loading...
کمیاب فان
تبلیغات

http://up.sarayanmusic.ir/up/sarayanmusic/Documents/baner-sarayanmusic2.gif

مهدی بازدید : 60 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی جدید ایرانی

بازی اندروید ایرانی

 شاهزاده پارسی بازگشته است ! در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، جدیدترین نسخه از بازی محبوب Prince of Persia یعنی نسخه Shadow&Flame را برای شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی آماده کرده ایم.

مهدی بازدید : 57 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی ماشین سواری نید فور اسپید ۲۰۱۴

Need for Speed

در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، جدیدترین نسخه ۲۰۱۴ از سری بازی های نیو فور اسپید MW را برای کاربران دستگاه های آندرویدی آماده دانلود کرده ایم.

مدیر سایت بازدید : 47 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی پرندگان عصبانی جدید

بازی های 2014 اندروید

 Angry Birds 3.4 ورژن در آستانه ۲۰۱۴!بازی پردنگان عصبانی نسخه جدید را حتما برای اندروید خود دانلود کنید و لذت ببرید.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، نسخه جدید بازی محبوب و پرطرفدار پرندگان عصبانی را برای شما کاربران عزیز دستگاه های آندرویدی آماده کرده ایم.

مدیر سایت بازدید : 50 پنجشنبه 28 آذر 1392 نظرات (0)

دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش از تصویب اولیه طرح پیشنهادی "سوگندنامه معلمی" خبر داد و گفت: این طرح در جلسه آینده شورا، مصوب و پس از امضای رییس‌جمهور، لازم‌الاجرا می‌شود.

مهدی نوید ادهم در گفت‌وگو با خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به مصوبات هشتصد و هشتاد و نهمین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش که به ریاست وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، گفت: مهم‌ترین دستورکار این جلسه، بررسی طرح پیشنهادی "سوگندنامه معلمی" بود که بر اساس این طرح پیشنهادی، تمام فارغ‌التحصیلان مراکز تربیت معلم، دانشگاه فرهنگیان، شهید رجایی و سایر معلمان جدیدالورود آموزش و پرورش در یک مراسم رسمی نسبت به ادای سوگند معلمی و امضای سوگندنامه اقدام خواهند کرد.

 

وی تصریح کرد: در جلسه شورا، کلیات این طرح، تصویب و چگونگی اجرای آن به جلسه آینده شورا موکول شد.

 

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: پس از تصویب این طرح برای امضا به رییس‌جمهور ارسال خواهد شد و پس از امضا، این مصوبه دارای وجاهت قانونی بوده و اجرای آن الزامی خواهد بود.

 

نوید ادهم در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: در این جلسه شورای عالی آموزش و پرورش معاونت پشتیبانی آموزش و پرورش درباره فرآیند تنظیم بودجه 93 آموزش و پرورش و ویژگی‌های آن، گزارشی را در جلسه ارائه کرد.

 

وی افزود: بر اساس این گزارش، بودجه سال آینده آموزش و پرورش در حالی با افزایش 22 درصدی نسبت به سال گذشته به مجلس ارائه شده است که رشد اعتبارات دولت نسبت به مدت مشابه تنها 7.6 درصد افزایش یافته است که این موضوع اهمیت آموزش و پرورش را در نگاه دولت نشان می‌دهد.

به گفته نوید ادهم، پرداختن به زوایای مختلف اعتبارات مورد نیاز از ویژگی‌های گزارش بودجه 93 بود که مورد توجه اعضا و شورا قرار گرفت.

نوید ادهم همچنین گفت: در جلسه شورا، دکتر فانی به اختصاص 250 میلیارد تومان اعتبار ویژه برای کیفیت‌بخشی و اجرای تحول بنیادین آموزش و پرورش در لایحه پیشنهادی اشاره کرد و گفت، افزایش درصد بیشتری از اعتبارات آموزش و پرورش نسبت به اعتبارات دولت، نشان از توجه ویژه ریاست جمهور و هیات دولت به آموزش و پرورش دارد.

 

به گفته وی، در جلسه شورا، مصباحی‌مقدم، عضو شورای عالی آموزش و پرورش و رییس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس نیز ضمن تاکید بر استفاده بهینه از اعتبارات پیش‌بینی شده، گفت: علی‌رغم تمام محدودیت‌های اعتباری دولت، رقم پیشنهادی آموزش و پرورش با همکاری کارشناسان، مسئولان و نمایندگان مجلس برای جلوگیری از پیدایش کسری اعتبارات این وزارتخانه در سال 93 مورد توجه قرار گرفته است.

