loading...
کمیاب فان
تبلیغات

http://up.sarayanmusic.ir/up/sarayanmusic/Documents/baner-sarayanmusic2.gif

مهدی بازدید : 122 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

2
هوش سیاه؛ مجموعه ای سایبری – جنایی روایتی بر سرگذشت یک فوق نابغه با هوش و استعداد و دانش بالای رایانه و آی تی است که تا کنون دو مجموعه از آن ساخته شده و پخش گردیده است که در این بین در میان جوانان و نوجوانانی که با این جور گجت ها و ابزار ها سر و کار دارند محبوبیت بالایی پیدا کرده و این مطئمنا جرقه ای بر تولید سریال های جدید بر مبنای این ژانر خواهد بود. البته از آن جایی که به گفته قدیمی ها بی عیب خداست (!) کم و کاستی های خودش را هم داشت که البته در بسیاری از موارد این فقدان دانش بالاست که انسان را به شک می اندازد!
در زیر مصاحبه ای اختصاصی از تیم گویا آی تی با آقای مهندس مهرداد صالح  را با هم می خوانیم.

مهدی بازدید : 97 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود آلبوم و فوق العاده زیبا به نام سفارشی

خوانندگان : محسن یگانه , احسان خواجه امیری , رضا صادقی , فرزاد فرزین , بابک جهانبخش

علی لهراسبی , مازیار فلاحی , محمد علیزاده , رضا جوان , فریدون آسرایی

Sefareshi

مدیر سایت بازدید : 60 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

 

این مرسدس بنز ون از بیرون ظاهری عادی دارد که همین ظاهر عادی هم بسیار شیک است ولی داخل این ون به شکل شگفت آوری تعمیر و بازسازی شده، این ون لوکس و زیبا بیشتر شبیه یک هتل 5 ستاره سیار است،در داخل این بنز صندلی های چرمی ، سرویس آشپزخانه و سرویس بهداشتی های لوکس و زیبایی جاسازی شده که آن را واقعا حیرت انگیز می کند.

 S A L I  J O O N
S A L I  J O O N
  S A L I  J O O N S A L I  J O O N

S A L I  J O O N S A L I  J O O N S A L I  J O O N S A L I  J O O N S A L I  J O O N

مهدی بازدید : 79 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

 

سامانتا لیبا خلاقیت ظروف غذای دخترش را هر روز به نوعی تزیین میکند. او برای خلق یک اثر ماندنی از شخصیت ها و کاراکتر های مشهور برای تصویر سازی در ظرف غذای کودکش استفاده میکند.

 

 

EBXgpqFWem.jpg

 

مهدی بازدید : 49 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

فروردین:

بهترین و قشنگترین آرزویی که می توانید را امشب برای یک ستاره بگویید. اگر ایمانتان را حفظ کنید همه چیز آنطور که می خواهید خواهد شد. هرگز رویاهایتان را کنار نگذارید.

 

اردیبهشت:

به یاد داشته باشید که هر روز آغاز یک آینده جدید است. تمام نا امیدی های گذشته را فراموش کرده و شروعی تازه داشته باشید. درسهایی  که از تک تک روابطتان آموخته اید را همیشه در ذهنتان نگه دارید. روزی فرا خواهد رسید که مجبور شوید از آن تجارب استفاده کنید.

 

خرداد:

اغلب احساس می کنید که هیچ وقت آرزوهایتان تحقق نخواهند یافت. احتمالا امروز یکی از آنها به واقعیت تبدیل خواهد شد! اوقات سختی نیز برایتان پیش خواهدآمد، اما اگر همچنان به خانواده، دوستان و رویاهایتان تکیه کنید، به راحتی از آنها عبور خواهید کرد.

 

تیر:

امروز رابطه تان عمیق تر گشته و بسیار بسیار دوستانه تر، احساسی تر و خارق العاده تر می شود. مهارت های ارتباطیتان است که این رابطه را تا این حد حفظ کرده است. زمانی را صرف بازی و همچنین کارتان کنید. بازی و تفریح برایتان خیلی خوب است.

