loading...
کمیاب فان
تبلیغات

http://up.sarayanmusic.ir/up/sarayanmusic/Documents/baner-sarayanmusic2.gif

محمد مهدی جنگجو بازدید : 54 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (0)
مدير پايگاه ميراث جهاني بيستون اعلام کرد: در بازخواني کتيبه‌ي تاريخي بيستون، چند عبارت جديد براي نخستين‌بار خوانده شدند.
http://8pic.ir/images/28887233661522378403.jpg
بقیه مطلب را در ادامه ی مطلب دنبال کنید

محمد مهدی جنگجو بازدید : 101 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (0)


 

باستان‌شناسان موفق به کشف نوعي صنايع دستي با چشم گوگلي (googly-eyed) شدند که به احتمال فراوان توسط مصريان باستان براي حفاظت جادويي کودکان و مادران باردار در مقابل نيروهاي شر مورد استفاده قرار مي‌گرفته است.
 http://8pic.ir/images/42130088857674680817.jpg
بقیه مطلب را در ادامه ی مطلب دنبال کنید
مهدی بازدید : 109 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (5)

بر اساس تصمیم هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران و در چارچوب مصوبه دولت دهم، از امروز عملیات اجرایی طرح هم کد سازی درون استانی تلفن ثابت در سراسر کشور آغاز و به تدریج به پایان می رسد. همچنین یکسان سازی تعرفه سیمکارتهای دائمی همراه اول از امشب اعمال می‌شود.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اجرای این طرح، تعداد کدهای بین شهری از حدود 2500 به 31 کد بین استانی کاهش می یابد و تعرفه کلیه مکالمات درون استانی به صورت شهری محاسبه، که این امر موجب کاهش هزینه مشترکان می شود. به عنوان مثال، هزینه یک دقیقه مکالمه از تهران به ورامین (دو شهر نزدیک) از 214 ریال به 26 ریال و از زابل به چابهار (دو شهر دور) از 670 ریال به 26 ریال کاهش می یابد.

 

نحوه جبران بخشی از کاهش درآمد مخابرات

 

بدنبال هماهنگی با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و به منظور جبران بخشی از کاهش درآمد مخابرات بابت حذف کدهای بین شهری، ماهیانه مبلغ 900 تومان از مشترکین به شرط اجرای طرح هم کدی دریافت می شود.

 

هزینه جابه جایی و بین شهری همراه اوّل دائمی حذف شد

 

شرکت مخابرات ایران در اجرای مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، از امشب هزینه جابه جایی و بین شهری همراه اول دائمی را حذف و تعرفه یکسان را در سراسر کشور اعمال می کند.

 

بنا بر اعلام روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، هزینه یک دقیقه مکالمه همراه اول دائمی به همراه اول دائمی و اعتباری (شهری و بین شهری) و تلفن ثابت، به صورت یکسان در تمام کشور 599 ریال تعیین و از ساعت 24 امشب اعمال می شود.

 

بدین ترتیب مشترکان سیمکارتهای دائمی شرکت ارتباطات سیار ایران از مزایای زیر برای مکالمات درون اپراتوری (همراه اول و تلفن ثابت) بهره مند می شوند:

1- حذف دو پالس هزینه جابجایی حدود 90 ریال در دقیقه

2- کاهش 27 درصدی هزینه مکالمات بین شهری

3- تماس با 87 میلیون مشترک همراه اوّل و تلفن ثابت در سراسر ایران با یک تعرفه

 

در این گزارش، تعرفه هر دقیقه مکالمه برون اپراتوری مشترکین دائمی همراه اول (مکالمه با مشترکین اپراتورهای رایتل و ایرانسل)، 625 ریال اعلام شده است.

 

در بخش پایانی این گزارش، خاطر نشان شده است که زمان و تعرفه یکسان سازی سیم کارت‌های اعتباری همراه اول، به زودی اعلام می شود.

مهدی بازدید : 67 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

یک کارشناس شرعی رویت هلال گفت: به احتمال فراوان ماه رمضان 30 روزه بوده و جمعه عید فطر خواهد بود.

ایسنا:  یک کارشناس شرعی رویت هلال گفت: به احتمال فراوان ماه رمضان 30 روزه بوده و جمعه عید فطر خواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی چیت‌سازیان با اشاره به این‌که «احتمال این‌که هلال ماه شوال در غروب چهارشنبه دیده شود بسیار کم است» اظهار کرد: به احتمال فراوان ماه رمضان امسال 30 روزه است و جمعه عید فطر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: غروب چهارشنبه 29 ماه رمضان 200 گروه رصدی برای رویت هلال ماه شوال به نقاط مرتفع کشور عازم می‌شوند که اگر چهارشنبه ماه رویت شود پنج‌شنبه عید فطر خواهد بود در غیر این صورت قطعا جمعه عید فطر است.

این کارشناس ستاد استهلال با تاکید بر این‌که «احتمال اینکه جمعه عید فطر باشد بیشتر است» افزود: ملاک کشورهای عربی در اعلام روز پنج‌شنبه به عنوان عید فطر ملاک‌های متفاوتی است اما ملاک ما رویت هلال است. این در حالی است که رویت پذیری هلال در ایران با چشم مسلح در غروب چهارشنبه نیز بسیار ضعیف است.

 چیت‌سازیان در پایان گفت: شواهد و قرائن نشان می‌دهند که به احتمال زیاد عید فطر براساس اعلام تقویم روز جمعه خواهد بود.

  منبع «شبکه نیوز»

مهدی بازدید : 97 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

پیام علی کریمی به حسن روحانی پس از تحلیف

سلام
از اینکه مدیری مردمی علاقمند به ورزش به عنوان رئیس جمهور جدید ایران انتخاب شده خوشحالم. امیدوارم همانطور که از اعتدال صحبت می کنید، در ایران و ورزش ما نیز اعتدال در پیش گرفته شود و حال و هوای همه مردم خوب شود.
سرباز کوچک ایران علی کریمی

تبلیغات


کمیابhttp://up.sarayanmusic.ir/up/sarayanmusic/Documents/baner-sarayanmusic2.gif

تعداد صفحات : 23

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 227
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 105
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 120
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 172
  • بازدید ماه : 148
  • بازدید سال : 1,083
  • بازدید کلی : 67,897
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد آمارگیر سایت