loading...
کمیاب فان
تبلیغات

http://up.sarayanmusic.ir/up/sarayanmusic/Documents/baner-sarayanmusic2.gif

محسن بازدید : 63 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

آنجلینا جولی و برادپیت به همراه فرزندانشان پکس ۹ ساله و دوقلوهای ۵ ساله ویوین و ناکس در فرودگاه Haneda توکیو ژاپن دیده شدند.

هفته قبل در لس آنجلس نیز iPad مدوکس پسر ۱۱ ساله برادجولی از داخل ماشین آنها دزدیده شد.

آنجلینا جولی و برادپیت به همراه خانواده اش در ژاپن +تصاویر

آنجلینا جولی و برادپیت به همراه خانواده اش در ژاپن +تصاویر

 

مدیر سایت بازدید : 65 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

زندگی بشر در قرون آینده بشدت تحت تأثیر فناوری‌های پیشرفته از جمله ابر رایانه‌ها و ربات‌های هوشمند خواهد بود.

 

به گزارش سرویس علمی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، توسعه فناوری‌های مختلف از جمله استفاده از انرژی های پاک و تجدید پذیر، توسعه دانش پزشکی، گسترش نفوذ سیستم‌های رایانه‌ای و ربات‌ها در زندگی انسان، مشکلات ناشی از افزایش جمعیت و پدیده گرمایش جهانی از جمله مهمترین عوامل تأثیر گذار بر زندگی بشر در 150 سال آینده محسوب می شوند.

 

طول عمر

 

انتظار می رود که طول عمر بشر طی دهه های آینده با توسعه علوم مختلف بویژه دانش پزشکی، شاهد افزایش چشمگیری بوده و انسان آینده بتواند براحتی تا 150 سال عمر کند.

 

درمان اختلالات ژنتیکی در دوران جنینی، توسعه درمان سرطان و ایدز، روش های نوین ژن درمانی برای بیماری‌های مختلف می‌توانند نوید دهنده عمر طولانی‌تر بشر آینده باشند.

 

 

ربات ها

 

اگر انسان آینده دست کم 150 سال عمر داشته باشد، نباید تا سن 100 سالگی بازنشسته شود!

 

در حال حاضر ربات ها در بسیاری از مشاغل، جایگزین نیروهای کار انسانی شده‌اند؛ اما در آینده ربات‌ها حضور جدی‌تری در زندگی انسان‌ها خواهند داشت و احتمالا کارفرمایان انسان‌های آینده، ربات‌های هوشمند خواهند بود.

 

 

انرژی

 

در حال حاضر استفاده از انرژی های پاک مانند انرژی خورشید یا باد بسرعت در حال گسترش بوده و اتکا به سوخت های فسیلی با منابع رو به پایان از جمله نفت هر روز کمتر می شوند.

 

انرژی هسته‌ای نیز علاوه بر تولید حجم عظیمی از انرژی، امکان سفرهای فضایی به مقاصد دور دست را فراهم خواهند کرد.

 

 

وضعیت جوی

 

ادامه روند صعودی تولید دی اکسید کربن، باعث افزایش چشمگیر درجه حرارت در نقاط مختلف جهان خواهد شد و در این شرایط تا یک قرن آینده شاهد 11 درجه افزایش دما خواهیم بود.

 

ذوب شدن یخچال ها، بالا آمدن آب دریا، وقوع توفان های مختلف و بروز سیل در شهرها از جمله مشکلاتی است که ساکنان آینده زمین با آن مواجه خواهند بود.

 

 

مغز انسان

 

در حال حاضر نمونه‌هایی از رابط کاربری مغز – رایانه وجود دارند که امکان کنترل برخی عملکردها را برای افراد معلول فراهم می‌کنند.

 

شاید تا یک قرن و نیم آینده تایپ کردن بر روی صفحه کلید به یکی از بیهوده‌ترین شیوه‌های نگارش تبدیل شود و انسان با اتصال مستقیم رایانه به مغز خود، مطالب مورد نظر را براحتی بنویسد؛ همچنین در آینده دسترسی آنی به اینترنت یا نرم‌افزارهای خاص با ایمپلنت های چشمی فراهم خواهد شد.

 

 

ابر رایانه

 

پردازش حجم عظیم داده‌ها با نسل آینده ابر رایانه‌های پر قدرت تسهیل ‌خواهند شد؛ دانشمندان پیش بینی کرده‌اند که ابر رایانه‌ها تا سال 2045 از هوش انسان پیشی خواهند گرفت!

 

 

کلونی های فضایی

 

با روند کنونی افزایش جمعیت ساکنان زمین و منابع محدود موجود در این سیاره، انسان‌های آینده باید در فضا بدنبال یافتن سکونتگاه باشند.

