loading...
کمیاب فان
تبلیغات

http://up.sarayanmusic.ir/up/sarayanmusic/Documents/baner-sarayanmusic2.gif

محسن بازدید : 87 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

فروردین:

حس می کنید که دیگر رابطه تان برایتان فایده ندارد و کار اشتباهی است. به شرایطتان زمان بیشتری بدهید، ارتباط برقرار کنید و در مورد تعهدات و احساساتتان صحبت کنید. بعد از این است که می توانید تصمیم بگیرید.

 

اردیبهشت:

همیشه به خودتان یادآوری کنید که اگر نگرش مثبتی داشته باشید همیشه اوقات خوبی برایتان پیش خواهد آمد. از رابطه، کار و یا قرارهای موجود بیرون بمانید و به افکار درونی بلندمدتان گئش کنید و سپس به کسب و کارتان بپردازید.

 

خرداد:

امروز کمی برایتان سخت است. از شرایطتان ناراضی هستید و اصلا کاری که می کنید را دوست ندارید. در طالعتان هیچ تغییر واقعی ندارید، پس با یک فرد مورداعتماد در مورد احساساتتان حرف بزنید.

 

تیر:

شاید احساس کنید که باید از یک رابطه ی بلند مدت دست بکشید و عقاید دیگر را کاوش کنید! قبل از پریدن به شرایط جدید با آرامش و شفافیت کامل در مورد آن فکر کنید.

 

مرداد:

امروز هیچ رابطه ی بلندمدتی را شروع نکنید. اگر متعهد به یک رابطه هستید بیشتر روی درست کردن آن تمرکز کنید تا خراب کردنش! افکار شیطانیتان را امروز برای خودتان نگه دارید و سعی کنید کسی را خوشحال کنید.

 

شهریور:

بدنبال عشق گشتن اصلا آسان نیست و ممکن است یک دفعه ببینید روی یک سایت همسر یابی در اینترنت هستید! با دوستانتان بیرون بروید و یک دوست صمیمی جدید پیدا کنید و زندگیتان را با او سهیم شوید.

 

مهر:

همه چیز بسیار گیج کننده است. شرایط جدیدتان ناامیدکننده است و از تمام تماس ها و تهدیدها خسته اید. یک وکیل استخدام کنید. این فرایند برای حل شدن شاید بیش از یک روز طول بکشد.

 

آبان:

استرس می توانید شما را تحت فشار بگذارد. نگرش هایتان را بررسی کنید و ببینید آیا استرس و نگرشتان است که دلیل تمام این بیماری ها و نارضایتی از زندگی است یا نه! اهدافتان را کنترل کنید. خودتان را قوی کنید، صحبت کنید، گوش بدهید و یاد بگیرید.

 

آذر:

امروز خودتان را با دنیا درگیر کنید. بیرون بروید و صحبت کنید، برقصید، بیلیارد بازی کنید و خوش بگذرانید. منشا چیزهای خوب با دیگران بودن است. امروز با یک گروه بمانید.

 

دی:

تمام انتخاب ها در هستی ازآن شماست. به آنچه که می خواهید ایمان داشته باشید و در مورد شادی ها فکر کنید. آنچه که فکر می کنید است که برایتان شادی می آورد. تا این اندازه درمورد نیازهایتان منفعل و بی اراده نباشید. منحصر به فرد باشید.

 

بهمن:

امروز به دنبال تعادل باشید. به غرایزتان گوش کنید. تغییر به مرور آغاز می شود و کم کم پیش می رود. و امروز روز گذاشتن قدم اول آن است.

 

اسفند:

سعی دارید شخص مناسبی پیدا کنید تا بینتان عشقی آغاز شود. یا اگر هم در یک رابطه ی متعهدانه هستید می خواهید آنرا بهتر کنید. اگر مراقب نباشید ممکن است تنهایتان بگذارند. تیپ شخصیتیتان را تنظیم کنید و شخصیتتان را با شرایط وفق دهید.

محسن بازدید : 62 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

فروردین:

مراقب بودجه تان باشید و خرج و دخلتان را با هم برابر کنید. اگر از امور مالی و بودجه تان غافل شوید خواهید دید که آخر ماه برایتان بسیار پراسترس و سخت خواهد شد.

