loading...
کمیاب فان
تبلیغات

http://up.sarayanmusic.ir/up/sarayanmusic/Documents/baner-sarayanmusic2.gif

مهدی بازدید : 73 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

تیم ملی بسکتبال ایران در دومین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا توانست کره‌جنوبی را هم از پیش‌رو بر دارد.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم ملی بسکتبال ایران پس از پیروزی برابر مالزی در بازی نخست در دومین دیدارش از مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی آسیا به مصاف کره‌جنوبی رفت و با عملکردی خوب 76 بر 65 به پیروزی رسید و دومین بردش در این مسابقات را جشن گرفت. ایران هم اکنون تنها تیم بدون باخت گروه C است و فردا باید به مصاف چین برود.

 

 

*کوارتر نخست: 18 بر 15 ایران

 

بچیروویچ دوباره ترکیب اصلی‌اش را وارد میدان کرد. مهدی کامرانی، حامد آفاق، صمد نیکخواه‌بهرامی، اوشین ساهاکیان و حامد حدادی وارد میدان شدند و از همان ابتدا توپ و میدان را در اختیار گرفتند و با پرتاب آزاد حامد حدادی به امتیاز رسیدند.

 

ایران با استفاده از قامت اوشین ساهاکیان و حامد حدادی در زیر سبد به دنبال امتیاز بود و کره‌ای‌ها از همان ابتدا به دنبال استفاده از حمله‌های سرعتی بودند. دو تیم در دفاع خوب کار می‌کردند اما بازهم قدرت زیر سبد ایران فرصت را برای شاگردان بچیروویچ ایجاد می‌کرد تا امتیازآوری کنند. ایران 7 بر 4 از حریف شرقی‌اش پیش بود. ایران دفاع خوبی داشت و توپ‌ربایی‌های آفاق و کامرانی عرصه را بر حریف تنگ‌تر می‌کرد.

 

در ادامه کُره رو به پرتاب سه امتیازی آورد. دفاع نفر به نفر کُره نیز خط حمله ایران را تحت فشار قرار می‌داد. کره‌ای‌ها با سرعت زیاد از بازیکنان ایران خطا می‌گرفتند و فاصله امتیازی را کم می‌کردند. ایران 13 بر 9 پیش بود اما کره‌ای‌ها همچنان فشارش را افزایش می‌داد.

 

اصغر کاردوست نخستین بازیکن ایران بود که از روی نیمکت وارد میدان شد. او جای حامد حدادی را گرفت و عملکرد خوبی نیز داشت. در ادامه روزبه ارغوان و جواد داوری نیز وارد میدان شدند و در سه دقیقه مانده به پایان کوارتر نخست برابر کره‌ای‌ها ایستادند و امتیازآوری آنها را متوقف کردند. ایران در نهایت این کوارتر را 18 بر 15 به سود خود به پایان رساند.

 

 

*کوارتر دوم:16 بر 12 کره‌جنوبی

 

کواتر دوم مسابقه با امتیازآوری کره‌ای‌ها آغاز شد. کره دفاع خود را تقویت کرده بود و اجازه امتیازآوری به ایران نمی‌داد و بالاخره توانست برای نخستین بار در جریان بازی از ایران پیش بیفتند. نتیجه بازی 19 بر 18 به سود کره شد و بچیروویچ برای شاگردانش زمان استراحت گرفت. با بازگشت دوباره بازیکنان به میدان ایران کارش را سرعتی ادامه داد و همان ابتدا با امتیاز کاپیتان تیم ملی دوباره از حریفش پیش افتاد. اسلم دانک حامد حدادی نیز عملکرد تیمی ایران را کامل کرد و دوباره فاصله امتیازی به سود ایران افزایش پیدا کرد اما طولی نکشید که بازهم ایران اسیر دفاع کره شد.

 

در ادامه کره سیستم دفاعی‌اش را نفر به نفر کرد که جواب داد و با استفاده از ضد حمله‌های سریع فاصله را کاهش داد. دو تیم پایاپای کار می‌کردند و تنها 5 دقیقه به پایان نیمه نخست باقی مانده بود. با اینکه فاصله امتیاز بسیار کم بود بچیروویچ به طور مقطعی بازیکنانش را تغییر می‌داد و از اکثر ملی پوشانش استفاده می‌کرد. در حالی که ایران سعی داشت بازی را آرام‌تر کند کره‌ای‌ها در دو ضد حمله موفق کار کردند و دوباره بازی برابر شد. تعداد خطاهای ملی پوشان در این دقایق بالا رفته بود و همین موضوع فرصت امتیازآوری به کره می‌داد.

 

کره در دقایق پایانی کوارتر دوم بهتر کار کرد و توانست به برتری برسد. در حالی که ملی پوشان ایران در امتیازآوری ناموفق بودند و موقعیت‌هایشان را از دست می‌دادند کره‌ای ها با نفوذهای سریع به سبد ایران می‌رسیدند و امتیاز می‌گرفتند. کره در یک دقیقه مانده به نیمه نخست 31 بر 27 پیش بود. ایران در این کوارتر در امتیازآوری ضعیف کار کرد و نتوانست کاری برابر کره پیش ببرد.

 

ثانیه‌های پایانی کوارتر دوم نیز به سود کره گذشت و پرتاب سه امتیازی آنها نیز وارد سبد ایران شد و در نهایت این کوارتر با نتیجه 16 بر 12 به سود حریف شرقی ایران به پایان رسید. کره‌ای‌ها با درخشش در کوارتر دوم توانستند نیمه نخست را با برد پشت سر بگذارند.