 

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش تصریح کرد: در پایان این جلسه اعضای شورای عالی آموزش و پرورش ضمن قدردانی از ستاد بودجه و همچنین همراهی و مساعدت هیات دولت در تنظیم لایحه پیشنهادی و توجه ویژه به آموزش و پرورش، از نمایندگان مجلس درخواست کردند با توجه به ضرورت‌های تحول‌آفرینی در آموزش و پرورش، نسبت به افزایش اعتبارات پیشنهادی اقدام کنند.

مدیر سایت بازدید : 90 سه شنبه 28 آبان 1392 نظرات (0)

رییس پردیس علوم دانشگاه تهران با ابراز تاسف از توزیع غیرمنطقی تولید علم در کشور، گفت: پرونده اعضای هیات علمی دانشگاه‌های کشور نشان می‌دهد که کمتر از 20 درصد آنها در طول 10 سال اخیر، مقاله بین‌المللی چاپ کرده‌اند.

 

به گزارش خبرنگار علمی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، دکتر محمدرضا گنجعلی که در نشستی با عنوان «روند توسعه علمی کشور، جایگاه و نقش دانشگاه تهران» در این دانشگاه سخن می‌گفت به رتبه‌بندی موسسه ISI اشاره کرد و گفت:‌ ما دارای 200 رشته علمی در جهان هستیم که این موسسه رشته‌های موجود را به 22 دسته تقسیم‌بندی کرده است که این رتبه‌بندی‌ها در یک بازه زمانی 10 ساله هر دو ماه یکبار به روز می‌شوند.

 

 

محسن بازدید : 56 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

فرمانده نیروی انتظامی گفت: وقتی که بحث امنیت اخلاقی مطرح می شود هجمه های فراوانی آغاز شده و می گویند که نیروی انتظامی به سراغ دزدها برود؛ البته ما معتقد هستیم که باید هم دزد مال و هم دزد ناموس را گرفت.

 

سردار اسماعیل احمدی مقدم پیش از ظهر امروز در گردهمایی بزرگ مبلغان با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین آموزه های عاشورا مقوله مهم دشمن شناسی است بیان کرد: امروز دشمنان از همه ابزار برای هجمه به شیعیان استفاده می کنند.

 

وی با اشاره به اینکه بهترین سبک زندگی بشر از نظر دشمنان روش لیبرال دموکراسی است بیان کرد: آنها به دنبال این هستند که حاکمیت را محقق کنند در حالی که شیعیان به دنبال تحقق عدل و صلح جهانی مطابق با آموزه های مکتب انتظار است.

 

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه غربی ها دوری بشریت از زندگی معنوی و غلبه زندگی دنیوی و حیوانی را دنبال می کنند یادآور شد: برخی جریانات به دنبال این هستند که اینگونه القاء کنند که وجود دشمن یک نوع توهم است در حالی که دشمن شناسی از مسائل مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه غربی ها با استفاده از فشارهای رسانه ای به دنبال این بودند که افکار عمومی کشور را نسبت به سازش متقاعد کنند گفت: دشمنان در شرایطی که وارد مسیر دیپلماتیک شده اند ولی بعد از گذشت دو روز باز شروع به اهانت کرده و از تشدید فشارها سخن می گویند.

 

احمدی مقدم با اشاره به اینکه شناسایی دشمن در زمانی که از طریق رسانه، تغذیه فرهنگی و... وارد می شود دشوار است گفت: امروز فرهنگ از عناصر اصلی اثرگذاری است که با استفاده از ابزار رسانه هدف خود را دنبال می کند.

 

محسن بازدید : 76 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

• پس از تولد، نوزاد می تواند سینه مادر را بمکد

• در دو ماهگی، می تواند دست ها و پاهای خود را به آرامی تکان دهد، برای چند دقیقه سرش را در زاویه 45 درجه نگه دارد و اشیا را برای زمان کوتاهی در دست خود نگه دارد.

• در سه ماهگی، می تواند با کمک اطرافیان و حمایت آنها بنشیند البته نمی تواند سرش را خوب نگه دارد.

تبلیغات


کمیابhttp://up.sarayanmusic.ir/up/sarayanmusic/Documents/baner-sarayanmusic2.gif

تعداد صفحات : 23

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 227
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 104
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 117
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 169
  • بازدید ماه : 145
  • بازدید سال : 1,080
  • بازدید کلی : 67,894
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد آمارگیر سایت