loading...
کمیاب فان
تبلیغات

http://up.sarayanmusic.ir/up/sarayanmusic/Documents/baner-sarayanmusic2.gif

محسن بازدید : 47 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)

مواد لازم برای تهیه لازانیا با مرغ:

ورقه لازانیا

8 تا ده عدد

گوشت مرغ پخته و خرد شده

دو فنجان

کره یا مارگارین

دو قاشق سوپ خوری

پیاز متوسط خرد شده

یک عدد

قارچ خرد شده

150 گرم

کنسرو گوجه فرنگی

450 گرم

ریحان خشک

نصف قاشق چای خوری

پونه خشک

نصف قاشق چای خوری

نمک و فلفل

یک سوم قاشق چای خوری

کره یا مارگارین

سه قاشق سوپ خوری

آرد

3 قاشق سوپ خوری

آب مرغ

300 گرم

پنیر ماتزارلا خرد شده

یک فنجان

پنیر ریکوتا

نصف فنجان

طرز تهیه سس گوجه :

کره را در یک قابلمه آب کنید . پیاز را در آن سرخ کنید تا شفاف شوند . قارچ ، ریحان ، پونه ، نمک و فلفل را به آن اضافه کنید و چند دقیقه آن را بپزید .

گوجه ها را در مخلوط کن ریخته و سپس به قارچها اضافه کنید . آن را آهسته بجوشانید و مرغ ها را به آن اضافه کنید . در همان حال سس خامه را آماده کنید

طرز تهیه سس خامه :

کره را آب کرده ، آرد را به آن بیفزائید . بمدت 2 تا 3 دقیقه آن را هم بزنید . آب مرغ را به آن اضافه کرده و صبر کنید تا غلیظ شود .

لایه بندی لازانیا :

کمی سس خامه را روی سینی فر ریخته ، سه ورقه لازانیای پخته شده را روی آن قرار دهید ، یک سوم از مخلوط مرغ و یک سوم از سس خامه را روی آن ریخته ، روی هر لایه پنیر بپاشید . این لایه بندی را تکرار کنید . در آخر روی آن پنیر رنده شده بریزید . به مدت 20 تا 25 دقیقه با حرارت 350 درجه فارنهایت آن را بپزید .

مهدی بازدید : 136 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (1)

داشتيم فکر مي کرديم که اگر مقابل روسيه، يکي دو امتياز ناقابل گرفته بوديم، الان راحت مي توانستيم به دور دوم ليگ جهاني واليبال صعود کنيم. يکي با حسرت پرسيد: "آخه چرا حتي دو ست هم نبرديم؟" و يکي ديگر، خيلي جدي جواب داد: "چون او موقع هنوز روحاني نيومده بود." درست مي گفت؛ يعني بازي اول و دوم ما قبل از انتخابات رياست جمهوري برگزار شد اما واقعا اين دو مقوله به هم ربطي دارند؟! فوتبالمان رفته جام جهاني، واليبال شاخ سه تا از غول هاي دنيا را شکسته، قيمت دلار و طلا آمده پايين، بورس روزهاي خوبي دارد، و چند اتفاق خوب ديگر که همه بعد از انتخابات اخير افتاده اند. براي اين همه خوشبختي بايد از چه کسي تشکر کرد؟



مهدی بازدید : 212 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)