 

در کوارتر دوم بازی می‌توان به پرتاب‌های پنالتی از دست رفته حامد حدادی اشاره کرد.

 

 

*کوارتر سوم: 21 بر 7 ایران

 

نیمه دوم در حالی آغاز شد که کره‌ای‌ها 34 بر 32 از ایران پیش بودند اما امتیاز صمد نیکخواه بهرامی بازی را برابر کرد و در ادامه دوباره از حریف شرقی‌اش پیش افتاد. بازی برای هر دو تیم پر اشتباه و بدون امتیاز پیش می‌رفت. ایران و کره تمرکز خوبی در دفاع داشتند و به همین دلیل حمله‌هایشان اکثرا ناموفق می‌شد.

 

در ادامه کار، ایران توپ و میدان را برای خود کرد. هرچه ملی پوشان در کوارتر دوم ناکام بودند در نیمه دوم خودشان را پیدا کردند و درخشیدند. ایران با دفاع خوب موقعیت‌سازی می‌کرد و با استفاده از قدرت زیر سبد و نفوذ بازیکنان سرعتی‌اش امتیازآوری می‌کرد. ایران فاصله امتیازی را به سود خود افزایش می‌داد که با پرتاب سه امتیازی صمد نیکخواه‌بهرامی این فاصله به 10 امتیاز نیز رسید.

 

در ادامه کره‌ای‌ها دفاع خود را منطقه‌ای کردند که جواب نداد و ایران بازهم امتیازآوری کرد. صمد نیکخواه‌بهرامی و حامد حدادی در کنار دیگر ملی پوشان خوب کار می‌کردند و تا دقایق پایانی این کوارتر به مجموع امتیازهای ایران اضافه می‌کردند. دقایق پایانی کوارتر سوم نیز با ناکامی کره‌ای‌ها و امتیازآوری ایران سپری شد و بالاخره بسکتبالیست‌های ایران در این کوارتر با نتیجه قاطع 21 بر 7 به پیروزی رسیدند.

 

*کوارتر چهارم:25 بر 24 ایران

 

کوارتر پایانی این مسابقه در حالی آغاز شد که ایران 51 بر 43 از حریفش پیش بود و حامد حدادی دو امتیاز دیگر برای ایران بدست آورد. بچیروویچ در این دقایق از دو گارد راس استفاده می‌کرد. مهدی کامرانی و آرن داوودی در کنار هم بازی می‌کردند که این مساله دفاع کره‌ای‌ها را آزار می‌داد. سه دقیقه از کوارتر چهارم گذشته بود و کره فاصله زیادی با ایران داشت و به همین دلیل سعی می‌کرد تا ملی پوشان ایران را عصبی کند.

 

در همین لحظه "جو سانگ کیم" فوروارد قدرتی با خطا بر روی صمد نیکخواه بهرامی می‌خواست درگیری ایجاد کند که کاپیتان تیم ملی ایران اجازه نداد این اتفاق بیفتد. در ادامه بچیروویچ کمی آرام‌تر عملکرد شاگردانش را از کنار زمین دنبال می‌کرد و ملی پوشان نیز بهتر کار می‌کردند. بازی 57 بر 48 به سود ایران ادامه داشت و ملی پوشان نمایش بهتری داشتند.

 

تنها پنج دقیقه به پایان باقی مانده بود که هماهنگی حدادی و کامرانی صحنه‌های زیبایی به وجود می‌آورد. ایران در دفاع خوب کار می‌کرد و در حمله نیز با پاس‌های بی نقص کامرانی و دانک‌های حدادی صاحب امتیاز می‌شد. کار کره‌ای‌ها تمام شده بود و سرمربی این تیم با فریاد آخرین برنامه‌هایش را به بازیکنان کره منتقل می کرد. ایران 64 بر 50 از کره پیش بود و تنها 4 دقیقه به پایان مسابقه باقی مانده بود.

 

در ادامه کره‌ای‌ها روی به پرتاب‌های سه امتیازی آوردند. آنها از ابتدای مسابقه در این امر موفق بودند و امتیاز می آوردند. در حالی که کره‌ای‌ها به سرعت بازی اضافه کرده بودند بچیروویچ وقت استراحتی برای تیمش گرفت تا مسابقه آرام شود. با بازگشت دو تیم به میدان دیگر کره نتوانست به بازی برگردد و دقایق پایانی مسابقه نیز به سود ایران سپری شد و در نهایت ملی پوشان با نتیجه 76 بر 65 در این مسابقه به پیروزی رسیدند. کوارتر پایانی نیز با نتیجه 25 بر 24به سود ایران به پایان رسید.

 

ایران فردا ساعت 14:15 به مصاف چین می‌رود. همچنین تیم ملی بسکتبال ایران با کسب این پیروزی صعود خود به مرحله بعد را قطعی کرد.

منبع: ایسنا

گرداورنده:کمیاب فان

مهدی بازدید : 113 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

تیمی از دانشمندان در کالیفرنیا در حال ساخت رباتی هستند که قادر است رگ را پیدا کرده و به تنهایی از آن خون بگیرد.

 به گزارش سرویس فناوری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سازندگان این سامانه امیدوارند ابداع آن‌ها فرایند انجام آزمایش‌های بالینی را سرعت بخشد.

 ربات جدید که Veebot نام گرفته، به اندازه یک انسان آموزش‌دیده دقیق است و دانشمندان در نظر دارند دقت آن را پیش از کاربرد در آزمایش‌های بالینی، از دقت انسان نیز بالاتر ببرند.