 

اردیبهشت:

احتمالا خواهید دید که امروز برای پیدا کردن عشق و اعتماد بنفسی که سالهاست از دست داده اید روز ایده آلی است. اگر ورزش کنید و کمی از وزنتان را کم کنید، احساس خیلی بهتری پیدا خواهید کرد. وزنتان را کم کنید و اعتمادبنفس و سلامتی بدست آورید!

 

خرداد:

امروز به تغذیه روحتان برسید. زمانی را صرف خواندن کتاب های مذهبی و روحانی کنید و آموخته هایتان را افزایش دهید. زمانی را برای قلبتان بگذارید و در چیزهای کوچک بدنبال معنویت باشید.

 

تیر:

امروز باید در مورد کارهایی که می خواهید بکنید و فردی که می خواهید باشید  تصمیماتی بگیرید. مسیرهای بسیاری هست که می توانید از آنها راهتان را ادامه بدهید. آیا می خواهید یک باغبان خوب باشید؟ می توانید دراین باره آموزش ببینید. آیا می خواهید در شغلتان پیشرفت کنید؟ درمورد حرفه تان کتاب بخوانید و اطلاعاتتان را بالا ببرید.

 

مرداد:

تمرکزتان را دقیق کنید و هربار تنها روی یک موضوع تمرکز کنید. اعتماد بنفستان را بالا بگه دارید و مسولیت زندگیتان را به دوش بکشید.

 

شهریور:

امروز وظایف کاریتان آسان هستند و به سرعت تمام می شوند. مراقب باشید پولهایی که از کارهای متفرقه بدست می آورید را کجا می گذارید. در کاری که اخیرا انجام می دهید به پیشرفتتان ادامه دهید.

 

مهر:

چه عالی! امروز در مقابل انتخاب های عاشقانه قرار دارید. مراقب باشید که  دقیقا آن ویژگی هایی که مئنظرتان است را در یک رابطه و هم چنین شغلتان پیدا کنید. به دقت انتخاب هایتان را ارزیابی کنید. امروز خیلی مراقب خودتان باشید.

 

آبان:

امروز خبری از سرمایه گذاری های مالی نیست. اول با یک مدیر امور مالی حرفه ای صحبت کنید و در مورد آن به خوبی تحقیق کنید. فردا برای تصمیمات مالی روز بهتری است.

 

آذر:

هر کاری که امروز انجام می دهید ممکن است در جسم و روحتان تاثیر داشته باشد. موقع ناهار کمی به پیاده روی بروید و جوانیتان را از سر بگیرید. دیگر در مورد اتفاقاتی که ممکن است هیچ وقت رخ ندهند نگران نباشید!

 

دی:

امروز علایم سرماخوردگی دارید! کمی عجیب است که وسط تابستان سرماخوردگی بگیرید، ولی باکتری ها و میکروب ها همیشه و در همه جا هستند. ویتامین ث بخورید و به خوبی استراحت کنید و مایعات فراوان بنوشید.

 

بهمن:

برای رسیدن به اهدافتان باید از افکار و تاکیدات مثبت استفاده کنید. بنویسید که کی هستید، چه می خواهید و برای رسیدن به قله ی موفقیت برنامه ریزی کنید.

 

اسفند:

کمی احساس غمزدگی و ناخوشی می کنید؟ یک نوبت دکتر بگیرید تا ببینید مشکلتان کجاست. شاید مشکل خیلی جدی نباشد، ولی باید حتما مراقب خودتان باشید.

مهدی بازدید : 50 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

فروردین:

بهترین و قشنگترین آرزویی که می توانید را امشب برای یک ستاره بگویید. اگر ایمانتان را حفظ کنید همه چیز آنطور که می خواهید خواهد شد. هرگز رویاهایتان را کنار نگذارید.

 

اردیبهشت:

به یاد داشته باشید که هر روز آغاز یک آینده جدید است. تمام نا امیدی های گذشته را فراموش کرده و شروعی تازه داشته باشید. درسهایی  که از تک تک روابطتان آموخته اید را همیشه در ذهنتان نگه دارید. روزی فرا خواهد رسید که مجبور شوید از آن تجارب استفاده کنید.

