loading...
کمیاب فان
تبلیغات

http://up.sarayanmusic.ir/up/sarayanmusic/Documents/baner-sarayanmusic2.gif

مهدی بازدید : 99 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

 
بازیگر سریال دودکش بهمراه همسرش







عجب غروب آفتاب زیبایی





کِرمِ هلضون





 

حيايي : ای كه هِي! معلوم نيس ضعيفه كجا گذاشته رفته نميگه آخه شوهرش گشنس تشنس از سر كار اومده...
کلاه قرمزي : سلي آقا! حالت خوفه ؟
حيايي : خجالت نميكشي ؟ شوهرتو ول كردي اينجا تشنه و گشنه كجا رفتي ؟
کلاه قرمزي : خب غذام كه رو باره كه ، كجا ميخواستي برم ؟ رفتم دنبال هزار و يه بدبختي
حيايي: دو تا تيكه سيب زميني گذاشتي تو قابلمه غذا رو باره؟
کلاه قرمزي : نه كه هر روز برا من گوشت ميخري كيلو كيلو . نه اينكه مرغ و ماهي برام ميخري ؟ اون سيب زميني رم خودم تهيه كردم از خونه مادرم آوردم
حيايي : ئه ! حالا چرا اينقدر سرخاب سفيداب كردي . كجا بودي ؟
کلاه قرمزي : سرخاب سفيدابم كه تو برام نخريدي كه ، خودم رفتم تشت جهازمو گرو گذاشتم پول گرفتم رفتم برا خودم از اينا خريدم
حيايي : من بدبخت از طلوع صبح تا بوق سگ ميرم كار ميكنم گشنه و تشنه اومدم خونه ، نه غذا آماده است نه هيچي ، خودتم گذاشتي رفتي سه ساعته كجايي ؟
كلاه قرمزي : ئه بوق سگ كجا بود ؟ بوق سگ چي ميشه ؟
حيايي : همون شب ميشه .
کلاه قرمزي : هوا كه روشن نشده من بايستي بلند شم سماور رو برات روشن كنم آخر شبم كه شيپور سگ ميشه هنوز نمياي خونه . ميگم پول چي شد ؟ ميگي پولمو اين ماه ندادن ماه ديگه ، اون ماه ندادن ماه ديگه .. ميگم چي كار كنم ميگي برو از داداشت قرض بگير داداشم چقدر قرض بگيرم آبروم رفت خاك به سرم شد جلوش
حيايي : عاليه كلاه قرمزي ، حالا روسريتو بردار يه ماچت بكنم

 








دوغ قبول!
شیرکاکائو قبول!
آبمیوه پاکتى قبول!
اصلا نوشابه هم قبول!
آب معدنى رو دیگه برا چى تکون میدى؟!

یعنی دیدم که میگماا...



لابد مواد معدنیش ته نشین میشه



قدیما تا به دوست پسرت میگفتی تو خیابون بم متلک گفتن جوش می آورد و داد میزد که کی گفته تا برم فلانش کنم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اما الان تا به دوست پسرت میگی بم متلک گفتن میگه :
بس که امروز جیگر شده بودی حقم دارن





يارو تو جهنم بوده، سرش و مي‌كنه تو بهشت میگه: آب جوش نمی خواين؟

میگن: نه ...

میگه : باشه، پس من يه دونه موز برداشتم ...!








به نظرتون هواپيمايي با كفپوش شيشه اي واقعیه؟؟؟؟
اگه باشه که خیلی خفنه....

آقا الان یادم اومد. مگه طبقه پایین قسمت بار و مخزن سوخت و اینا نیست؟








اینم فیل ماهی

 








محسن تنابنده در نقش " ابي " در سريال جديد و طنز داوود ميرباقري بنام " شاه گوش "







قبول داری چشم ابرو و مو مشکیا با نمکترن ؟







باز هم حماسه ای دیگر از ایرانیان

 

 

 


به این میگن خلاقیت





به این فک کنید که این بشر انگشت شستشو چجوری اینجوری کرده گذشته رو باقی انگشتاش

 

 

 

 

 

 

نقش پدر از دید یک بچه در نقاشی کودکانه اش

 

منبع:روزنه

گرد آورنده:کمیاب فان

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات


کمیابhttp://up.sarayanmusic.ir/up/sarayanmusic/Documents/baner-sarayanmusic2.gif

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 227
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 188
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 227
  • بازدید ماه : 505
  • بازدید سال : 1,440
  • بازدید کلی : 68,254
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد آمارگیر سایت