loading...
کمیاب فان
تبلیغات

http://up.sarayanmusic.ir/up/sarayanmusic/Documents/baner-sarayanmusic2.gif

محسن بازدید : 56 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

فرمانده نیروی انتظامی گفت: وقتی که بحث امنیت اخلاقی مطرح می شود هجمه های فراوانی آغاز شده و می گویند که نیروی انتظامی به سراغ دزدها برود؛ البته ما معتقد هستیم که باید هم دزد مال و هم دزد ناموس را گرفت.

 

سردار اسماعیل احمدی مقدم پیش از ظهر امروز در گردهمایی بزرگ مبلغان با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین آموزه های عاشورا مقوله مهم دشمن شناسی است بیان کرد: امروز دشمنان از همه ابزار برای هجمه به شیعیان استفاده می کنند.

 

وی با اشاره به اینکه بهترین سبک زندگی بشر از نظر دشمنان روش لیبرال دموکراسی است بیان کرد: آنها به دنبال این هستند که حاکمیت را محقق کنند در حالی که شیعیان به دنبال تحقق عدل و صلح جهانی مطابق با آموزه های مکتب انتظار است.

 

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه غربی ها دوری بشریت از زندگی معنوی و غلبه زندگی دنیوی و حیوانی را دنبال می کنند یادآور شد: برخی جریانات به دنبال این هستند که اینگونه القاء کنند که وجود دشمن یک نوع توهم است در حالی که دشمن شناسی از مسائل مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه غربی ها با استفاده از فشارهای رسانه ای به دنبال این بودند که افکار عمومی کشور را نسبت به سازش متقاعد کنند گفت: دشمنان در شرایطی که وارد مسیر دیپلماتیک شده اند ولی بعد از گذشت دو روز باز شروع به اهانت کرده و از تشدید فشارها سخن می گویند.

 

احمدی مقدم با اشاره به اینکه شناسایی دشمن در زمانی که از طریق رسانه، تغذیه فرهنگی و... وارد می شود دشوار است گفت: امروز فرهنگ از عناصر اصلی اثرگذاری است که با استفاده از ابزار رسانه هدف خود را دنبال می کند.

 

محسن بازدید : 76 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

• پس از تولد، نوزاد می تواند سینه مادر را بمکد

• در دو ماهگی، می تواند دست ها و پاهای خود را به آرامی تکان دهد، برای چند دقیقه سرش را در زاویه 45 درجه نگه دارد و اشیا را برای زمان کوتاهی در دست خود نگه دارد.

• در سه ماهگی، می تواند با کمک اطرافیان و حمایت آنها بنشیند البته نمی تواند سرش را خوب نگه دارد.

محسن بازدید : 87 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

فروردین:

حس می کنید که دیگر رابطه تان برایتان فایده ندارد و کار اشتباهی است. به شرایطتان زمان بیشتری بدهید، ارتباط برقرار کنید و در مورد تعهدات و احساساتتان صحبت کنید. بعد از این است که می توانید تصمیم بگیرید.

 

اردیبهشت:

همیشه به خودتان یادآوری کنید که اگر نگرش مثبتی داشته باشید همیشه اوقات خوبی برایتان پیش خواهد آمد. از رابطه، کار و یا قرارهای موجود بیرون بمانید و به افکار درونی بلندمدتان گئش کنید و سپس به کسب و کارتان بپردازید.

 

خرداد:

امروز کمی برایتان سخت است. از شرایطتان ناراضی هستید و اصلا کاری که می کنید را دوست ندارید. در طالعتان هیچ تغییر واقعی ندارید، پس با یک فرد مورداعتماد در مورد احساساتتان حرف بزنید.

 

تیر:

شاید احساس کنید که باید از یک رابطه ی بلند مدت دست بکشید و عقاید دیگر را کاوش کنید! قبل از پریدن به شرایط جدید با آرامش و شفافیت کامل در مورد آن فکر کنید.