 

مرداد:

هنوز هم مشکلات مالیتان گریبانگیرتان هستند. مرتب از دیگران دراین باره درخواست کمک می کنید تا از این مخمصه بیرون بیایید. و در نتیجه ی این کار دارید یکی از دوستان را ناراحت می کنید. ولی برایتان مهم نیست و تنها چیزی برایتان اهمیت دارد مشکلاتتان است. باید این رویه تان را تغییر بدهید وگرنه همهی دوستانتان را از دست خواهید داد.

 

شهریور:

امروز سلامتیتان در وضعیت عالی است. تمام امتحانات و تست هایی که در این ماه داشتید، نرمال از آب درآمدند. تنها مشکل وزنتان است. بهتر است هرروز حداقل 30 دقیقه ورزش کنید و غذاهای آلی و سبزیجات بخورید.

 

مهر:

به ندای درونتان گوش بدهید. همیشه برای تشخیص درست و غلط های زندگیتان می توانید روی حس ششمتان حساب کنید. کودک درون و خود واقعیتان است که می داند واقعا چه در ذهنتان می گذرد.

 

آبان:

معشوقه، خانواده و همکارانتان همه و همه امروز نیازمند توجه وزمانتان هستند. دارید ناامید می شوید. فقط یک نفر هستید وباید از همه مراقبت کنید. همه ی کارها را خودتان انتخاب کنید.

 

آذر:

روابطتان امروز در وضعیت شادی هستند. بهتر به درونتان توجه کنید تا مطمئن شوید فرد مناسبی را انتخاب کرده اید. ممکن است ببینید که فرد مقابلتان تعهد کامل به شما دارد. کاری کنید که اهدافتان در راستای اهداف خانواده باشند. در درونتان به دنبال یافتن آن چیزی باشید که مانع از تعهد کاملتان می شود. آیا اهداف شخصی، کاری و معنویتان با شخصیت واقعیتان سازگار هستند؟ به تفکر بپردازید و تصمیم بگیرید.

 

دی:

مسایل بین شما و یکی از روابط مهمتان خوب پیش نمی روند. باید که بنشینید و درمورد اینکه در رابطه تان چه می گذرد و می خواهید آنرا به کجا برسانید صحبت کنید. مراقب باشید طوری صحبت نکنید که معشوقه تان متوجه منظورتان ننشود.

 

بهمن:

عالی لست! بالاخره بین آنچه که می خواهید و آنچه که به آن نیاز دارید تعادل برقرار شد. بالاخره به این درک می رسید که نمی توانید هر چیزی که می خواهید را داشته باشید. اگر به درآمد بیشتر نیاز دارید پس درخواست اضافه حقوق کنید.

 

اسفند:

وقتی به آینده تان فکر می کنید باید بدانید که گذشته تان نقش مهمی در آن ایفا خواهد کرد. به شرایطی که درآن بوده اید نگاه کنید و به خودتان قول بدهید که دیگر خودتان را مایوس نکنید. گذشته نقش مهمی در رخدادهای آینده ایفا می کند.

مهدی بازدید : 80 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

بیوگرافی ترانه علیدوستی:

ترانه علیدوستی بازیگر جوان سینما و تلویزیون متولد سال ۶۲ می باشد وی دارای مدرک بازیگری دیپلم عکاسی، دوره بازیگری را در کلاسهای آزاد بازیگری زیر نظر حسین محجوب، امین تارخ، آتیلا پسیانی و مهدی فتحی گذرانده است. در کودرکی به بازیگری علاقه نداشت. اما به سینما رفتن علاقه مند بود و فیلم زیاد می دید. در دوران کودکی هم بازیگر خاصی علاقه نداشت اما بعدها به بازی پرویز پرستویی،عزت الله انتظامی و آتیلا پسیانی علاقه مند شد. او در حال حاضر از بازیگران هم نسل خود بازی باران کوثری و گلشیفته فراهانی را خیلی دوست دارد. پدرش به سینما خیلی علاقه مند است و خیلی فیلم میبیند. یکی از فیلم هایی که ترانه دیده و به خوبی یادش مانده، فیلم ” سینما پارادیزو ” است.