زندگی نگه دار پیاده میشم

عاقبت میز آخر کلاس نشستن

دوست دارم چپ کنم شاید پرستارم تو باشی

از بوسه تا عشق

شمیم عشق

رفیقان یک به یک رفتن

رفیقان آمدند دشمن به فریادم برس

من خسته ام شما برید

رفیق بی کلک مادر

ای تگیه گاه گریه

خسته از جاده

یک بیت مینویسم یک کتابه ترجمش

روزی رو میبینم که نوک خنجره تو هم به بدنم رنگینه

دوست دارم دوستم داشته باش اما نه برای شارژ

کاش جاده زندگی هم دنده عقب داشت

شتاب مکن، مقصد خاک است

به خاطر اشک مادر
پاتو از رو گاز بردار برادر

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

مهدی بیا

شاید این جمعه بیاید

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

حادثه شرم کن من بیمه عباسم

افسوس برا تو ای دل ساده

وای اگر از پس امروز بود فردایی

هرکه راهیچ به کف نیست ، به دل آهی هست

بر چشم خوب رحمت

همه یه طرف تو هم همون طرف

سلامتی کسانی که تو خاطرمون ابدی هستن ام تو خاطراشون عددی نیستیم

یک صندلی خالی کنار رویاهایم از آن توست بشینی یا بروی

به هر کسی که دل بستم ازم شارژخواست

اگه چیزی به نظرتون میرسه تو نظرات بگین بزارم

مهدی بازدید : 80 شنبه 19 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام روزای دور از تو + متن آهنگ

ترانه : محمد ساسانی / تنظیم : مهدی احمدوند / موزیک : مهدی افشار

http://up.kamyabfun.ir/up/kamyabfun1/Pictures/mahdi/1/Mehdi%20Ahmadvand%20-%20Roozaye%20Door%20Az%20To%20%5B128%5D.jpg

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام روزای دور از تو

برای دانلود آهنگ جدید به ادامه مطلب مراجعه کنید …

مهدی بازدید : 58 شنبه 19 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام خونه ی تاریک + متن آهنگ

ترانه : علیرضا روزگار / میکس : سیاوش شکیبا / تنظیم : حمید احدی

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام خونه ی تاریک

برای دانلود آهنگ جدید به ادامه مطلب مراجعه کنید …

مهدی بازدید : 186 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (0)

سایت FIBA پس از پیروزی تیم ملی بسکتبال ایران برابر اردن و صعود به جمع چهار تیم برتر رقابت‌های قهرمانی آسیا به بررسی این دیدار پرداخت.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم ملی بسکتبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 94 بر 50 اردن را شکست داد و به جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها راه یافت.

 

سایت فدراسیون جهانی بسکتبال در گزارشی درباره دیدار ایران برابر اردن نوشت: «ایران در این بازی بسیار باصلابت ظاهر شد و در همان ابتدای مسابقه توانست 7 امتیاز از حریف بگیرد و سپس برتری خودش را در طول بازی به حریفش دیکته کرد. برای ایران پیروزی برابر اردن سومین حضور آن‌ها را در نیمه نهایی قهرمانی آسیا رقم زد.

 

تیم ملی بسکتبال ایران تاکنون دو بار در سال‌های 2007 و 2009 توانست به قهرمانی در این بازی‌ها دست یابد.

 

ایران همچنین در سال 1993 در جاکارتای اندونزی توانست تا یک چهارم نهایی صعود کند. شکست اردن برابر ایران به این معنا بود که اردنی‌ها امسال روی سکو نخواهند رفت. آن‌ها که در سال 2009 توانسته بودند به مقام سوم دست پیدا کنند، اکنون دیگر شانسی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان ندارند.

 

صمد نیکخواه بهرامی،‌حامد آفاق، حامد حدادی، در بازی برابر اردن عملکرد بسیار خوبی به نمایش گذاشتند. مهدی کامرانی با نفوذ‌های خود قلب دفاع حریف را بارها از هم پاشید و پاس‌های منجر به گل زیادی برای هم‌تیمی‌هایش فراهم ساخت و باعث شد ایرانی‌ها پشت سر هم امتیازهای خود را افزایش دهند. البته اوشین ساهاکیان با ریباندهای خود و حتی گلزنی مهارت بالای خود را در این دیدار نشان داد تا کوارتر نخست برای ایران با قدرت هرچه تمام‌تر به پایان برسد.

 

ایرانی‌ها که تجربه شکست 88 بر 84 برابر اردن را داشتند، این بار با عصبانیت و حرارت زیاد در پی انتقام بودند. حدادی که بیش از 20 امتیاز و 8 ریباند در این بازی داشت پس از مسابقه با اردن می‌گوید "قصدمان این بود که با نهایت قدرت‌مان برابر آن‌ها ظاهر شویم. هیچ چیز دیگری مد نظرمان نبود."