 

مرداد:

امروز هیچ رابطه ی بلندمدتی را شروع نکنید. اگر متعهد به یک رابطه هستید بیشتر روی درست کردن آن تمرکز کنید تا خراب کردنش! افکار شیطانیتان را امروز برای خودتان نگه دارید و سعی کنید کسی را خوشحال کنید.

 

شهریور:

بدنبال عشق گشتن اصلا آسان نیست و ممکن است یک دفعه ببینید روی یک سایت همسر یابی در اینترنت هستید! با دوستانتان بیرون بروید و یک دوست صمیمی جدید پیدا کنید و زندگیتان را با او سهیم شوید.

 

مهر:

همه چیز بسیار گیج کننده است. شرایط جدیدتان ناامیدکننده است و از تمام تماس ها و تهدیدها خسته اید. یک وکیل استخدام کنید. این فرایند برای حل شدن شاید بیش از یک روز طول بکشد.

 

آبان:

استرس می توانید شما را تحت فشار بگذارد. نگرش هایتان را بررسی کنید و ببینید آیا استرس و نگرشتان است که دلیل تمام این بیماری ها و نارضایتی از زندگی است یا نه! اهدافتان را کنترل کنید. خودتان را قوی کنید، صحبت کنید، گوش بدهید و یاد بگیرید.

 

آذر:

امروز خودتان را با دنیا درگیر کنید. بیرون بروید و صحبت کنید، برقصید، بیلیارد بازی کنید و خوش بگذرانید. منشا چیزهای خوب با دیگران بودن است. امروز با یک گروه بمانید.

 

دی:

تمام انتخاب ها در هستی ازآن شماست. به آنچه که می خواهید ایمان داشته باشید و در مورد شادی ها فکر کنید. آنچه که فکر می کنید است که برایتان شادی می آورد. تا این اندازه درمورد نیازهایتان منفعل و بی اراده نباشید. منحصر به فرد باشید.

 

بهمن:

امروز به دنبال تعادل باشید. به غرایزتان گوش کنید. تغییر به مرور آغاز می شود و کم کم پیش می رود. و امروز روز گذاشتن قدم اول آن است.

 

اسفند:

سعی دارید شخص مناسبی پیدا کنید تا بینتان عشقی آغاز شود. یا اگر هم در یک رابطه ی متعهدانه هستید می خواهید آنرا بهتر کنید. اگر مراقب نباشید ممکن است تنهایتان بگذارند. تیپ شخصیتیتان را تنظیم کنید و شخصیتتان را با شرایط وفق دهید.

محسن بازدید : 91 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

"حالم گرفته! آخه این چه کاری بود کرد، چند وقته میخوام ازش انتقاد کنم، اما چه جوری بهش بگم که وضع از اینکه هست بدتر نشه؟" شاید شما هم تا به حال این جملات را در ذهن خود مرور کرده باشید، نسبت به همسر، دوست، همکار، ...

هر فرد در طول حیات خود ممکن است بارها توسط دیگران مورد ارزیابی قرار گیرد. برخی از این ارزشیابی ها دارای جنبه های تشویقی و برخی دیگر منتقدانه است. انتقاد وسیله ای است برای انگیزش، آموختن، توسعه، آموزش و ایجاد روابطی قوی، تبادل اطلاعات، تاثیر گذاشتن و برانگیختن. انتقاد از دیگران در صورتی که هوشمندانه انجام شود آثار بسیار مفیدی خواهد داشت، درغیر این صورت ممکن است با واکنش های منفی مختلف مواجه شود. این رفتار، هنری است که باید آموخت و بدون آگاهی از روش کاربرد آن زیانبار خواهد بود.

انتقاد درست آن است که ضمن تأکید بر نقاط قوت به نقاط ضعف فرد نیز اشاره کند و با ارایه راهکارهای مناسب برای رفع آن سخن به میان آورد. پذیرش انتقاد از دیگران بین طبقات مختلف متفاوت است. برای مثال در بیشتر مواقع انتقاد از سوی افراد یک خانواده قابلیت پذیرش بیشتری در مقایسه با سایرین دارد. به طور معمول ما در برابر قضاوت افراد بیگانه آسیب پذیری بیشتری داریم.

