه سرقت هشت عدد کارت هدیه بانک با مبالغ مختلف ، چندین عدد سکه طلا ، یک رشته زنجیر طلا و حدود 600 هزار تومان وجه نقد شدم .

 

سرهنگ کارآگاه داوود فرد رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اشاره به اعتیاد شدید متهم به مصرف موادمخدر از نوع شیشه و سابقه دستگیری در پایگاه دوم پلیس آگاهی به اتهام مشابه در مهر ماه سال گذشته اظهار داشت: در تحقیقات به عمل آمده از محل سرقت مشخص شد که تعدادی از اهالی ساکن در مجتمع های محل سرقت ، متهم را در زمان تردد در داخل مجتمع مشاهده کرده اما با توجه به ظاهر آراسته و تردد وی با خودرو پژو پارس سفید رنگ مدل سال، به هیچ عنوان تصور نمی کردند که این زن می تواند یک سارق حرفه ای باشد.با آنکه ورود متهم به داخل منازل نیز بدون هرگونه تخریب و یا ایجاد سرو صدا صورت گرفته که این موضوع نیز باعث شده تا برخی از مالباختگان تا زمان حضور کارآگاهان، هیچ اطلاهی از سرقت اموال خود نداشته باشند.

 

وی در پایان این خبر گفت: در حال حاضر قرار قانونی از سوی مقام قضایی صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر محلهای سرقت در اختیار پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

محسن بازدید : 52 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

خواننده زن ایرانی و مدرس آواز کر درگذشت. فلورانس لیپت چند روز پیش بر اثر بیماری از دنیا رفت

مراسم تشیع پیکر «فلورانس لیپت» ساعت ۹ صبح امروز با حضور اهالی موسیقی از مقابل تالار

وحدت آغاز شده است.
«فلورانس لیپت» از خوانندگان کر و مدرس آواز کر محسوب می‌شد که در بسیاری از آثار سمفونیک به اجرا پرداخته بود. همچنین بسیاری از اعضای گروه کر ارکستر سمفونیک تهران از شاگردان فلورانس لیپت محسوب می‌شوند.
وی پس از تشرف به دین اسلام در بسیاری از آثار دینی همسرش، سعید شریفیان به ویژه در سمفونی‌های «خورشید» و «خسوف» به عنوان خواننده کر همکاری کرده بود و نقش جدی داشت.
مراسم یادبود فلورانس لیپت روز جمعه – ۱۱ مرداد – از ساعت ۱۶:۴۵ تا ۱۸:۳۰ در مسجدالرضا (ع) واقع در میدان نیلوفر برگزار خواهد شد.
گروه فرهنگ و هنر بروزترین ها درگذشت این هنرمند ایرانی را به خانواده محترم ایشان و اهالی فرهنگ و هنر تسلیت عرض می‌نماید
مدیر سایت بازدید : 81 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

برنامه 90 شب گذشته مانند همیشه دیدنی بود؛ نخستین قسمت از پانزدهمین سری برنامه نود از ساعت 23:05 سه شنبه شب از طریق شبکه سوم سیما بر روی آنتن رفت

همزمان با آغاز سری جدید برنامه نود، دکور آن نیز با تغییراتی روبرو شده بود که در ابتدای برنامه نیز فردوسی پور دقایقی درباره آن صحبت کرد.

پس از این بخش صحبت های قوچان نژاد درباره صعود تیم ملی پخش شد. در ابتدا از او مثل خداداد عزیزی که پایه گذار صعود تیم ملی به جام جهانی 98 بود، یاد شد و گفته شد بازهم یک مشهدی تیم ملی را به جام جهانی برد. او در صحبت هایش ضمن ابراز خرسندی از حضور در تیم ملی گفت : در آن لحظه خیلی خوشحال بودیم. چه آنها که روی نیمکت بودند و چه کسانی که در میدان بودند. لحظات شیرینی بود و می دانستیم با یک گل به جام جهانی می رویم.

کی روش با من تماس گرفت و ازم پرسید می خواهی به تیم ملی بیای؟ و من با خوشحالی قبول کردم. چراکه این یک افتخار برای من بود. نیم فصل به استاندارد لیژ آمدم و نمی دانم که بعد یک ماه چندان بازی نکردم. خوشحالم بازهم فرصت بازی به من داده شد و بازهم گلزنی کردم. در پایان فصل مربی جدید آمده و زیاد مرا خوب نمی شناسد. با این حال سعی خودم را می کنم تا بار دیگر در ترکیب ثابت قرار بگیرم.

در بخشی از برنامه یادی از سه کوهنورد کشورمان شد که طی روزهای اخیر مفقود شده اند.

mohsen

هرآنچه در ۹۰ دیشب گذشت

در ادامه کفاشیان روی خط آمد و در آغاز صحبت هایش با اشاره به سختی هایی که برای صعود تیم ملی کشیده اظهار کرد: خرداد، ماه سختی بود و نفس راحتی کشیدم. در این یک ماه زیاد عرق ریختم و باید در آینده هم مسائل فوتبالی روی روال قرار بگیرد.