 پس از اتمام پیشرفت‌ تکنیکی این سیستم، آن‌ها در صدد یافتن بودجه برای تجاری‌سازی آن برخواهند آمد.

 گفته می‌شود، Veebot تا استفاده در بیمارستان‌ها سال‌ها فاصله دارد.

منبع: ایسنا

گرداورنده:کمیاب فان

محسن بازدید : 67 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

سکوت همزاد تلخی است که در اینجا نفس می کشد

تا سنگینی سال ها نبودنت را پیشاپیش بر شانه هایم احساس کنم

.

.

.

ﮔﺎﻫﯽ ﭼﻘﺪﺭ ﺳﺎﺩﻩ ﻋﺮﻭﺳﮏ می شویم جلوی معشوق

نه حرف می زنیم ، ﻧﻪ ﺷﮑﺎﯾﺖ می کنیم ، ﻓﻘﻂ ﺳﮑﻮﺕ می کنیم

.

.

.

من سکوت خویش را گم کرده ام

لاجرم در این هیاهو گم شدم

من ، که خود افسانه می پرداختم

عاقبت افسانه ی مردم شدم

ای سکوت ، ای مادر فریادها

ساز جانم از تو پر آوازه بود

تا در آغوش تو ، راهی داشتم

چون شراب کهنه ، شعرم تازه بود

در پناهت برگ و بار من شکفت

تو مرا بردی به شهر یادها

من ندیدم خوشتر از جادوی تو

ای سکوت ، ای مادر فریادها

گم شدم در این هیاهو ، گم شدم

تو کجایی تا بگیری داد من؟

گر سکوت خویش را می داشتم

زندگی پر بود از فریاد من

.

.

.

سکوت با من …

بی من …

همه لحظه هایم سکوت است …

درد هایم از سکوت است

اشک هایم از وجود سکوتیست که تمام روشنی های زندگم را تیره کرده

کاش نبود

نبود ومن می توانستم ان را در هیچ قسمتی از زندگیم نبینم

.

.

.

سکوت کـــن …

فــریادها راه به جایی نمــی برنــد

فقــط طبل رُسوائیت را می کوبــنــد

.

.

.

سکوت می کنم

بگذار حرف ها آنقدر یکدیگر را بزنند تا بمیرند !

.

.

.

برای زندگی کردن بهانه ای نمی خواهم

برای نفس کشیدن تقلایی نمی کنم

و برای گفتن نگفتنی هایم هم چاره ای نمی جویم

سکوت و تنها سکوت!

و دیواری از نشدن و نرسیدن و باز هم سکوت

و قلبی تنها با احساسی عجیب و نگاهی عمیق با حسرتی همیشگی و آهی تمام نشدنی برای تمام طول زندگی

.

.

.

عشق عجیبی است میان من و او

بودنم در کنارش به شرط نگفتن !

.

.

.

سکوت می کنم و تو از چشم هایم فریاد قلبم را بخون

.

 

.

گاهـــــی ســکــوت یـعـنـــی کــلــی حــرف !

کــه حـــال زدنــش رو نــــداری

مـــی خـــواهــم ســـکــوت کــــنـــم دیـــگــر نـــای حـــرف زدن نــــدارم

.

.

.

مـــن از سکوت می آیم

از تدفین غمگیـن واژه در قبــر آه

از تکه پاره های روز خاطـره می آیم چسـبیده به شـب و گریه

با دسـت های می آیم که سـتاره و ماه را به آسـمان دوخته اند

جــاده اما پیدا نشـد و تــو گم شـدی

من از انتـهای راه می آیم از پیچـی تا پایان کـه بـه آخـر نرسـید

.

.

.

صدای نفس هایت تمام امواجم را برای شنیدن درونت به سکوت می کشاند

.

.

.

همیــشه سکــوت خــوب نیــست

گـاهـی خُــرد می شــوی زیـر بـار حــرف هـای نـگفتــه

غافــل از اینکـــه بـــه تـــو تـهمـــت بـی جنـبگی می زنند

.

.

.

این حرف های تلخم را بخوان

از این به بعد تنها به اعتراف ” سکوت ممنوع لب هایم “ لبخند خواهم زد

.

.

.

هـمـانـگـونـه کـه آمـدم از خـیـالـت پـاک مـی شـوم!

آرام ، بــــی صـــــدا ، بــــی چــــــراغ

قـــول می دهـــم ذره ای صـدای رفـتـنـم آرامـش سکـــــوتت را برهم نزند!

.

.

.

همیشه سکوت نشانه رضا نیست

گاه سکوت یعنی اما یعنی اگر

یعنی هزار و یک دلیل که دل می ترسد بلند بگوید برای از دست ندادنت

.

.

.

این روزها ساکت که بمانی می رود به حساب جواب نداشتنت

عمرا اگر بفهمند داری جان می کنی تا احترامشان را نگه داری

.

.

بعضی حرف ها گفتنی ست ، بعضی نوشتنی و بعضی هیچکدام (سکوت) !

این روزها به هیچکدام نزدیکترم

منبع:کمیاب

گرداورنده:کمیاب فان

مهدی بازدید : 66 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس جمعه یازدهم مرداد (مصادف با 24 رمضان‌المبارک) در تهران همزمان با سراسر میهن اسلامی از ساعت 10:30 صبح به سمت میعادگاه‌های نماز جمعه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، امت مؤمن و روزه‌دار ایران اسلامی در سراسر کشور با حضور گسترده و انقلابی خود در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس هم‌گام و هم‌صدا با سایر مسلمانان جهان و مردم مظلوم فلسطین اشغالی بار دیگر بانگ "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسراییل" را فریاد زدند و در لبیکی به ندای ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی)، با آرمان‌های حضرت امام خمینی رحمةالله علیه، که همان آزادی قبله اول مسلمین است، تجدید میثاق کردند.