شاید حرفهای نزده ای داشته باشید که راه بیانش را نمی دانید. پس با ما همراه باشید و چند دقیقه از وقت عزیزتر از گل تان را به ما بدهید:

در اینجا آگاهی از شیوه های انتقاد و ایراد گرفتن ضروری به نظر می آید زیرا در بسیاری از موارد ناآگاهی از این شیوه ها باعث سوئ تفاهم ودر نهایت منجر به بحث وجدل بیهوده، نارضایتی و کینه ونفرت می شود.

برای بهره مندی از نتایج سحرانگیز «انتقاد»، شیوه عملی آن را در توصیه های زیر فرا بگیرید.

استقبال از انتقاد : کار شما به هر حال انتقاداتی در پی داشته و شما باید با روحیه ای مثبت از انتقاد استقبال کرده و از آن در جهت بهبود کار خود استفاده کنید.

در قدم اول برای انتقادپذیری، عبارتی مثبت درباره انتقاد روی کارت بنویسید و آن را در جایی قرار دهید که در دید شما باشد. هر بار که شما و دیگران آن را ببینید موجب می شود دیدگاه مثبت شما درباره انتقاد تقویت شود. جملاتی از قبیل «انتقاد اطلاعاتی است که موجب رشد من می شود » یا « انتقاد مهارت ها و دانش مورد نیاز را به من آموزش می دهد.» قدم دوم، کمی مشکل اما بسیار باارزش تر است. شما باید از دیگران بخواهید از شما انتقاد کنند. صادقانه از آنان بپرسید که به نظر آنان شما چگونه می توانید کارهایتان را بهتر انجام دهید.

به طور استراتژیک انتقاد کنید: پیش از اینکه انتقاد کنید، این سوالات را از خود بپرسید: « به طور دقیق چه چیز را می خواهم بیان کنم؟ چه چیز را می خواهم تغییر دهم؟ انگیزه ومحرک من برای بیان این انتقاد چیست؟ چه راه حل ها و اهداف خاصی را می توانم ارایه کنم؟ درباره موقعیت های غیرقابل پیش بینی که نیاز به عکس العمل های فوری دارد، چه باید کرد؟»

بهبودگرا باشید: دو روش برای انتقاد بهبودگرا : اول، شما نوک پیکان انتقاد را متوجه آینده کنید. به جای اینکه به کارآموز خود بگویید: « در ارایه داده ها عملکرد ضعیفی داشتی »، بگویید: « دفعه بعد برای نمایش اطلاعات از اورهد استفاده کن ». روش دوم: پیامی دهید که موجب تقویت اعتماد به نفس او شود، « اطمینان دارم که موفق می شوی ». با این ذهنیت، کارآموز به جای اینکه از عملکرد گذشته خود دفاع کند، با تمام انرژی برای بهبود عملکرد آتی خویش تلاش می کند و ماهیت انتقاد به جای سرکوب گرا، بهبود گرا می شود.

کلمات صحیح انتخاب کنید : در درجه اول اطمینان حاصل کنید آنچه را می گویید، همان چیزی است که در ذهن دارید. در بسیاری از مواقع، تغییر جزیی کلمات، موجب تفاوت های بزرگی می شود. اگر هنگام انتقاد بگویید: « کار شما زیر استانداردهای ماست »، به طور قطع موجب بیدار شدن حس دفاعی او می شود. در حالی که اگر بگویید: «کار شما فقط کمی با استانداردهای ما تفاوت دارد » این حالت را به وجود نمی آورد. به جای « هرگز یا همیشه»، پیشنهاد می شود « گاهی اوقات » استفاده شود. کلمه دیگری که نتایج مخرب در پی دارد، عبارت « باید » است. کلمه « می توانی » را آزمایش کنید.