اولین حضورش در سینما سال ۸۰ و با بازی در فیلم سینمایی  من ترانه ۱۵ سال دارم  بود. حبیب رضایی برای انتخاب این نقش از بیش از ۶۰۰ نفر تست گرفت و از بین همه آنها، ترانه پذیرفته شد. به خاطر بازی در این فیلم سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن را از آن خود کرد. معمولا وقتی اتفاق خیلی بزرگ و خوشحال کننده ای برایش اتفاق می افتد تنی تواند به سرعت واکنش نشان دهد.

با آنکه موقع بازی در فیلم من ترانه ۱۵ سال دارم، نه ازدواج کرده بوده و نه مادر شده بوده، آن قدر نقش خود را خوب ایفا کرد که همه تحسینش کردند.

پدرش آرشیو تاریخ سینما را دارد. مخصوصا فیلم های  برگمان، فلینی و کیشلوفسکی .

ترانه علیدوستی در کنار بازیگری دوست دارد فیلمنامه نویسی را هم تجربه کند. به بازی کنار رابرت دنیرو علاقه مند است. در اوقات فراغت، گه گاهی نقاشی می کند. اما مطالعه را هیچ گاه از یاد نمی برد و کتابخانه خوبی دارد. سبک نقاشی اش سیاه قلم است که آن را به صورت تجربی فرا گرفته است. به آرام حرکت کردن و درست گام برداشتن اعتقاد دارد. پدرش جمید علیدوستی از فوتبالیست ها و مربیان خوب فوتبال کشور است. دختر مسئولیت پذیری است. دوسان معدودی دارد. وقتی پدرش فیلم من ترانه ۱۵ سال دارم را دید، گریه کرد. مادرش سنگ تراش و مجسمه ساز است. قبل از اسنکه بازیگر شود فکر می کرد خواننده اپرا شود. دو سال هم در هنرستان موسیقی درس خواند و با پگاه آهنگرانی همکلاس بود. کلارینت، ساز تخصصی اش بود و به عنوان ساز دوم پیانو می زد. در دوران مدرسه بچه درس خوان و زرنگی بود . همیشه به دنبال پویا نمایی و تحرک است. در تمام فیلم هایی که بازی کرده به نوعی از سن حقیقی خود جلوتر بوده است. او در فیلمهای کنعان و شهر زیبا حضوری درخشان داشته است. لذتی که از بازی اش می برد را دوست دارد. احساساتی است و ترجیح می دهد کاری را که انجام میدهد با احساساتش در ارتباط باشد. یکی از دلمشغولی هایش داستان نویسی است و چند تا از قصه هایش در نشریات چاپ شده است. بسیار اهل ریسک کردن است.

در فضای تئاتر هم فعالیت می کند. کلا بازیگر گزیده کاری است و فیلمنامه برایش از اهمیت زیادی برخوردار است. در خانه عادت دارد مدام تلویزوین را روشن نگاه دارد. معتقد است تطح برنامه های تلوزیون خیلی پائین است. برای کار در تلویزیون خیلی پیشنهاد داشته اما نپذیرفته است. معصومیت خاصی در چهره اش موج می زند. حرفش را در نهایت ادب و احترام بازگو می کند. می گوید: سعی می کنم فروتنی بی جا نکنم تا خدای نکرده به ورطه ریاکاری نیفتیم.

تبلیغات


کمیابhttp://up.sarayanmusic.ir/up/sarayanmusic/Documents/baner-sarayanmusic2.gif

تعداد صفحات : 23

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 227
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 73
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 78
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 130
  • بازدید ماه : 106
  • بازدید سال : 1,041
  • بازدید کلی : 67,855
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد آمارگیر سایت