 

صمد نیکخواه بهرامی دیگر بازیکن تاثیرگذار تیم ملی بسکتبال ایران نیز درباره بازی با اردن گفت: "قبل از یک مسابقه مهم در این مسابقه‌ها نمی‌خواهیم هیچ چیز را دست کم بگیریم. فکر کردن به گذشته باعث می‌شد تا بازی‌مان را خراب کنیم. به هیچ وجه به آن شکست تلخ برابر اردن فکر نمی‌کردیم و آن باخت برای ما فقط جنبه هشدار داشت. اصلا دنبال انتقام نبودیم."

 

مهمد بچیروویچ سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران که 14 بازی بدون شکست به همراه ملی‌پوشان ایران سپری کرده است نیز پس از پیروزی شاگردانش برابر اردن درباره تاثیر شکست دوره قبل ایران برابر اردن در این بازی شانه بالا انداخت و گفت: "من آنجا نبودم. ما بازی را بسیار خوب شروع کردیم و از همان ابتدا به خوبی توانستیم بازی ر ا به کنترل خود درآوریم. از ریتم بازی شاگردان تیمم کاملا راضی هستم. در حمله بسیار خوب بودیم و از عملکرد تک تک بازیکنانم در این بازی راضی هستم. این را هم نباید فراموش کنیم که دفاع ما بسیار منظم و بابرنامه کار کرد و من فکر می‌کنم ما این پیروزی را مدیون دفاع خوب‌مان هستیم."

 

هرچقدر ایران قوی و قدرتمند ظاهر شد، اردنی‌ها شکننده بودند. وسام السوس بازیکن اردنی درباره شکست سنگین و تلخ برابر ایران می‌گوید نتیجه بیانگر تفاوت بسکتبال میان دو کشور است. ایران در تمام جنبه‌ها قوی و قوی‌تر شده است. آن‌ها لیگ بسیار قوی دارند و در سوی مقابل اردن روز به روز در حال تضعیف شدن است. شاید وقت آن رسیده باشد که فدراسیون بسکتبال اردن شروع به بازنگری و اصلاح امور مربوط به بسکتبال در این کشور کند.

 

"ما در برابر قوی‌ترین تیم مسابقه‌ها بازی کردیم و نهایت تلاش‌مان را انجام دادیم اما کافی نبود." این‌ها سخنان مربی تیم بسکتبال اردن بود. او در ادامه می‌گوید: "اکنون می‌خواهیم بهترین رتبه‌ای که می‌توانیم را در این رقابت‌ها داشته باشیم."

 

ایران در مرحله نیمه نهایی بیست و هفتمین دوره رقابت‌های بسکتبال قهرمانی آسیا باید به مصاف چین تایپه برود.

مهدی بازدید : 89 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (0)

فیسبوک بار دیگر تغییراتی در وب‌سایت خود ایجاد کرد که این تغییرات مربوط به خبرخوان این شبکه اجتماعی محبوب است.

 

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) تاکنون به درستی مشخص نبود بخش خبرخوان فیسبوک بر چه اساسی محتویات را برمی‌گزیند.

 

با توجه به اهمیت اقتصادی این صفحه، فیسبوک تغییراتی ایجاد کرده که بر اساس آن‌ها ممکن است اخبار قدیمی "دوستان مهم‌تر" بیشتر نشان داده شوند.

 

دست‌اندرکاران از ایجاد تغییر در خبرخوان این شبکه اجتماعی پرده برداشتند.

 

بخش خبرخوان (News Feed) به نوعی قلب فیسبوک است. وقتی کاربر وارد حساب کاربری خود می‌شود، در این بخش می‌تواند ببیند که دوستانش در غیاب او چه فعالیت‌هایی داشته‌اند و چه تغییراتی در استتوس خود ایجاد کرده‌اند.

 

تاکنون به درستی مشخص نبود که صافی‌های موجود بر اساس چه معیارهایی اخبار را برمی‌گزینند.

 

این شبکه اجتماعی ظاهرا اطلاعاتی را در بخش خبرخوان نشان می‌دهد که از نظر فیسبوک مهم هستند.