 

خرداد:

اغلب احساس می کنید که هیچ وقت آرزوهایتان تحقق نخواهند یافت. احتمالا امروز یکی از آنها به واقعیت تبدیل خواهد شد! اوقات سختی نیز برایتان پیش خواهدآمد، اما اگر همچنان به خانواده، دوستان و رویاهایتان تکیه کنید، به راحتی از آنها عبور خواهید کرد.

 

تیر:

امروز رابطه تان عمیق تر گشته و بسیار بسیار دوستانه تر، احساسی تر و خارق العاده تر می شود. مهارت های ارتباطیتان است که این رابطه را تا این حد حفظ کرده است. زمانی را صرف بازی و همچنین کارتان کنید. بازی و تفریح برایتان خیلی خوب است.

 

مرداد:

هنوز هم مشکلات مالیتان گریبانگیرتان هستند. مرتب از دیگران دراین باره درخواست کمک می کنید تا از این مخمصه بیرون بیایید. و در نتیجه ی این کار دارید یکی از دوستان را ناراحت می کنید. ولی برایتان مهم نیست و تنها چیزی برایتان اهمیت دارد مشکلاتتان است. باید این رویه تان را تغییر بدهید وگرنه همهی دوستانتان را از دست خواهید داد.

 

شهریور:

امروز سلامتیتان در وضعیت عالی است. تمام امتحانات و تست هایی که در این ماه داشتید، نرمال از آب درآمدند. تنها مشکل وزنتان است. بهتر است هرروز حداقل 30 دقیقه ورزش کنید و غذاهای آلی و سبزیجات بخورید.

 

مهر:

به ندای درونتان گوش بدهید. همیشه برای تشخیص درست و غلط های زندگیتان می توانید روی حس ششمتان حساب کنید. کودک درون و خود واقعیتان است که می داند واقعا چه در ذهنتان می گذرد.

 

آبان:

معشوقه، خانواده و همکارانتان همه و همه امروز نیازمند توجه وزمانتان هستند. دارید ناامید می شوید. فقط یک نفر هستید وباید از همه مراقبت کنید. همه ی کارها را خودتان انتخاب کنید.

 

آذر:

روابطتان امروز در وضعیت شادی هستند. بهتر به درونتان توجه کنید تا مطمئن شوید فرد مناسبی را انتخاب کرده اید. ممکن است ببینید که فرد مقابلتان تعهد کامل به شما دارد. کاری کنید که اهدافتان در راستای اهداف خانواده باشند. در درونتان به دنبال یافتن آن چیزی باشید که مانع از تعهد کاملتان می شود. آیا اهداف شخصی، کاری و معنویتان با شخصیت واقعیتان سازگار هستند؟ به تفکر بپردازید و تصمیم بگیرید.

 

دی:

مسایل بین شما و یکی از روابط مهمتان خوب پیش نمی روند. باید که بنشینید و درمورد اینکه در رابطه تان چه می گذرد و می خواهید آنرا به کجا برسانید صحبت کنید. مراقب باشید طوری صحبت نکنید که معشوقه تان متوجه منظورتان ننشود.

 

بهمن:

عالی لست! بالاخره بین آنچه که می خواهید و آنچه که به آن نیاز دارید تعادل برقرار شد. بالاخره به این درک می رسید که نمی توانید هر چیزی که می خواهید را داشته باشید. اگر به درآمد بیشتر نیاز دارید پس درخواست اضافه حقوق کنید.

 

اسفند:

وقتی به آینده تان فکر می کنید باید بدانید که گذشته تان نقش مهمی در آن ایفا خواهد کرد. به شرایطی که درآن بوده اید نگاه کنید و به خودتان قول بدهید که دیگر خودتان را مایوس نکنید. گذشته نقش مهمی در رخدادهای آینده ایفا می کند.

محسن بازدید : 82 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

فروردین:

در صورت لزوم می توانید بسیار قاطع و لج باز باشید. امروز باید مسولیت یکی از شرایط خانواده تان را قبول کنید و این باعث می شود که والدینتان را بهتر درک کنید. هیچ چیز همیشه آنطور که به نظر می رسد نیست. یادداشت برداری کنید!