 

مردم تهران با حضور در مسیرهای اعلام شده، شعارهایی نظیر "الله اکبر، خامنه‌ای رهبر"، "حزب‌الله پیروز است آمریکا نابود است"، "مرگ بر منافق"، "فلسطین پیروز است، اسراییل نابود است"، "ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده"، "این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده"، "ما با ولایت زنده‌ایم"، "ملت ما بیدار است، از منافق بیزار است"، "رهبر اگر فرمان دهد، جان را نثارش می‌کنیم"، "حسین حسین شعار ماست"، "خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست"، "عزت و سربلندی در سایه اسلام است، تفرقه و اختلاف پیروی از شیطان است"، "شعار ملت ما مرگ بر آمریکا، شعار رهبر ما مرگ بر آمریکا"، "نصر من الله و فتح القریب"، "سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن"، "جهاد کن مسلمان، قیام کن مسلمان، بیت‌المقدست را آزاد کن مسلمان"، "ما فداییان رهبریم ما ذوالفقار خیبریم"، "ما اهل کوفه نیستیم، بی‌تفاوت نمی‌ایستیم"، سر دادند.

بسیاری از مردم هنگام دیدن مسوولان به سراغ آن‌ها رفته و از مشکلات‌شان با آنان سخن می‌گفتند.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی فلاحیان، عضو مجلس خبرگان رهبری در پاسخ به سوال یکی از راهپیمایان درباره حضور مجدد سران فتنه در عرصه سیاسی کشور گفت: بعداز سخنان رهبری و اجازه ایشان برای حضور برخی از سران نظام در صحنه سیاسی ما نباید حرفی بزنیم و تفرقه بیاندازیم بلکه باید تابع سخنان رهبر باشیم.

سیاسیون،‌ ورزشکاران و هنرمندان هم در کنار مردم شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سر می‌دادند.

راهپیمایان پلاکاردهایی در دست داشتند که بر روی آن نوشته شده بود: "قدس باید آزاد گردد"، "فلسطین باید آزاد گردد"، "لبیک یا خامنه‌ای"،‌ "القدس لنا"، "بهای گلوله دشمنان خود را نپردازیم"، "روز قدس روز اسلام است"، "سهم ما در نابودی اسراییل هر کدام یک سد راه است".

تعدادی از راهپیمایان پلاکاردهایی در دست داشتند که گزیده‌هایی از سخنان امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و سید حسن نصرالله درباره فلسطین و قدس بر روی آن‌ها نوشته شده بود.

راهپیمایان هم‌چنین عکس‌هایی از امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری، سید حسن نصرالله، چهار دیپلمات در بند رژیم صهیونیستی را به همراه تصاویری از مسجد الاقصی و کودکان فلسطینی در دست داشتند.

عده‌ای از راهپیمایان نیز دو مترسک به نماد آمریکا و رژیم صهیونیستی را در جلوی در اصلی دانشگاه تهران به آتش کشیدند.

یک دیوار پیش‌ساخته در چهار راه ولیعصر نصب شده بود که مردم نظرات‌شان را در خصوص فلسطین بر روی آن می‌نوشتند.

در ضلع شمال شرقی میدان انقلاب غرفه‌های فرهنگی برپا شده بود که در برخی از این غرفه‌ها توسط طلبه‌های جوان مشاوره ازدواج و جوانان ارائه و در دیگر غرفه‌ها نیز تست قند خون از متقاضیان انجام می‌شد.

صندوق‌هایی جهت کمک به ایتام از طرف کمیته امداد امام خمینی (ره) و هم‌چنین صندوق‌هایی جهت کمک به مردم فلسطین توسط نشریه سراسری عبرت‌های عاشورایی و کمیته امداد امام خمینی در سراسر مسیرهای راهپیمایی دیده می‌شد.

مقامات کشورمان نیز هم‌پای مردم در این راه‌پیمایی شرکت کردند. حسن روحانی، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، محمود احمدی‌نژاد، آملی لاریجانی، رییس قوه قضاییه، محمدرضا عارف، علی اکبر ولایتی، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان، حجت‌الاسلام والمسلمین علی یونسی وزیر اطلاعات دولت اصلاحات، آیت‌الله سیداحمد خاتمی عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری، عباس جعفری دولت‌آبادی دادستان تهران، سردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، مصطفی محمد نجار وزیر کشور، رمضان شریف رییس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، علی مطهری، محمدرضا باهنر، غلامرضا مصباحی مقدم نمایندگان مجلس، مرتضی تمدن استاندار تهران و ... در راهپیمایی امسال حضور داشتند.

 

به گزارش ایسنا، مراسم راهپیمایی روز قدس با قرائت قطعنامه‌ای پایان یافت.

متن قطعنامه راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس سال 1392 به این شرح است:

 

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

 

سبحان الذی اسری بعبده لیلا من المسجدالحرام الی المسجد الاقصی بارکنا حوله لنریه من آیاتنا انه هو السمیع البصیر (سوره اسرا آیه1)

 

حمد و سپاس بیکران خداوند سبحان قادر متعال را که به ما توفیق داد با درک ماه مبارک رمضان و لیالی قدر به یمن میراث ارجمند و تاریخ‌ساز حضرت امام خمینی(ره) قطره‌ای از اقیانوس خروشان و توفنده امت بزرگ اسلام و خیل انسان‌های آزاده و حق طلب جهان گردیم و با حضور حماسی و باشکوه در‌ آزمون سترگ «روز جهانی قدس» نمایش دشمن‌شکن و خیره‌کننده‌ای از اراده پولادین خود در حمایت از آرمان قدس شریف و انتفاضه ملت مظلوم فلسطین را رقم زده و با مشت‌های گره کرده بار دیگر نابودی رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی و بیزاری از جبهه استکبار و حامیان صهیونیسم بین‌الملل را فریاد زنیم.