انتقادات خود را نقد کنید : فقط به دلیل اینکه انتقاد، اطلاعات با ارزش را در اختیار شمار قرار می دهد و با استفاده از آنها می توانید خود و کار خویش را بهبود بخشید، نمی توانید هر انتقادی را که به شما وارد می شود به کار ببندید. از سوی دیگر، فقط چون یک انتقاد خاص، احساسات شما را خدشه دار ساخته است، دلیل نمی شود که شما به سرعت هر انتقادی را نادیده بگیرید. به هر حال اگر درباره انتقاد درست فکر کنید، انتقاد می تواند برای شمار بسیار مفید واقع شود. بنابراین برای دست یابی به نقدی سازنده درباره انتقاد، شایسته است.

مخاطب خود را در فرآیند انتقاد شرکت دهید : شرکت دادن مخاطب در فرآیند انتقاد با ارتباط متقابل و با روشی مثبت، یک هم افزایی به دنبال دارد. برای مثال، ممکن است شما به جای صدور دستوراتی مبنی بر انجام دادن یا ندادن کار، با دستیار خود در حل موقعیت مورد انتقاد، همکاری کنید. با استفاده از تکنیک پیش بینی و به کار بردن جملاتی مانند «این نظر من است. البته می دانم که ممکن است نظر شما متفاوت باشد، خوب مساله ای نیست و شاید هم موافق باشید»، او را در انجام تغییرات کمک کنید.

به آنها بگویید که چه چیز می خواهید: با ارایه انتقادی روشن، می توانید مخاطب خود را در اصلاح رفتار و شیوه عملکرد کمک کنید. این توصیه می تواند برای مخاطب، پیام مشخص و روشنی داشته باشد: «اگر لغو جلساتت را به دقایقی قبل از شروع جلسه موکول نکنی و سهم خود را در کار به موقع انجام دهی و درباره تلاش دیگران مثبت تر قضاوت کنی، می توانی روابط خود را با همکارانت بهبود بخشی».

کسب نتایج سحرانگیز با انتقاد!

وقت شناس باشید : چه زمانی برای انتقاد مناسب تر است؟ آیا بهتر است در خلوت انتقاد کنیم یا در جمع؟ چه قدر باید منتظر بمانید تا زمان انتقاد فرا رسد؟ هیچ گاه با عصبانیت از کسی انتقاد نکنید زیرا ممکن است انتقاد شما تحت تاثیر احساسات تان قرار گیرد. وقتی احساس شود پشت انتقاد مطرح شده محرک های احساسی و عصبانیت شدید وجود دارد، از درجه اعتبار ساقط شده و تاثیر خود را از دست می دهد. هیچ گاه افرادی را که عصبانی هستند مورد انتقاد قرار ندهید. عصبانیت سبب تغییرات فیزیولوژیکی در مغز شده و در نتیجه از عقیده خود سرسختانه دفاع می کند.

از انتقادهای خود بهره ببرید: از انتقادات شتاب زده دوری کنید. از تجربیات گذشته به عنوان پایه و معیار استفاده کنید. اگر توقع دارید که فروشندگان شما میزان فروش را در سال آینده 30 درصد افزایش دهند، ولی تجربیات گذشته نشان می دهد که بهترین میزان افزایش فروش 20 درصد بوده است بنابراین شما انتقاد خود را بر اساس یک توقع غیر معقول بنا کرده اید.