 

به گفته لارس بک‌استورم، یکی از مهندسان فیسبوک، در مجموع ۳۰ هزار عامل مختلف وجود دارند که الگوی گزینش اخبار در بخش خبرخوان را تعیین می‌کنند. عواملی که از وزن و اهمیت متفاوتی برخورداند؛ مثلا این‌که یک کاربر تا چه حد با یکی از دوستان خود در ارتباط است، پست‌های او را لایک می‌زند، برای دیگران می‌فرستد یا زیر پست‌هایش کامنت می‌گذارد.

 

بک‌استورم می‌گوید: هدف ما این است که مطمئن شویم کاربران هیچ خبر مهمی را از دست نمی‌دهند؛ اخباری که به صدر اخبار خبرخوان نرسیدند اما فاصله چندانی با بالا نداشتند.

 

به جای نشان‌دادن همه خبرهای تازه، ماجراهایی را برجسته می‌کنیم که برای کاربر مهم هستند، حتی اگر جدید هم نباشند.

 

فیسبوک از جمله به عواملی اشاره کرد که بر نشان‌دادن یا ندادن برخی از تازه‌ها تأثیر می‌گذارند؛ به‌عنوان مثال کاربران فیسبوک از این به بعد پس از ورود به حساب خود تنها گزیده‌ای از تازه‌ترین تغییرات را نمی‌بینند بلکه مثلا خبرهایی را دریافت می‌کنند که تا به حال ندیده‌اند؛ خبرهایی که ممکن است حتی قدیمی‌تر باشند.

 

به گزارش دویچه وله، این تغییر"تداوم ماجرا" (Story Bumping) نامیده شده است. نمایش پست‌ها یا تغییرات قدیمی در استتوس دوستان بر اساس اهمیت دوستان تعیین می‌شود. بنا بر برداشت فیسبوک، تغییرات در استتوس دوستی که برای یک کاربر "مهم‌تر" است، از جذابیت بیشتری برخوردار است.

 

50 فعالیت اخیر هر کاربر از این پس یکی از مبناهای به‌ روزکردن اخبار در خبرخوان می‌شوند؛ مثلا اگر کاربری در مدت اخیر با یکی از دوستان بیشتر گفت‌وگو کرده یا عکس و لینک رد و بدل کرده باشد، تغییرات استتوس این دوست بیشتر در بخش خبرخوان نشان داده می‌شوند.

 

فیسبوک این ویژگی را "آخرین نقش‌آفرین" (Last Actor) نامیده است.

 

تغییرات استتوس یک دوست مشخص، پس از این در بخش خبرخوان به ترتیب زمان نمایان می‌شوند البته این تغییر بر خلاف دو مورد قبل هنوز عملی نشده است. دست‌اندکاران فیسبوک این ویژگی را "تغییر استتوس نقش‌آفرین به ترتیب زمان" (Chronological by Actor) نام گذاشته‌اند.

 

بخش نیوزفید برای فیسبوک از اهمیت ویژه‌ای برخوردارست. در این صفحه مهم‌ترین تبلیغات جا داده می‌شوند. به همین دلیل فیسبوک تلاش می‌کند کاربران را هر چه طولانی‌تر در این بخش نگهدارد.

 

فیسبوک اعلام کرد که تغییرات تازه اعمال‌شده تأثیری بر نمایش تبلیغات نخواهند داشت.

مدیر سایت بازدید : 77 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (0)

تلفن‌های همراه هوشمند ساخت چین یک پنجم بازار جهانی را به خود اختصاص داده‌ند.

 

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آمارهای منتشره نشان می‌دهند که در سه ماهه دوم سال جاری میلادی میزان فروش تلفن‌های همراه هوشمند در سراسر جهان به حدود 238 میلیون دستگاه رسیده است که در مقایسه با دوران مشابه سال گذشته 50 درصد رشد داشته است.

 

بر این اساس، از میان مجموع تلفن‌های همراه هوشمند فروخته شده در جهان میزان فروش تلفن‌های ساخت چین حدود یک پنجم بوده است که این روند بیشتر به دلیل رشد سریع فروش محصولات چینی با قیمت ارزان‌تر است.

 

به گزارش رادیو چین، با آن که برخی تولید کنندگان چینی هم اکنون یک پنجم بازار گوشی‌های هوشمند جهان را تشکیل داده‌اند، میزان فروش کارخانه‌های چینی در مقایسه با دو شرکت بزرگ اپل و سامسونگ همچنان فاصله بسیار زیادی دارد.