 

اکنون با گذشت 34 سال از ابتکار معجزه‌گون و راهبردی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) و راهبری حکیمانه و تداوم مدبرانه آن توسط خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، آرمان آزادی قدس و حمایت از ملت مظلوم فلسطین، فراتر از جغرافیای جهان اسلام، ملل و جوامع آزادیخواه و حق‌طلب در اقصی نقاط عالم و حتی در قلب اروپا و آمریکا را با خود همراه و هم‌صدا کرده و رویای تسلط از نیل تا فرات و تحقق خاورمیانه بزرگ رنگ باخته است و زرادخانه رسانه‌یی غرب و اتاق‌های فکر وابسته به صهیونیسم و نظام سلطه، با وجود تلاش سردمداران جنگ افروز و فتنه‌گر خود، تماشاگر عظمت و اقتدار روز افزون جبهه مقاومت اسلامی و ضدصهیونیستی و عبور هوشمندانه آن از پیچ تاریخی و حصول آمادگی برای بازیگری درساختار آتی جهان شده‌اند،‌ ما ملت روزه‌دار ایران اسلامی که با تضرع به درگاه خداوند متعال و امید به عنایات خاصه حضرت ولی‌الله الاعظم امام زمان (عج) و الهام از آموزه‌های جاودان بنیانگذار جمهوری اسلامی و لبیک به ندای وحدت بخش و اقتدار آفرین ولی امر مسلمین و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در این راهپیمایی پرشور و دشمن‌شکن حضور یافته‌ایم‌، با تاکید به این که «روز قدس روز اسلام و فریاد بیداری اسلامی و نماد وحدت و اراده ملت اسلامی در حمایت از آرمان قدس و فلسطین» و عرصه‌ای برای «نمایش عمق استراتژیک و دامنه نفوذ مکتب مقاومت و گفتمان انقلاب اسلامی در پهنه گیتی» است،‌ با بانگ رسای تکبیر، مواضع خود را به جهانیان اعلام می‌کنیم:

 

1- ما ملت روزه‌دار وانقلابی ایران، آزادی بیت‌المقدس- قبله نخستین مسلمانان- و رهایی ملت مظلوم و بی‌دفاع فلسطین را آرمان مسلم انقلاب اسلامی و راهبرد سرنوشت‌ساز حضرت امام راحل(ره) و خلف صالح و حکیم ایشان مقام عظمای ولایت و رهبری (مدظله العالی) برای جهان اسلام دانسته و رمز تحقق آن را وحدت و یکپارچگی آحاد مسلمین و حمایت و پشتیبانی همه جانبه وفراگیر از مقاومت اسلامی و ضد صهیونیستی و انتفاضه فلسطین می‌دانیم. و در عرصه ایجاد جهاد خطیر و مسیر الهی، حتی برای لحظه‌ای درنگ خواهیم کرد.

 

2- ما ملت مقاومت و استکبار ستیز ایران، آرمان آزادی قدس شریف و حمایت همه جانبه از مقاومت اسلامی در سرزمین‌های اشغالی و نیز سوریه و لبنان و تلاش برای محو غده سرطانی اسراییل را هم‌چنان اولویت اول جهان اسلام دانسته و با محکومیت شدید جنایات تروریستی در منطقه و اقداماتی که در راستای انحراف توجه امت اسلامی از موضوع فلسطین و احیا روند روبه زوال مذاکرات سازش با ترفند طرح‌های اقتصادی آمریکا صورت می‌پذیرد. به جهانیان اعلام می‌داریم تنها راه حل مساله فلسطین انحلال رژیم غاصب صهیونیستی، بازگشت فلسطینیان به سرزمین آباء و اجدادی‌شان و برگزاری یک انتخابات سالم آزاد و فراگیر برای تعیین سرنوشت این کشور مسلمان و مظلوم است.

 

3- ما ملت مسلمان و روزه‌دار ایران، تلاش‌های رژیم صهیونیستی در راستای نابودی هویت ملی و تاریخی فلسطین و یهودی‌سازی سرزمین‌های اشغالی و معرفی بیت‌المقدس به‌عنوان پایتخت دولت جعلی صهیونیستی، که متاسفانه در سکوت و بی‌توجهی محض مجامع مدعی حقوق ملت‌ها و نیز برخی دولت‌های عربی- اسلامی منطقه پی‌گیری می‌شود را به شدت محکوم و از سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی و منطقه‌یی می‌خواهیم با اتخاذ مواضع قاطع و عملی مانع اجرای این توطئه خطرناک شوند.

 

4- ما ملت یکپارچه و متحد ایران، تحولات و حوادث جاری در کشور اسلامی مصر را قطعه‌ای از نقشه شوم و شیطانی نظام سلطه و استکبار- به‌ویژه آمریکای جنایتکار- در راستای امنیت‌سازی برای رژیم صهیونیستی و تضعیف جبهه مقاومت اسلامی و تهدید روند بیداری اسلامی دانسته و از ملت مسلمان و انقلابی مصر به ویژه علما،جریان‌ها و شخصیت‌های مرجع و تاثیرگذار سیاسی و مذهبی این کشور می‌خواهیم با هوشمندی و هوشیاری مراقب دسیسه‌های قدرت سلطه‌گر بوده و با جبران اشتباهات پس از پیروزی انقلاب و حرکت به سوی آرمان بلند آن، امکان هرگونه دخالت قدرت‌های بیگانه و استکباری در امور داخلی کشورشان را سلب کنند.