به خودتان گوش دهید: در مورد آنچه به خود می گویید، نظارت کرده و ببیند آیا کمک کننده هستند یا آسیب زننده. هر روز به مدت پنج دقیقه با آرامش نشسته و به گفتگوی درونی که در آن لحظه در ذهن شما جاری است، گوش فرا دهید. این تمرین را به مدت یک هفته ادامه دهید. در موقعیت های بسیاری، هنگام ورزش و جلسات اداری، روی افکار درونی و شنیدن گفتگوی درونی خود تمرکز کنید. اگر شنیدید که به خود می گویید: «او می خواهد مرا سرزنش کند»، اثر آن را با این جمله، خنثی کنید: «واقعا از کجا می دانم؟ شاید او فقط می خواهد به من بگوید چگونه کارم را بهتر انجام دهم». یک روش خوب برای تمرین: مسایل را برای خودت تشریح کن، به آنچه می گوید گوش کن، می توانم از این وضعیت چیزهایی یاد بگیریم، یک نفس عمیق بکش و به عقب تکیه بزن.

محسن بازدید : 72 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

فرار ماهی:

برای اینکه ماهی هنگام تمیز کردن از دست شما سُر نخورد، کمی نمک روی تخته ای که زیر ماهی گذاشته اید بپاشید و بعد ماهی را روی آن قرار دهید. ماهی به نمک می چسبد و بدون آنکه بلغزد، می توانید آن را پاک کنید.

 

جلوگیری از پخش شدن پولک ماهی:

برای پیشگیری از پخش شدن پولک ها به هنگام پاک کردن ماهی، آن را درون ظرف بزرگ و پُر آبی قرار دهید و فلس ها را داخل آب، از بدن ماهی جدا کنید

 

از بین بردن بوی ماهی از دست:

برای از بین بردن بوی ماهی از دست، دست های خود را با محلول سرکه و آب یا آب و نمک بشویید.

 

جلوگیری از متلاشی شدن ماهی آب پز:

اگر جزو کسانی هستید که ماهی آب پز می خورید، ولی با این مشکل روبرو هستید که ماهی به هنگام پختن در آب متلاشی می شود، برای جلوگیری از این کار، کمی سرکه در آب جوش بریزید و ماهی را در آن بپزید.

 

شیر و ماهی:

هیچ وقت برای ذوب کردن یخ ماهی آن را درون آب نگذارید. آن را درون شیر قرار دهید. شیر مزه یخ زدگی را از ماهی می گیرد و طعم دلپذیری به آن می دهد و همه فکر می کنند، ماهی کاملا تازه است.

 

تیغ ماهی:

اگر تیغ ماهی در گلویتان گیر کرد، کمی سیب زمینی پخته یا تکه ای نان خمیر بخورید. برای کم کردن درد و ناراحتی ناشی از تیغ ماهی در گلو، یک لیمو ترش را از وسط به دو نیم کنید و بعد به آرامی آب لیمو را بمکید. این کار به نرم شدن تیغ ماهی کمک می کند و زود احساس راحتی می کنید.

محسن بازدید : 73 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

حتما برای شما اتفاق افتاده که پنکیک از دست تان افتاده و خرد شده؟ در اینجور مواقع هیچ وقت آن را دور نریزید. در اینجا می خواهیم به شما آموزش دهیم که چطور پنکیک شکسته را ترمیم کنید تا مانند روز اولش شود تا دیگر نیاز نباشد یک پنکیک جدید بخرید.

وسایلی که نیاز دارید

الکل صنعتی 70 درصد

کیسه فریزری

برس خط چشم

کاردک مخصوص پهن کردن و ماليدن مرهم روى پارچه و زخم

قطره چکان

چطوری پنکیک شکسته را ترمیم کنیم؟

1. برای اینکه روی میز کثیف نشود و ذرات پنکیک پخش نشود ظرف پنکیک را کامل درون کیسه بگذارید و دور تا دور آن را با چسب کمی محکم کنید البته اگر چسب در دسترس نبود می توانید کیسه را زیر ظرف قرار دهید.

چطوری پنکیک شکسته را ترمیم کنیم؟

2. حالا با کاردک روی پنکیک بزنید تا کامل پودر شود و ساختاری یکدست پیدا کند چراکه اگر قسمتی درشت و دانه دانه و قسمتی پودر باشد نتیجه نهایی چندان مطلوب نخواهد بود.