 

اردیبهشت:

سهمتان در کارهای خانه را انجام دهید تا در خانه تان هماهنگی برقرار شود. وقتی فرزندانتان خیلی بازیگوشی می کنند مراقبشان باشید و وقتی که نیاز به ادب کردن دارند به آنها کارهایی را به عنوان تنبیه واگذار کنید. به خوبی با معشوقه تان ارتباط برقرار کنید تا شما را بهتر بشناسد.

 

خرداد:

از تیمتان حمایت کنید. هنگام انجام دادن یک ماموریت یاکار از دیگران کمک بخواهید. مراقب باشید که آینده نگر، واقع گرا و سخاوتمند باشید. وظایف را بین دیگران تقسیم کنید. همه ی کارها را به تنهایی انجام ندهید.

 

تیر:

این همه نق زدن و عشق بازی به خاطر چیست؟ شاید به این دلیل است که ماه انقدر با شما همسو است که نمی توانید از تاثیر آن روی خود فرار کنید. به این فکر کنید که همه ی کارهایتان را امروز چطور تمام کنید.

 

مرداد:

بعد از این همه مدت امور مالیتان هنوز هم آشفته است. یک بودجه برای خودتان دو نفر تعیین کنید و براساس آن خرج کنید. با صحبت کردن و همکاری هم می توانید مشکل رابطه تان را حل کنید و به تفاهم برسید. پولهایتان را در صورت نیاز تقسیم کنید.

 

شهریور:

امروز سلامتیتان عالی است. از خود و خانواده تان مراقبت کنید. سلامتی بخشی از سرمایه ی زندگیتان است. بدانید که تنها آنقدر که احساس می کنید حالتان خوب می شود! بهترین راه را پیدا کنید که احساسی عالی پیدا کنید.

 

مهر:

امروز معنویت خود را حفظ کنید. ایده هایی جای خود را در ذهنتان باز می کنند و به ما یادآوری می کنند که همه چیز خوب است. با بیرون رفتن و لذت بردن از داشته هایتان در زندگی، امشب را برای خودتان جشن بگیرید.

 

آبان:

امروز زندگیتان در تعادل است. مرداد یک ماه تابستانی گرم و دلپذیر است و می تواند برایتان قوت بخش هم باشد. وقتی احساس تعادل در زندگی کنید می توانید بسیاری کارها را به نحو احسن تمام کنید. پروژه هایی که در فصل بهار آغاز کردید را تمام کنید.

 

آذر:

امروز تاکید اصلیتان روی دوستی هایتان باشد. مراقب باشید که شما با توجه بیشتر به یکی از دوستان نسبت به بقیه باعث عدم تعادل در دوستی نباشید. توجهتان را به طور مساوی بینشان تقسیم کنید.

 

دی:

اگر احساس می کنید امروز خیلی مایل به کار کردن نیستید می توانید به جای آن کمی قدم بزنید. به زودی خواهید فهمید که امروز هشدارها و حسی عجیب در هوا پراکنده شده است. وقتی با دوستان وهمکارانتان صحبت می کنید، می بینید که آنها هم همین احساس را دارند. بروید یک فیلم ببینید.

 

بهمن:

شما در مراقبت از خانواده تان بسیار خوب عمل می کنید. امروز عشق و توجهی که به آن نیاز دارند را به خانواده تان نشان دهید. شاید بهتر است آخر هقته آنها را به پیکنیک ببرید.

 

اسفند:

در خانه بمانید و درمورد احساساتتان فکر کنید. شما فرد با معنویتی هستید وباید که احساسات معنوی خود را در درجه ی بالایی حفظ کنید. امشب کتاب های روحانی بخوانید؛ این کتاب ها روی آنچه که به گوش دادنش نیاز دارید تاکید می کنند.

محسن بازدید : 45 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

فروردین:

چیزهای زیادی برای یاد گرفتن وجود دارد. شما می خواهید از ناشناخته ها نترسید، ولی این ممکن است منجر به شرایط بغرنجی برایتان شود. خودتان را از شر شرایط پرگزند رها کنید و هنگامی که ماجراجویی های جدید را امتحان می کنید، خیلی مراقب باشید.