 

5- ما ملت روزه‌دار و انقلابی ایران، جنگ‌افروزی و جنایات تروریستی در سوریه را طرح مشترک نظام سلطه و ارتجاع عرب برای شکستن سنگرهای مقدم مقاومت اسلامی و جبهه ضدصهیونیستی در جهان اسلام دانسته و با تاکید بر این که این توطئه خطرناک به شکست قطعی نزدیک شده است،‌ به آمریکا، ارتجاع عرب و دیگر حامیان تروریست‌های اجاره‌یی، سلفی و تکفیری اعلام می‌کنیم تنها راه برون رفت سوریه از اوضاع دردناک فعلی، دخالت نکردن بیگانگان و پایان بخشیدن به تجهیز تروریست‌ها توسط قدرت‌های سلطه‌گر و اطمینان به اراده و ظرفیت‌های دولت و ملت سوریه برای اصلاحات و بهبود وضعیت این کشور بوده و گزینه‌ی دخالت نظامی افتادن در باتلاقی است که متجاوزان گریز و نجاتی از آن نخواهند داشت.

 

6- ما ملت مقاومت و بیدار ایران، اقدام مضحک اتحادیه اروپا در قرار دادن نام شاخه نظامی حزب‌الله قهرمان و سرفراز لبنان در فهرست گروه‌های تروریستی را محکوم و آن را نشانه رویکرد منتاقض غرب دغل‌باز به مقوله تروریسم و جابه‌جایی ظالمانه مدافعان حقوق انسان‌ها با تروریست‌های اسراییلی، سلفی و تفکیری و سند رسوایی اروپای مدعی دفاع از حقوق ملت‌ها می‌دانیم.

 

7- ما ملت مسلمان و مجاهد ایران اسلامی‌،‌ با ستایش موفقیت‌های افتخارآمیز جبهه مقاومت و ره‌آوردهای فرهنگ و تفکر جهادی علیه صهیونیسم بین‌الملل بر ضرورت هوشیاری بیش‌تر امت اسلامی برابر توطئه‌ دشمنان اسلام در به انحراف کشیدن بیداری اسلامی،‌ شکستن مقاومت ضداستکباری و ضدصهیونیستی، توسعه اقدامات تفرقه افکنانه بین شیعه و سنی و حمایت مزورانه از فرقه‌های وهابی، سلفی و تفکیری در جهان اسلام تاکید می‌کنیم.

 

8- ما ملت انقلابی و روزه‌دار ایران ضمن حمایت از انقلاب‌های مردمی ملت‌های منطقه اقدامات وحشیانه علیه مردم عراق، پاکستان، افغانستان و نیز جنایات آل‌خلیفه و آل سعود علیه شیعیان مظلوم بحرین را به شدت محکوم کرده و آن را دام شیطان بزرگ و سناریوی دشمنان اسلام برای تامین اهداف و منافع نامشروعشان می‌دانیم.

 

9- ما ملت مسلمان و مقاوم ایران، با تاکید بر لزوم رعایت حقوق انسان‌ها و صیانت از کرامت آنان توسط دولت‌ها و زمامداران کشورها، تبرئه قاتل نوجوان سیاه‌پوست در آمریکا را مظهر نژادپرستی و روحیه تبعیض و بی‌عدالتی نزد سردمداران این کشور مدعی حقوق بشر دانسته و با محکومیت این اقدام سخیف از دولتمردان آمریکا می‌خواهیم با پرهیز از شعارهای پرطمطراق و ادعاهای اغواکننده به گرایشات نژادپرستانه و رنج و بی‌عدالتی حاکم بر جامعه آمریکایی پایان بخشیده و با محترم شمردن قانون اساسی ایالات متحده آمریکا از تداوم تحقیر، تبعیض و ستم به رنگین پوستان جلوگیری نمایند.

 

10- ما ملت مسلمان و ولایت‌مدار ایران، این حضور حماسی و دهها میلیونی را حلقه مکمل حماسه سیاسی 24 خردادماه در عرصه بین‌المللی و فرصتی بسیار ارزشمند برای ابلاغ پیام قاطع و شفاف نظام اسلامی به دشمنان منطقه‌ای و فرامنطقه‌یی دانسته و به آنان به‌ویژه آمریکای جنایتکار و خبیث که نماد ظلم، جنایت، خیانت، جنگ افروزی و مولد تروریسم دولتی است و نیز رژیم مفلوک و منفور صهیونیستی هشدار می‌دهیم ایران اسلامی هیچ‌گاه از حقوق مسلم خود در عرصه‌های مختلف چشم‌پوشی نکرده و در کنار نیروهای مسلح مقتدر و سلحشور، هرگونه تهدید و تعدی علیه تمامیت ارضی و منافع و امنیت ملی کشور را تحت فرامین مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله العالی) فراتر از جغرافیای منطقه با پاسخ سخت، قاطع و پشیمان‌کننده‌ای مواجه خواهیم ساخت.»