چطوری پنکیک شکسته را ترمیم کنیم؟

3. کیسه را از ظرف جدا کنید و چند قطره الکل به پودر اضافه کنید تا حالت خمیر پیدا کند؛ اگر الکل نداشتید، می توانید از گلاب هم برای این کار استفاده کنید اما الکل بهتر است چون احتمال رشد میکروب ها را پایین می آورد.

چطوری پنکیک شکسته را ترمیم کنیم؟

4. با کاردک خمیر به دست آمده را کاملا صاف و پنکیک را شبیه حالت اولیه آن قبل از شکستن کنید.

چطوری پنکیک شکسته را ترمیم کنیم؟

5. با برس خط چشم گوشه های ظرف پنکیک را کاملا صاف کنید تا پنکک بعد از خشک شدن کاملا تمیز و مرتب باشد.

چطوری پنکیک شکسته را ترمیم کنیم؟

6. وقتی که کارتان کاملا تمام شد بگذارید تا کاملا خشک شود. بعد از خشک شدن به همان شکل اول تبدیل می شود.

محسن بازدید : 296 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

ساعات طولانی دور بودن کودک از خانواده به دلیل شرکت در کلاس ها یا شغل والدین، ارتباط با او از طریق تلفن را ضروری می سازد. علاوه بر این باید زمانی وجود داشته باشد که کودک استفاده صحیح از فناوری را بیاموزد و این امر محقق نخواهد شد مگر آن که این آموزش ها به او ارائه شود. بنابراین شاید بتوان با رعایت نکات ذیل از امکانات سودمند این فناوری بهره گرفت:

1 - بررسی کنید و دریابید که فرزند شما به چه علتی برای داشتن این وسیله اصرار می ورزد؟!

آیا او تنها به دنبال وسیله ای برای بازی است؟ آیا می خواهد از این طریق به جلب نظر دوستان خود بپردازد؟ یا آن که می خواهد حریم خصوصی بدون نظارتی را برای مکالماتش فراهم کند؟! چنانچه هدف کودک شما در بر گیرنده این موارد است باید در تهیه تلفن همراه تردید کنید و در گام نخست به دنبال راه حل مشکل زیر بنایی کودک خود باشید؛ مثلا مشکلات مربوط به اعتماد به نفس در کودک را مورد توجه قرار دهید یا اگر فرزندتان تلفن همراه را برای بازی های هیجان انگیز آن می خواهد؛ در این صورت می توان یک وسیله مخصوص بازی که مناسب سن او باشد، تهیه کرد.

2 - گاهی این خود والدین هستند که نیازهای کاذبی را برای کودک شان ایجاد می کنند

مثلا هر گاه والدین حوصله رسیدگی به کودک را ندارند تلفن همراه خود را به عنوان یک ابزار بازی در اختیار او قرار می دهند و از این طریق او را عادت می دهند که به عنوان ابزاری سرگرم کننده به آن نگاه کند.

3 - سن کودک در استفاده از این ابزار حائز اهمیت است اما باید رشد روانی، اجتماعی و عقلی کودک را هم در نظر داشت

در واقع نمی توان یک مرز واضح سنی را در تعیین صلاحیت کودک برای داشتن تلفن همراه مشخص کرد. ممکن است کودکی در 10 سالگی از قدرت تاثیرپذیری و تاثیرگذاری خود در یک مکالمه تلفنی آگاه باشد اما کودک دیگری در همان سن، نتواند زمان خود را برای استفاده از تلفن همراه مدیریت کند. در حقیقت باید کودک به حدی از بلوغ فکری رسیده باشد که تفکر منطقی در او پیشرفت هایی را داشته باشد.

4 - همان گونه که در تمامی امور کودکان نیازمند نظارت والدین هستند در این زمینه خاص نیز باید قدرت و درایت والدین اعمال شود

بنابراین در ابتدا اطلاعات خود را از امکانات نوع گوشی تهیه شده، افزایش دهید سپس اصول صحیح استفاده از این فناوری را به کودک خود بیاموزید زیرا نظارت عالمانه و از روی آگاهی بسیار مفید است.