 

از جمله طرح‌های در دست اجرا، ساخت مستعمرات انسانی بر روی سیاره مریخ است و پیش بینی می‌شود که تا یک قرن دیگر شاهد تولد کودکانی در مستعمرات انسانی بر روی ماه یا مریخ باشیم!

 

انتهای پیام

 

 

توسعه دانش پزشکی برای کمک به طول عمر بشر

 

 

توسعه ربات ها برای جایگزین شدن به جای نیروی کار انسانی

 

 

توسعه انرژی های تجدید پذیر و پاک طی سال های آینده

 

 

روند فزاینده انتشار گازهای گلخانه ای و گرمایش جهانی

 

 

توسعه رابط کاربری مغز - رایانه برای کمک به افراد معلول

 

 

توسعه ابر رایانه های پر قدرت با توان محاسباتی

 

 

لزوم ساخت مستعمرات انسانی بر روی سیارات دیگر
محسن بازدید : 64 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

مجله برونتو عکس را از مسی منتشر کرد که به احتمال زیاد زمینه ساز جدایی او از همسرش باشد.

این مجله آرژانتینی تصویری نامناسب از مسی را در کنار یک زن در صفحه اول خود چاپ کرد و نوشت: ازدواج مسی با همسرش "آنتونلا" به خطر افتاد.

این مجله در ادامه نوشت: مسی چندی پیش در مراسمی که "رونالدو"، ستاره سابق تیم ملی فوتبال برزیل ترتیب داده بود، شرکت کرد. در این مراسم زنان با ظاهری نامناسب حضور داشتند که همین موضوع برای ستاره آرژانتینی بارسلونا دردسرساز شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

محسن بازدید : 50 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

شاید باورتان نشود ولی درد معده در یک دختر ۱۷ ساله باعث شد به بارداری اش پی ببرد و درست زمانی متوجه این درد شد که زمان زایمانش فرا رسیده بود. جودی اسمیت ۱۷ ساله اهل یورکشایر غربی در شمال انگلستان از ناحیه پایین شکم خود احساس درد شدیدی کرد و مادرش لزلی او را به بیمارستان رساند.

دختر 17 ساله ای که فکر می کرد معده درد دارد اما باردار بود! +عکس

پزشکان در بیمارستان متوجه شدند که او باردار است و جالب اینجاست که چند ساعت بعد خانم اسمیت پسر ۳.۶ کیلویی خود به نام جک آرتور را سالم به دنیا آورد. خانم اسمیت و نامزدش دنی یومن ۱۹ ساله اعتراف می کنند که هنوز در شوک به دنیا آمدن فرزندشان هستند.

محسن بازدید : 80 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

طرز تهیه اردۀ کنجد خام

کنجدها سرشار از کلسیم هستند، اما مشکلی که در خوردن آنها وجود دارد، این است که کل کنجدی که می خورید اغلب درسته از دستگاه هضم شما می گذرد، بدون اینکه اصلا جذب بدن گردد. ارده کنجد یک راه عالی برای مصرف دانه های کنجد است، زیرا خیلی آسان تر هضم و جذب بدن می گردد. معمولا ارده هایی که شما از بیرون خریداری می کنید، خام نیستند، یعنی دانه های کنجد قبل از تهیه ارده، برشته می گردند. اما در اینجا با نوع خام آن آشنا می شوید.

در اینجا سه نوع طرز تهیه اردۀ کنجد خام گیاهی را می گوییم.

روش اول برای 2 فنجان:

برای این روش، ما کنجد را خیس می کنیم، خیس کردن مغزها و دانه ها آنزیم بازدارندۀ رشد را که در تمام مغزها و دانه ها بطور طبیعی یافت می شود، خنثی می سازد و هضم آنها را راحت تر می گرداند.

1 فنجان کنجد خام

2 فنجان آب، برای خیساندن کنجد ها

طرز تهیه: کنجدهای خام را در دمای اتاق به مدت 4 ساعت در آب کافی خیس نمائید، بطوری که حدود دو و نیم سانتی متر روی کنجد را بپوشاند، زیرا وقتی کنجدها آب را جذب کنند، برجسته می گردند.

آبی که کنجد در آن خیس خورده را جدا کنید و دور بریزید. آنها را زیر آب جاری بشوئید و آنها را در یخچال برای 4 ساعت قرار دهید تا جوانه زند.

کنجدها را در دستگاه مخلوط کن با قدرت بالا یا غذا ساز بریزید و تا وقتی خامه ای شود، مخلوط کنید. از یک قاشق برای تمیز کردن گوشه ها و لبه های مخلوط کن استفاده کنید، و تمام دانه های باقی مانده را جمع کنید و در داخل مخلوط بریزید و بازهم مخلوط کنید، تا وقتی که دیگر هیچ دانه کنجدی باقی نماند. در هربار، در صورت نیاز، یک قاشق غذا خوری آب اضافه کنید تا مخلوط روان باشد.