 

اردیبهشت:

در طالعتان شرایطی دیده می شود که خیلی به نفعتان نیست. باید آگاه باشید که برای برقراری یا دوام رابطه تان باید خیلی تلاش کنید. آگر آرام هستید و با جریان زندگی پیش می روید، با دیگران ارتباط برقرار کنید و مراقب خودتان باشید.

 

خرداد:

بگذارید دیگران آن بخش از شما که شایسته ی ستایش است را ببینند. امروز با خانواده تان خوب باشید و از آنها مراقبت کنید. بچه هایتان را به پارک ببرید و درواقع بخشی از زمانتان را به آنها اختصاص بدهید. سعی کنید نگذارید که اتفاقات بد چشماندازتان را تیره و تار کنند.

 

تیر:

مشکلات به سمت شما می آیند و برای چرخاندن یک وضعیت بد باید بسیار محتاط و هشیار باشید. مراقب افرادی که می خواهند از زندگیتان خارج شوند باشید. این مساله برای آنها خوب وبرای شما ناراحت کننده خواهد بود.

 

مرداد:

می توانید مسایل امروز را با انرژی فراوانی که دارید و برای دیگران مقاومت ناپذیر است، پشت سر بگذارید. چیزهای خوب زندگیتان را تقویت کنید و سعی کنید به آنچه که در زندگیتان مورد نیاز است برسید وشاد باشید.

 

شهریور:

امروز اعتماد بنفستان زیاد است. ماموریت های کاریتان آسان هستند و این مساله به ماندن شما در شرکت کمک می کند. امروز با کمال میل به دیگران کمک کنید. خواهید دید که کمک به دیگرا ن زندگیتان را بهبود می بخشد.

 

مهر:

شما روحیه ی آزادی دارید. اول به مسولیت هایتان برسید و سپس به هر کاری که دوست دارید! وقتی احساس شادی و شانس وارد زندگیتان شد، ازاین احساسات استفاده کرده و یک کار متفاوت و خارق العاده انجام بدهید.

 

آبان:

امروز در طالعتان خبرهای خوش و علایم خوب دیده می شود. فرصت هایی برای خلاقیت در اطرافتان دیده می شود. امشب به یک رویداد اجتماعی بروید و ببینید که فردا صبح یک انسان کاملا متفاوت خواهید بود.

 

آذر:

برای اینکه از شرایطی که ممکن است هرآنچه دارید را از شما بگیرد درامان باشید، به همه ی اصول اخلاقیتان نیاز پیدا خواهید کرد. این چالش را بپذیرید و تنها کسی باشید که خانواده را کنارهم نگه می دارد. با مراقبت و هنر ارتباطات، روابط خود را حفظ کنید.

 

دی:

کسی را برای زندگی کردن پیدا کنید! با مواجهه با ترسهایتان، از پس آنها برآیید. در روشنی ها، افکار تاریک را از ذهنتان دور کنید ودر این صورت است که خواهید دید آنها پوچ و بی ارزشند.

 

بهمن:

امروز ممکن است ببینید که مجبورید خواسته هایتان را فدای خواسته های کس دیگری بکنید. این فرد ممکن است معشوقه، دوست و یا همکارتان باشد. وقتی زمانش برسد خودتان این فرد را خواهید شناخت. مراقب باشید که امروز فشار وارده بر کسی را سبک کنید. برای مدتی مشکلاتش را بر دوش خود بکشید.

 

اسفند:

امروز سعی کنید مهربان و بخشنده باشید. با نبوغتان از پس مشکلات برآیید. با دیگران کار کنید و به آنها نگویید که چه کار کنند! امروز ممکن است که مجبور شوید کنار بروید و بگذارید کس دیگری قدرت را در دست بگیرد.

مهدی بازدید : 66 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

فروردین:

خلاقیت خودتان را زنده نگه دارید و امروز درباره ی خودتان مثبت اندیش باشید. شما اغلب رهبری دیگران را برفعده می گیرید و عاشق دستور دادن و فرماندهی هستید. مراقب باشید که گاهی اوقات عاقلانه رهبری نمی کنید. از این خصلتتان فقط به عنوان یک راهنما استفاده کنید تا کارها را بهتر انجام دهید.