کفاشیان در صحبت های خود در خصوص میزبانی جام ملت های آسیا گفت و خاطرنشان کرد: مشکلات ما در داخل از کشور است و حمایت لازم برای گرفتن میزبانی انجام نمی شود.

وی ادامه داد: صحبت هایی با مسئولان مختلف کرده ایم و در تلاشیم میزبانی سال 2019 را بگیریم و امیدواریم بتوانیم میزبانی جام ملت های آسیا را بگیریم و با نگاه ملی می توانیم به فوتبال کشورمان کمک کنیم.

وی در مورد جوایز تیم ملی نیز گفت: مجوز ورود خودرو فقط به بازیکنان داده شد که لیستی 25 نفره است، البته برخی دیگر از بازیکنان نیز مستحق گرفتن این پاداشها هستند که در این لیست نیستند.

وی افزود: مواردی که مربوط به فدراسیون است ما خودمان سعی می کنیم به تمامی بازیکنانی که در موفقیت تیم ملی سهیم بوده اند پاداش بدهیم ولی پاداشهایی که به وزارت ورزش مربوط می شود ما نمی توانیم تصمیم گیری کنیم.

وی ادامه داد: او در دل حرفهایش گفت:« از دولت آینده آقای سلطانی فر با من تماس گرفتند و گفتند همه کار بکنید که این میزبانی را بگیریم.» به محض اینکه این جمله از زبان کفاشیان بیرون آمد ، فردوسی پور گفت:« آقا شما اگر اسم اعضای کابینه را می دانی باقی اش را هم بگو. اسم وزیر ورزش را که گفتی مثلا برای مان نام وزیر بهداشت را هم بگو مردم بدانند.»

که این گفته اش باعث شد تا کفاشیان که اسم گزینه اصلی وزارت ورزش را به زبان آورده بود بگوید:« نه بابا اگر اسم اعضای کابینه را بگویم مزه اش از بین می رود!» او این جمله را با خنده گفت و بعد تاکید کرد:« سلطانی فر از دوستان قدیمی من است و به عنوان عضو کارگروه این تماس را گرفته است نه به عنوان وزیر ورزش.»

بعد از این فردوسی پور و کفاشیان درباره مجوز های خودروها به ملی پوشان بحث کردند . در این برنامه فردوسی پور از وزارت ورزش برای تصمیمات شان درباره تیم ملی کشتی نوجوانان که در مغولستان گیر کرده بودند ، انتقاد کرد و کفاشیان هم گفت:« اگر ما ۵۰ میلیون ها را پس بدهیم ، مشکل حل است؟!»

البته در ادامه دبیر فدراسیون کشتی با برنامه ۹۰ تماس گرفت و گفت ما فقط هتل ملی پوشان کشتی را عوض کردیم و بچه های این تیم هم امشب به تهران می رسند!

در این بخش برنامه گزارشی از جشن های فوتبالی ایران و شاهکارهای موجود در این مراسمات پخش شد.

در ادامه بازی پرسپولیس و تراکتور سازی و صحنه هایی از دیدار این دو تیم پخش شد تا در مورد موارد داوری این دیدار کارشناسی شود.

در این بخش از برنامه حسین عسکری بر روی خط تلفنی برنامه آمد و در خصوص ارنج داوران لیگ سیزدهم صحبت هایی را مطرح کرد.

در این بخش داوری دیدار تیم های پرسپولیس و تراکتور مورد بررسی قرار گرفت.

عسگری در مورد داوری قهرمانی و ایرادهای داوری وی گفت: یک داور نباید حرکات اضافه داشته باشد و مهم است که رفتار یک داور با بازیکنان چطور است و این موضوع چندین بار به وی تذکر داده شده است.

مسئولان فدراسیون اختلافات میان کمیته داوران و دپارتمان داوری را حل می کنند.

میرزابیگی نیز عنوان کرد: هم عسگری و هم اصفهانیان از داوران خوب کشورمان هستند که امیدوارم هر دوی این عزیزان در کنار ما باشند.

سوال و پاسخ نظرسنجی

سوال نظرسنجی این هفته این بود که کدام تیم در نقل و انتقالات بهتر عمل کرد 1- استقلال 2- پرسپولیس 3- سپاهان 4- تراکتور سازی کهدر این نظرسنجی دو میلیون و چهارصد و سی و چهار هزار نفر شرکت کردند و استقلال با 45 درصد در رتبه نخست و پرسپولیس، سپاهان و تراکتور سازی به ترتیب با 35 درصد، 14 درصد و 6 درصد در رتبه های دوم تا چهارم ایستادند.

منبع: تابناک

گرد اورنده:کمیاب فان

تبلیغات


کمیابhttp://up.sarayanmusic.ir/up/sarayanmusic/Documents/baner-sarayanmusic2.gif

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 227
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 93
  • بازدید ماه : 69
  • بازدید سال : 1,004
  • بازدید کلی : 67,818
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد آمارگیر سایت