این ارده به مدت 3 روز در شیشۀ در دار در یخچال باقی می ماند.

روش دوم برای 1 فنجان:

2 فنجان کنجد خام

2 قاشق غذا خوری روغن خام (مانند روغن زیتون یا کرۀ نارگیل آب شده، استفاده از روغن فقط به منظور روان کردن کنجد انجام می شود، خیلی نیاز نیست، فقط کمی)

طرز تهیه: کنجدها را در دستگاه غذا ساز یا مخلوط با قدرت بالا بریزید و 4 تا 5 دقیقه با درجه بالا مخلوط کنید. هنوز کاملا ترد است. مانند این شکل:

طرز تهیه اردۀ کنجد خام

همچنین ارده در حین مخلوط شدن در دستگاه غذا ساز، گرم می شود، بنابراین می گذاریم کمی بماند تا گرمایش کم شود و لبه های غذاساز را با قاشق تمیز می کنیم و تمام کنجد های باقی مانده را در داخل مخلوط می ریزیم. سپس دوباره روی درجه بالا برای 4 تا 5 دقیقه مخلوط می کنیم. اکنون کم کم نرم و یکنواخت می گردد، اما هنوز بنوعی خشک است و بافت خامه ای ندارد. دوباره گوشه های ظرف غذاساز را با قاشق تمیز می کنیم و 1 قاشق غذا خوری روغن خام اضافه می کنیم. برای 1 تا 2 دقیقه مخلوط می کنیم. دوباره گوشه های ظرف را با قاشق تمیز می کنیم. دومین قاشق غذا خوری روغن را اضافه کرده و برای 1 تا 2 دقیقه دیگر مخلوط می کنیم و این گونه می شود.

اردۀ کنجد خام خامه ای!

طرز تهیه اردۀ کنجد خام

روش سوم:

این یکی روش نسبت به روش اول بافت و قوام بهتری دارند و مانند یک اردۀ عادی است و مدت زمان بیشتری هم می توانید آن را نگه دارید، اما فقط تهیه آن وقت بیشتری می برد. زیرا در این روش به خشک کننده یا خشک کردن کنجد نیاز دارید.

طرز تهیه : دانه های کنجد بدون پوست خام را در آب برای 4 ساعت خیس کنید. گاهی آن را هم بزنید. سپس آب آن را جدا کنید و دور بریزید. کنجد را بشوئید و بگذارید آبش برود. می توانید بگذارید برای 4 ساعت به همین حال باقی بماند.

آن را روی ورق های روغنی پختنی پهن کنید و در دستگاه خشک کننده به مدت 4 الی 6 ساعت یا در طول شب در درجۀ 115 فارنهایت (40 سانتی گراد) آن را خشک کنید. یا از آفتاب برای خشک کردن استفاده نمائید.

دانه های کنجد را در ویتامیکس یا آسیاب کن آسیاب کنید تا مانند بلغور خیلی خیلی ریز شود.

کمی کرۀ نارگیل را گرم کنید و آن را روی کنجدها بریزید و کاملا با دست هم بزنید تا وقتی که کاملا خامه ای شود. اگر توده ای تشکیل شد با قاشق آن را بخوابانید و به همزدن ادامه دهید تا هیچ توده ای باقی نماند.

اگر دوست داشتید خیلی کم نمک دریا هم اضافه کنید.

طرز تهیه اردۀ کنجد خام

ایده ها برای استفاده از ارده:

1. برای تهیه یک سس سالاد خامه ای

2. در شیر مغزها. به ازای هر فنجان آب، 1 قاشق غذا خوری ارده استفاده کنید تا آسان ترین و سریع ترین شیر مغز ممکن را تهیه کنید.

3. به هوموس نخود اضافه کنید.

4. به ارده کنجد، گیاهان و ادویه ها را اضافه کنید تا پنیرهای دانه های وگان خام را درست کنید.

5. یک قاشق پر از ارده کنجد را به سس های پاستا اضافه کنید تا یک سس پاستای خامه ای خوشمزه درست کنید.

منبع :کانون انسان پاک

مدیر سایت بازدید : 74 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

عید آمدو خنده به لبان شد / در ساز دلم شاد و روان شد

از تشنگی وسوز نخوردن / گوهر به کلامم رمضان شد

عید سعید فطر مبارک

کمیاب فان

خدایا

سی شب به تو التماس کردم / این لحظه جواب طالب ام من

خواهی بنواز و خواه رد کن / احسان و عتاب طالب ام من . . .