5 - بهتر است قواعدی برای کاربرد تلفن همراه تعیین کنید و به این قواعد نیز با مهربانی و در عین قاطعیت پایبند باشید

ثبات داشتن در ارائه پاداش یا بر عکس ممنوعیت استفاده از تلفن همراه در صورت رعایت نکردن قوانین می تواند مفهوم اهمیت رعایت قوانین را برای کودک آسان سازد.

6 - در صورت تهیه تلفن همراه، مدل و امکانات آن را با توجه به نیاز کودک تعیین کنید و صرفاً بر اساس در خواست کودک اقدام به خرید نکنید

زیرا چشم و هم چشمی در این زمینه بین کودکان شایع است. در ضمن استفاده بی حد و مرز از امکانات جانبی گوشی تلفن همراه است که می تواند مضراتی داشته باشد و نه صرفاً خود تلفن.

۷ - ضرورتی وجود ندارد که در ابتدای امر، در هر شرایط و هر زمانی گوشی تلفن در اختیار کودک باشد

یا حتی ضروری نیست که کودکان تلفن همراه اختصاصی داشته باشند. در واقع شما می توانید تلفن را به صورت مقطعی در اختیار او قرار دهید؛ مثل زمان هایی که کودک به کلاس های فوق برنامه می رود..

محسن بازدید : 78 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

"مایکل اوون" ستاره سابق تیم ملی انگلیس در حرکتی نوآورانه با پیراهن ترکیبی رئال و بارسا عکس گرفته است.

ستارگانی نظیر "ایلگنر"، "مورینتس"، "کلایورت"، "زامبروتا"، "بلتی"، "بایا"، "مندیتا" و خود او این پیراهن را امضا کرده اند.

ستاره سابق انگلیس که خود سابقه حضور در رئال را دارد این تصویر را در صفحه توئیترش قرار داده است.

عکسی جالب از ستاره انگلیسی با پیراهن رئال و بارسا

محسن بازدید : 60 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

آیا وقتی به سختیهای زندگی برمیخوری شروع به نق زدن میکنی؟!

تابحال فکر کردی زندگی بدون بالا و پایینها هیچ معنی ای نداره؟

تا حالا تو عمرت شده از خدا تشکر کنی؟ یا همه اش در حال نق نق کردن بودی که خدایا چرا این رو به من ندادی، خدایا چرا اینطوری شد، خدایا چرا این کار رو واسم نکردی؟

اصلا شده یک روز، فقط یک روز رو به آسمون نگاه کنی و بگی خدایا ازت سپاسگزارم بخاطر این زندگی که به من دادی؟

اصلا تا حالا به این جمله فکر کردی؟ یا دنیا رو همه اش از این دید نگاه می کنی که خدا چه اشتباه بزرگی کرده که من رو وارد زندگی کرده! اصلا من که از خودم اراده ندارم!

کیفیت زندگی شما و داشتن خوشبختی فقط در نگاه شما نسبت به جهان به دست می یاد.

یه جورش اینه که از صبح تا شب نق بزنی، هی بگی : چرا این اینجوریه، چرا اون اینجوریه، چرا مملکت فلانش اینجوریه

نوعی دیگر هم هست که می شه شاکر باشی، به جای فکر کردن به چیزهای منفی ، به داشته هات نگاه کنی و از اونها لذت ببرسی

کار زیاد سختی نیست!

عمری با این نگاه زندگی کردی و نتیجه اش رو هم همین حالا داری می بینی! یه چند روزی هم با این دید به زندگی نگاه کن!

زندگی سرشار از لحظات خوش و ناخوش است ، آیا زندگی همین لحظات کوچک نیست؟ پس چرا از تک تک آنها به سبک خودمان لذت نبریم؟

محسن بازدید : 62 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

فروردین:

مراقب بودجه تان باشید و خرج و دخلتان را با هم برابر کنید. اگر از امور مالی و بودجه تان غافل شوید خواهید دید که آخر ماه برایتان بسیار پراسترس و سخت خواهد شد.