مدیر سایت بازدید : 113 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (0)

پژوهشگران شیمی تجزیه دانشگاه تربیت مدرس با استفاده از نانوساختارهای پلیمر سنتز شده به روش الکتروشیمیایی موفق شدند به یک ماده ‏حساس به متانول برای اندازه‌گیری این ماده در سوخت سبز بیودیزل دست پیدا کنند. ‏

 

به گزارش سرویس فناوری ایسنا، محسن بابایی، دانش آموخته شیمی تجزیه مقطح دکتری دانشگاه تربیت مدرس، در رابطه با اهداف این تحقیقات گفت: ابتدا ‏تهیه حسگر گازی با ساختارنانو بر پایه پلیمر هادی به روش الکتروشیمیایی بر روی بسترهای اینتردیجیت هدف این تحقیق بود. به خاطر ‏پاسخ انتخابی این حسگر به متانول و این نکته که اندازه‌گیری این الکل (در فرآیند تهیه بیودیزل استفاده می‌شود) دارای اهمیت ‏است، به عنوان یکی از کاربرد‌های تجزیه‌ای حسگر گازی، اندازه‌گیری متانول موجود در بیودیزل مورد توجه واقع شد.

 

وی با اشاره به نحوه انجام این تحقیقات افزود: ابتدا بستر مورد نظر که یک اینتردیجیت بود، با استفاده از بوردهای مدار ‏چاپی تهیه شد. با یک مرحله آبکاری، سطح مسی این بسترها با طلا بی‌اثر شد. در ادامه از روش جریان ثابت در حضور آنیون ‏دوپان پرکلرات و پاراتولوئن سولفونات و مونومر پیرول، سطح اینتردیجیت با پلی پیرول پوشش داده شد. در ادامه به مطالعه ‏مورفولوژی پلیمرهای تهیه شده با استفاده از عکس‌های‎ SEM ‎و طیف‎ FTIR‏ پرداخته شد. در ادامه در یک محفظه آنالیزور ‏گازی، آنالیت‌های مختلف به حسگر معرفی شد.

 

بابایی تصریح کرد: برای انجام تست‌های دیگر، یک نمونه بیودیزل تهیه شده از پسماند‌های روغن در گروه کشاورزی دانشگاه ‏تربیت مدرس انتخاب و سه نمونه از این بیودیزل تهیه شد. برای اندازه‌گیری متانول در این نمونه‌ها، نمونه‌های بیودیزل به ‏حسگر معرفی شده و با استفاده از منحنی درجه‌بندی رسم شده، متانول موجود در بیودیزل به‌ دست آمد.

 

وی با بیان این که این طرح در صنایع مختلف که اندازه‌گیری ‏متانول در آنها اهمیت دارد، مورد توجه است، یادآور شد: نتایج نشان داد که در سنتز با آنیون پرکلرت و جریان خاص، پلیمر حاصل همگن و دارای ذرات نانومتری است. نانوساختار بودن ‏سطح این نانوحسگر باعث می‌شود که سطح تماس نانوحسگر با گاز مورد آنالیز افزایش یابد و همین موضوع سبب می‌شود تا ‏نانوحسگر، گازها را در مقادیر یا غلظت‌های بسیار کم‌ شناسایی کند و دارای حساسیت و حد تشخیص‌های بهتری برای آنالیز ‏متانول در دمای محیط باشد. از همین رو می‌تواند برای اندازه‌گیری متانول موجود در بیودیزل مورد استفاده قرار گیرد.‏

 

نتایج این کار تحقیقاتی که توسط محسن بابایی و دکتر نادر علیزاده مطلق از دانشگاه تربیت مدرس صورت گرفته، ‏در مجله ‏Sensors and Actuators B: Chemical ‎‏ منتشر شده است.

تبلیغات


کمیابhttp://up.sarayanmusic.ir/up/sarayanmusic/Documents/baner-sarayanmusic2.gif

تعداد صفحات : 23

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 227
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 59
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 970
  • بازدید کلی : 67,784
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد آمارگیر سایت