منبع: ایسنا

گرداورنده:کمیاب فان

محسن بازدید : 50 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

سایت ندای ارومیه نوشت: در روستای بالانیج ارومیه آدرس پیرمرد 92 ساله گزارشمان را از هر کسی که می پرسیدیم لبخند برای لبانش جاری می شد و خانه حسن آقا را نشانمان می داد. در این حوالی کمتر کسی پیدا می شود که نام حسن زَهَر معروف را نشنیده باشد، شاید به القاب و عناوینی متفاوت.

مار که به مار بزند، شاه مار می شود و حسن آقای گزارش ما،شاه مار مردم این منطقه است. مردم روستا در مورد حسن، که 37 سالی می شود رفیق و همنشین پیک نیک است، می گویند: هر حیوانی که حسن زَهَر را نیش بزند یا گاز بگیرد چند ثانیه بعد دراز به دراز می افتند و زود میمیرد!

mohsen

تا کنون حدود 16 مار و چندین عقرب خطرناک در اثر گزش حسن آقا کشته شده اند نه آنکه حسن آقا بخواهد مارها و عقرب ها را بکشد،بلکه خطرناک ترین موجودات گزنده با نیش زدن حسن سریعا از پا درآمده اند.

همسایه حسن در خصوص این شاخصه عجیب و غرب می گوید: همه اهالی روستا میدانند که دلیل اصلی این اتفاق استفاده بیش از حد حسن آقا از مواد مخدر است و سم بدن حسن به حدی رسیده است که هر موجودی بخواهد او را گاز بگیرد سریعا از پا در می آید.

البته این اتفاق برای اهالی روستا خیلی هم بد نشده است.هر کجای روستا که مار دیده میشود سریعا «حسن زهر» را صدا میزنند و وی در مقابل دریافت مبلغی مار را گرفته و یا به روش خودش می کشد!

شاه مار منطقه بالانیج در گفت و گو با ندای ارومیه از وضعیت پیش آمده اظهار ناراحتی کرده و می گوید: اینکه من با وجود این همه گزش و نیش سالم می مانم و در مقابل،حیوان متهاجم را می کشم، نشان از آن است که من به آخر خط رسیده ام. یعنی اینکه حسن، بدان این همه سال با بدنت چه کرده ای، حتی پشه ها و زنبور ها هم پس از گزش من میمیرند. مردم وقتی مرا میبینند میخندند و با انگشت نشانم می دهند.

وی در پاسخ به سئوالی، مبنی بر اینکه این نیش ها هیچ دردی برایت ندارد؟ اظهار داشت: چرا یادم هست سال 70 یک مار بسیار بزرگ نیشم زد که چند روزی نمیتوانستم راه بروم و تب شدید کردم، اما آن مار هر چقدر هم که بزرگ و سمی بود، من از آن افعی تر بودم و آن را هم از پا در آوردم.

نیش عقرب ها و زنبور ها دیگر برایم درد هم ندارد اما وقتی که مار نیشم میزند،در محل گزش احساس سوزش می کنم.

بنابر این گزارش، مصرف مواد مخدر با بدن انسان کاری می کند که نه تنها سموم وارده از موجودات دیگر به سلامت بدن انسان کارساز نمی باشد بلکه سموم وارده از بدن وی به بدن حیوان، آن ها را از پای در می آورد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

گرداورنده:کمیاب فان

مدیر سایت بازدید : 81 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

برنامه 90 شب گذشته مانند همیشه دیدنی بود؛ نخستین قسمت از پانزدهمین سری برنامه نود از ساعت 23:05 سه شنبه شب از طریق شبکه سوم سیما بر روی آنتن رفت

همزمان با آغاز سری جدید برنامه نود، دکور آن نیز با تغییراتی روبرو شده بود که در ابتدای برنامه نیز فردوسی پور دقایقی درباره آن صحبت کرد.

پس از این بخش صحبت های قوچان نژاد درباره صعود تیم ملی پخش شد. در ابتدا از او مثل خداداد عزیزی که پایه گذار صعود تیم ملی به جام جهانی 98 بود، یاد شد و گفته شد بازهم یک مشهدی تیم ملی را به جام جهانی برد. او در صحبت هایش ضمن ابراز خرسندی از حضور در تیم ملی گفت : در آن لحظه خیلی خوشحال بودیم. چه آنها که روی نیمکت بودند و چه کسانی که در میدان بودند. لحظات شیرینی بود و می دانستیم با یک گل به جام جهانی می رویم.

کی روش با من تماس گرفت و ازم پرسید می خواهی به تیم ملی بیای؟ و من با خوشحالی قبول کردم. چراکه این یک افتخار برای من بود. نیم فصل به استاندارد لیژ آمدم و نمی دانم که بعد یک ماه چندان بازی نکردم. خوشحالم بازهم فرصت بازی به من داده شد و بازهم گلزنی کردم. در پایان فصل مربی جدید آمده و زیاد مرا خوب نمی شناسد. با این حال سعی خودم را می کنم تا بار دیگر در ترکیب ثابت قرار بگیرم.

در بخشی از برنامه یادی از سه کوهنورد کشورمان شد که طی روزهای اخیر مفقود شده اند.

mohsen

هرآنچه در ۹۰ دیشب گذشت

در ادامه کفاشیان روی خط آمد و در آغاز صحبت هایش با اشاره به سختی هایی که برای صعود تیم ملی کشیده اظهار کرد: خرداد، ماه سختی بود و نفس راحتی کشیدم. در این یک ماه زیاد عرق ریختم و باید در آینده هم مسائل فوتبالی روی روال قرار بگیرد.

کفاشیان در صحبت های خود در خصوص میزبانی جام ملت های آسیا گفت و خاطرنشان کرد: مشکلات ما در داخل از کشور است و حمایت لازم برای گرفتن میزبانی انجام نمی شود.

