loading...
کمیاب فان
تبلیغات

http://up.sarayanmusic.ir/up/sarayanmusic/Documents/baner-sarayanmusic2.gif

مدیر سایت بازدید : 74 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

عید آمدو خنده به لبان شد / در ساز دلم شاد و روان شد

از تشنگی وسوز نخوردن / گوهر به کلامم رمضان شد

عید سعید فطر مبارک

کمیاب فان

خدایا

سی شب به تو التماس کردم / این لحظه جواب طالب ام من

خواهی بنواز و خواه رد کن / احسان و عتاب طالب ام من . . .

عید سعید فطر مبارک

کمیاب فان

عید صیام آمد و ماه صیام رفت / لطف تمام آمد و فیض تمام رفت

شد عید فطر و لطف خدا باز تازه شد / گرد غم گناه ز جان عوام رفت!

عید سعید فطر مبارک

کمیاب فان

بر ملک دلم روی تو خورشید شود / بر جان و دلم عشق تو امید شود

می نوش یکی جام سلامت ای دوست / خوش باشی و هرروز توچون عید شود . . .

کمیاب فان

هزاران آفرین بر جانت ای ماه / روان عاشقان قربانت ای ماه

مبارک باد ماه عشق بازان / که بنشینند در ایوانت ای ماه

مبارک باد عید روزه داران / نکویان جهان مهمانت ای ماه . . .

کمیاب فان

عید آمد و عید آمد با نقل و نبیدآمد / رمضان مبارک رفت این فطر سعید آمد

دنیا شده یکسر گل هرگوشه پرازبلبل / هر خاک شده بستان چون نور امیدآمد . . .

کمیاب فان

خوش بر کسی که سفره نشین خدا بود

از هرچه غیر خواسته ی او گر ، جدا بود

درب کلاس درس خدا چون گشوده شد

خوش بر مطلبی که قبول انتها بود

عید شما مبارک

کمیاب فان

برگ تحویل می کند رمضان / بار تودیع بر دل اخوان

یار نادیده سیر، زود برفت/ دیر ننشست نازنین مهمان

ماه فرخنده روی برپیچید / و علیک السلام یا رمضان

عید رمضان بر شما مبارک

کمیاب فان

به حکم مرجع اعلم که عشق نامش هست

لب تو فطریه اش بوسه های کشدار است !

کمیاب فان

تا که چشمم باز شد دیدم که یارم رفته است / ماه مهمانی تمام و مه نگارم رفته است

با گل این بوستان تازه انسی داشتم / گرم گل بودم که دیدم گلعذارم رفته است

عید شما مبارک

کمیاب فان

کمیاب فان-تبلیغات

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات


کمیابhttp://up.sarayanmusic.ir/up/sarayanmusic/Documents/baner-sarayanmusic2.gif

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 227
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 272
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 311
  • بازدید ماه : 589
  • بازدید سال : 1,524
  • بازدید کلی : 68,338
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد آمارگیر سایت