 

اردیبهشت:

وقتی سعی می کنید کسی را نجات دهید و یا به کسی کمک کنید، یک احساس خیلی خوب و عمیق سرتاسر بدنتان را میگیرد. فکر میکنم که به کسی چیزی جدید آموخته اید و یا کسی را از خطر محافظت کرده اید. شما پر از عشق و فهمیدگی هستید. به کارتان ادامه دهید. یک دوست قدیمی را پیدا کنید و امشب با او یک نوشیدنی خوب بخورید.

 

خرداد:

رهبر باشید و مراقب خانه تان باشید.به زودی مجبور خواهید شد که بگذارید کسی از زندگیتان بیرون برود و این برایتان سخت خواهد بود. همیشه کارها را آنگونه که می دانید درست است انجام دهید. امروز مراقب سلامت خود و خانواده تان باشید.

 

تیر:

انقدر دنبال اشتباهات دیگران و به ویژه معشوقه تان نباشید. باید از اطرافیانتان محافظت و صیانت کنید. سعی کنید امروز جروبحث نکنید، برای سلامتیتان اصلا خوب نیست.

 

مرداد:

امروز از نظر روحی و معنوی در خودتان تغییراتی ایجاد کنید. خودتان مشکلاتتان را حل کنید و به کمک دیگران تکیه نکنید. به اعتقاداتتان پایبند باشید و خودتان را بشناسید.

 

شهریور:

امروز چقدر انرژی دارید! مراقب باشید قبل از فرارسیدن شب همه آنرا نسوزانید. برای کاری که می خواهید انجام دهید یکپارچگی و بی نقصی خودتان را حفظ کنید. مراقب باشید که همیشه به درونتان گوش فرادهید.

 

مهر:

امروز کاریزما و شخصیتتان خیلی به کمکتان خواهد آمد. خواهید دی که بسیار ی از افراد به شما گوش می دهند، جذبتان می شوند و به دنبالتان خواهد آمد. روحیه ی بالای خود را حفظ کنید.

 

آبان:

امروز بسیار کله شق شده اید که احتمالا برایتان خوب نخواهد بود. با افرادی که با آنها کار می کنید مصالحه کنید. همچنین شاید نیاز به این پیدا کنید که با معشوقه تان مصالحه کنید. به نصایح عاقلانه ی دیگران گوش کنید. به هر نصیحتی به خوبی فکر کنید.

 

آذر:

آنچه که امروز در کسب و کار و زندگی خانواده گیتان انجام می دهید، در تمام طول سال تاثیر گذار خواهد بود.اگر چه در اواسط تابستان هستیم ولی کارتان هیچ وقت تعطیل نمی شود. روی مسئولیت های خانه کار کنید و همه ی آنها را تمام کنید. بعد از آنها هم کارهای دیگری خواهید داشت.امروز برای سلامتیتان وقت بگذارید و بعد از ناهار کمی قدم بزنید.

 

دی:

اگر از کسی خوشتان نیاید، مایلید که او را دست کم بگیرید و تحقیر کنید. سعی کنید این کار را نکنید و همکارانتان را تحقیر نکنید. خودتان را بیشتر بشناسید و مراقب باشید که با دیگران چطور کار می کنید. خونسرد بودن با دیگران برای شغلتان خوب نیست.

 

بهمن:

قبل از اینکه به مسایل کاریتان برسید و آنها را حل کنید، مراقب مشکلات خانواده گیتان باشید. در کار کردن با افرادی که درست مثل خودتان هستند جادوی فراوانی است!

 

اسفند:

وقت هایی که نیاز باشد، می توانید بسیار محکم باشید، و ممکن است برای راهنمایی آن دسته از اطرافیانتان که در دردسر افتاده اند، نیاز به این پیدا کنید که از قدرتتان استفاده کنید. اول مراقب خانواده تان باشید، سپس به دوستان و همکارانتان برسید.

محسن بازدید : 47 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

فروردین:

نحرک داشته باشید و گرنه احساس تنبلی و چاقی به سراغتان خواهد آمد. شاید بخواهید به قایق سوار یبروید و یا اینکه با دوستانتان به پارک بروید. ماموریت های کاریتان را تمام کنید و پیش بروید.