 

اردیبهشت:

احتمالا خواهید دید که امروز برای پیدا کردن عشق و اعتماد بنفسی که سالهاست از دست داده اید روز ایده آلی است. اگر ورزش کنید و کمی از وزنتان را کم کنید، احساس خیلی بهتری پیدا خواهید کرد. وزنتان را کم کنید و اعتمادبنفس و سلامتی بدست آورید!

 

خرداد:

امروز به تغذیه روحتان برسید. زمانی را صرف خواندن کتاب های مذهبی و روحانی کنید و آموخته هایتان را افزایش دهید. زمانی را برای قلبتان بگذارید و در چیزهای کوچک بدنبال معنویت باشید.

 

تیر:

امروز باید در مورد کارهایی که می خواهید بکنید و فردی که می خواهید باشید  تصمیماتی بگیرید. مسیرهای بسیاری هست که می توانید از آنها راهتان را ادامه بدهید. آیا می خواهید یک باغبان خوب باشید؟ می توانید دراین باره آموزش ببینید. آیا می خواهید در شغلتان پیشرفت کنید؟ درمورد حرفه تان کتاب بخوانید و اطلاعاتتان را بالا ببرید.

 

مرداد:

تمرکزتان را دقیق کنید و هربار تنها روی یک موضوع تمرکز کنید. اعتماد بنفستان را بالا بگه دارید و مسولیت زندگیتان را به دوش بکشید.

 

شهریور:

امروز وظایف کاریتان آسان هستند و به سرعت تمام می شوند. مراقب باشید پولهایی که از کارهای متفرقه بدست می آورید را کجا می گذارید. در کاری که اخیرا انجام می دهید به پیشرفتتان ادامه دهید.

 

مهر:

چه عالی! امروز در مقابل انتخاب های عاشقانه قرار دارید. مراقب باشید که  دقیقا آن ویژگی هایی که مئنظرتان است را در یک رابطه و هم چنین شغلتان پیدا کنید. به دقت انتخاب هایتان را ارزیابی کنید. امروز خیلی مراقب خودتان باشید.

 

آبان:

امروز خبری از سرمایه گذاری های مالی نیست. اول با یک مدیر امور مالی حرفه ای صحبت کنید و در مورد آن به خوبی تحقیق کنید. فردا برای تصمیمات مالی روز بهتری است.

 

آذر:

هر کاری که امروز انجام می دهید ممکن است در جسم و روحتان تاثیر داشته باشد. موقع ناهار کمی به پیاده روی بروید و جوانیتان را از سر بگیرید. دیگر در مورد اتفاقاتی که ممکن است هیچ وقت رخ ندهند نگران نباشید!

 

دی:

امروز علایم سرماخوردگی دارید! کمی عجیب است که وسط تابستان سرماخوردگی بگیرید، ولی باکتری ها و میکروب ها همیشه و در همه جا هستند. ویتامین ث بخورید و به خوبی استراحت کنید و مایعات فراوان بنوشید.

 

بهمن:

برای رسیدن به اهدافتان باید از افکار و تاکیدات مثبت استفاده کنید. بنویسید که کی هستید، چه می خواهید و برای رسیدن به قله ی موفقیت برنامه ریزی کنید.

 

اسفند:

کمی احساس غمزدگی و ناخوشی می کنید؟ یک نوبت دکتر بگیرید تا ببینید مشکلتان کجاست. شاید مشکل خیلی جدی نباشد، ولی باید حتما مراقب خودتان باشید.

تبلیغات


کمیابhttp://up.sarayanmusic.ir/up/sarayanmusic/Documents/baner-sarayanmusic2.gif

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 227
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 144
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 172
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 224
  • بازدید ماه : 200
  • بازدید سال : 1,135
  • بازدید کلی : 67,949
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد آمارگیر سایت