وی ادامه داد: صحبت هایی با مسئولان مختلف کرده ایم و در تلاشیم میزبانی سال 2019 را بگیریم و امیدواریم بتوانیم میزبانی جام ملت های آسیا را بگیریم و با نگاه ملی می توانیم به فوتبال کشورمان کمک کنیم.

وی در مورد جوایز تیم ملی نیز گفت: مجوز ورود خودرو فقط به بازیکنان داده شد که لیستی 25 نفره است، البته برخی دیگر از بازیکنان نیز مستحق گرفتن این پاداشها هستند که در این لیست نیستند.

وی افزود: مواردی که مربوط به فدراسیون است ما خودمان سعی می کنیم به تمامی بازیکنانی که در موفقیت تیم ملی سهیم بوده اند پاداش بدهیم ولی پاداشهایی که به وزارت ورزش مربوط می شود ما نمی توانیم تصمیم گیری کنیم.

وی ادامه داد: او در دل حرفهایش گفت:« از دولت آینده آقای سلطانی فر با من تماس گرفتند و گفتند همه کار بکنید که این میزبانی را بگیریم.» به محض اینکه این جمله از زبان کفاشیان بیرون آمد ، فردوسی پور گفت:« آقا شما اگر اسم اعضای کابینه را می دانی باقی اش را هم بگو. اسم وزیر ورزش را که گفتی مثلا برای مان نام وزیر بهداشت را هم بگو مردم بدانند.»

که این گفته اش باعث شد تا کفاشیان که اسم گزینه اصلی وزارت ورزش را به زبان آورده بود بگوید:« نه بابا اگر اسم اعضای کابینه را بگویم مزه اش از بین می رود!» او این جمله را با خنده گفت و بعد تاکید کرد:« سلطانی فر از دوستان قدیمی من است و به عنوان عضو کارگروه این تماس را گرفته است نه به عنوان وزیر ورزش.»

بعد از این فردوسی پور و کفاشیان درباره مجوز های خودروها به ملی پوشان بحث کردند . در این برنامه فردوسی پور از وزارت ورزش برای تصمیمات شان درباره تیم ملی کشتی نوجوانان که در مغولستان گیر کرده بودند ، انتقاد کرد و کفاشیان هم گفت:« اگر ما ۵۰ میلیون ها را پس بدهیم ، مشکل حل است؟!»

البته در ادامه دبیر فدراسیون کشتی با برنامه ۹۰ تماس گرفت و گفت ما فقط هتل ملی پوشان کشتی را عوض کردیم و بچه های این تیم هم امشب به تهران می رسند!

در این بخش برنامه گزارشی از جشن های فوتبالی ایران و شاهکارهای موجود در این مراسمات پخش شد.

در ادامه بازی پرسپولیس و تراکتور سازی و صحنه هایی از دیدار این دو تیم پخش شد تا در مورد موارد داوری این دیدار کارشناسی شود.

در این بخش از برنامه حسین عسکری بر روی خط تلفنی برنامه آمد و در خصوص ارنج داوران لیگ سیزدهم صحبت هایی را مطرح کرد.

در این بخش داوری دیدار تیم های پرسپولیس و تراکتور مورد بررسی قرار گرفت.

عسگری در مورد داوری قهرمانی و ایرادهای داوری وی گفت: یک داور نباید حرکات اضافه داشته باشد و مهم است که رفتار یک داور با بازیکنان چطور است و این موضوع چندین بار به وی تذکر داده شده است.

مسئولان فدراسیون اختلافات میان کمیته داوران و دپارتمان داوری را حل می کنند.

میرزابیگی نیز عنوان کرد: هم عسگری و هم اصفهانیان از داوران خوب کشورمان هستند که امیدوارم هر دوی این عزیزان در کنار ما باشند.

سوال و پاسخ نظرسنجی

سوال نظرسنجی این هفته این بود که کدام تیم در نقل و انتقالات بهتر عمل کرد 1- استقلال 2- پرسپولیس 3- سپاهان 4- تراکتور سازی کهدر این نظرسنجی دو میلیون و چهارصد و سی و چهار هزار نفر شرکت کردند و استقلال با 45 درصد در رتبه نخست و پرسپولیس، سپاهان و تراکتور سازی به ترتیب با 35 درصد، 14 درصد و 6 درصد در رتبه های دوم تا چهارم ایستادند.

منبع: تابناک

گرد اورنده:کمیاب فان

مدیر سایت بازدید : 59 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

هواپیمای اختصاصی تیم فوتبال پرسپولیس روز عید سعید فطر به مسیر کربلای معلی به پرواز درمی آید.

محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: طبق برنامه قبلی خوشبختانه رنگ آمیزی هواپیمای پرسپولیس با همان طرح قبلی و هزینه زیاد انجام شد و ان شاءلله هواپیمای پرسپولیس اولین سفر خود را به مسیر کربلای معلی در روز عید سعید فطر انجام خواهد داد.

وی افزود: همچنین هوادارانی که کارت عضویت باشگاه پرسپولیس را دارند به زودی برای آنها سفری به مقصد مشهد مقدس برنامه ریزی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

گرداورنده:کمیاب فان

تبلیغات


کمیابhttp://up.sarayanmusic.ir/up/sarayanmusic/Documents/baner-sarayanmusic2.gif

تعداد صفحات : 23

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 227
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 84
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 92
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 144
  • بازدید ماه : 120
  • بازدید سال : 1,055
  • بازدید کلی : 67,869
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد آمارگیر سایت