 

اردیبهشت:

امروز خیلی بی قرارید. باید تمام روز، شب و حتی فردا را کار کنید. این مساله باعث می شود مرداد ماهتان خیلی طولانی باشد. کارتان را خیلی خوب انجام می دهید و الان وقت آن رسیده که یک دستور غذایی جدید را امتحان کنید. هم اتاقی هایتان و یا خانواده تان از غذای جدیدتان خیلی لذت خواهند برد.

 

خرداد:

اگر فقط بنشینید و به فکر فرو بروید بالاخره یک نفر را عصبانی خواهید کرد. سعی کنید خودتان را جمع و جور کنید. از آنجایی که این ماه را از دست داده اید هیچ چیز سر مرتب نیست.

 

تیر:

استراحت کنید و برای خودتان تعادل ایجاد کنید. اگر کمی مدیتیشن کنید خواهید دید که در درونتان ویژگی خیلی خاصی دارید. اظطراب ها و جروبحث ها را کنار بگذارید و به آنچه که برای زندگیتان بهتر است توجه کنید.

 

مرداد:

باید امروز برای آنچه که دارید شکرگذار باشید. این میدان جنگ در زندگیتان ادامه خواهد داشت، مگر اینکه یاد بگیرید که عاشق آنچه باشید که دارید. هیچ چیز غیر ممکنی و نشدنی در زندگی وجود ندارد.

 

شهریور:

جروبحث ها امروز نتیجه ی خوبی نخواهند داشت. دچار سوء تفاهم  خواهید شد و همچنین کلی  سخنان ناروا خواهید شنید و ذهنتان درگیر خواهد شد. از اینکه همیشه شما را مقصر بدانند خسته شده اید، شاید بهتر است که فقط به بیرون بزنید. سریعا بیرون برویذ و کمی قدم بزنید.

 

مهر:

امروز باید کمی تنفس ذهنی داشته باشید. این تابستان به سختی کار کرده اید و هیچ تعطیلاتی نداشته اید. با انجام دادن کاری متفاوت در کار و خانواده تان  سعی کنید در موقعیتتان تغییری ایجاد کنید. تغییر همیشه خوب و لازم است.

 

آبان:

مراقب باشید که آنچه که دارید برای خودتان حفظ کنید. شما  سلامتی و ثروت و همچنین یک شغل دارید که اینها در دنیای امروز چیزهای مهمی هستند. سعی کنید پولتان را در کارهای متقلبانه سرمایه گذاری نکنید که این کارها اصلا عاقبت خوبی نخواهند داشت و اگر زرنگ نباشید قطعا خواهید باخت.

 

آذر:

پولی که درآوردهخ اید را در حساب بانکیتان ذخیره کنید. نگذارید کسی آنرا از شما بگیرد. شاید بخواهید کمی سرمایه گذاری کنید، ولی این کار را نکنید. به شغلتان بچسبید و نگرش بهتری داشته باشید.

 

دی:

امروز کار زیادی دارید که انجام بدهید و سلامتیتان یکی از مسایلی است که باید مراقبش باشید. با کناره گیری کردن وبی تفاوت بودن، از جرو بحث دوری کنید.امروز با بحث کردن درمورد مسایل سخت، هیچ چیزی به دست نخواهید آورد.

 

بهمن:

امروز کمی برنامه ریزی داشته باشید و مرتب باشید. اگر در زندگیتان اموالی دارید که از آنها استفاده نمی برید، حتما از شرشان خلاص شوید. امروز باید از جروبحث دوری کنید و اصلا حسود نباشید. مراقب باشید که در اداره کسی را نرنجانید.

 

اسفند :

امروز شاید بخواهید به فروشگاه بروید و چیزی لطیف و جالب برای خودتان بخرید. مشکلی ندارد، فقط باید مراقب پولهایتان باشید و عاقلانه آنرا خرج کنید. به بادی که در درختان می وزد گوش کنید. ببینید که چقدر فوق العاده است.

تبلیغات


کمیابhttp://up.sarayanmusic.ir/up/sarayanmusic/Documents/baner-sarayanmusic2.gif

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 227
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 140
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 168
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 220
  • بازدید ماه : 196
  • بازدید سال : 1,131
  • بازدید کلی : 67,945
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد آمارگیر سایت