عید سعید فطر مبارک

کمیاب فان

عید صیام آمد و ماه صیام رفت / لطف تمام آمد و فیض تمام رفت

شد عید فطر و لطف خدا باز تازه شد / گرد غم گناه ز جان عوام رفت!

عید سعید فطر مبارک

کمیاب فان

بر ملک دلم روی تو خورشید شود / بر جان و دلم عشق تو امید شود

می نوش یکی جام سلامت ای دوست / خوش باشی و هرروز توچون عید شود . . .

کمیاب فان

هزاران آفرین بر جانت ای ماه / روان عاشقان قربانت ای ماه

مبارک باد ماه عشق بازان / که بنشینند در ایوانت ای ماه

مبارک باد عید روزه داران / نکویان جهان مهمانت ای ماه . . .

کمیاب فان

عید آمد و عید آمد با نقل و نبیدآمد / رمضان مبارک رفت این فطر سعید آمد

دنیا شده یکسر گل هرگوشه پرازبلبل / هر خاک شده بستان چون نور امیدآمد . . .

کمیاب فان

خوش بر کسی که سفره نشین خدا بود

از هرچه غیر خواسته ی او گر ، جدا بود

درب کلاس درس خدا چون گشوده شد

خوش بر مطلبی که قبول انتها بود

عید شما مبارک

کمیاب فان

برگ تحویل می کند رمضان / بار تودیع بر دل اخوان

یار نادیده سیر، زود برفت/ دیر ننشست نازنین مهمان

ماه فرخنده روی برپیچید / و علیک السلام یا رمضان

عید رمضان بر شما مبارک

کمیاب فان

به حکم مرجع اعلم که عشق نامش هست

لب تو فطریه اش بوسه های کشدار است !

کمیاب فان

تا که چشمم باز شد دیدم که یارم رفته است / ماه مهمانی تمام و مه نگارم رفته است

با گل این بوستان تازه انسی داشتم / گرم گل بودم که دیدم گلعذارم رفته است

عید شما مبارک

کمیاب فان

کمیاب فان-تبلیغات

مدیر سایت بازدید : 51 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

رویش موهای زیر پوستی مشکلی شایع و در برخی مواقع جدی است و احتمال بروز مشکلات دیگر را نیز برای فرد به همراه می آورد.

دکتر خلیل صداقت پیشه عنوان کرد: بخشی از موهای زیر پوستی با زاویه مایل نسبت به سطح پوست رشد می کنند و وضعیت رشد آن به شکل مسیر مورب و حتی گاهی موازی با سطح پوست است.

وی درباره دلیل رویش این نوع مو در بدن اظهار کرد: دلیل قطعی برای بروز این مشکل وجود ندارد؛ اما جابه جا شدن و تغییر زاویه دهانه فولیکول مو باعث این تغییر زاویه می شود.

این متخصص پوست و مو و زیبایی ادامه داد: در این نوع موی زیر پوستی فرد اندازه دقیق موی خود را نمی داند ولی این موضوع چندان مهم نیست و نیازی به درمان وجود ندارد. دستکاری نکردن و کوتاه نگه داشتن مو می تواند از پیشرفت این مشکل جلوگیری کند.

صداقت پیشه در رابطه با گروهی از موهای زیرپوستی هشدار داد و گفت: این گروه موهایی هستند که کمی به سمت بیرون از پوست رشد می کنند و پس از آن که دیواره فولیکول را سوراخ کرده ، تمایل دارند به سمت عقب و به طرف سطح پوست برگشته و مجددا وارد اپیدرم (روپوست) شوند.

وی به عوارض احتمالی رویش موهای زیرپوستی اشاره و تصریح کرد: این نوع مو موجب عوارضی از قبیل خارش و التهاب می شود؛ اما ممکن است پوست در محل شکل گیری موی زیر پوستی چرکین شود و و درآن محل لک های قهوه ای روی پوست باقی بماند.

این متخصص، درمان به موقع و به دور از دستورهای خودسرانه را برای از بین بردن آن ضروری دانست و افزود: برای جلوگیری از عفونی و چرکی شدن بهتر است به پزشک متخصص مراجعه کنیم و درمان آن را متناسب با شرایط آغاز کنیم.

منبع:ایسنا

 

کمیاب فان

مهدی بازدید : 136 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی در خصوص میزان فطریه امسال گفت: اگر قوت غالب مومنین و روزه‌داران گندم باشد باید به ازای هر نفر مبلغ ۳ هزار تومان معادل سه کیلو گندم را به عنوان زکات فطره پرداخت کنند، البته زکات فطره ساکنین تهران به دلیل شرایط اقتصادی این منطقه و گران‌تر بودن گندم مبلغ ۳۵۰۰ تومان است.

‌آیت‌الله مکارم شیرازی همچنین درباره میزان زکات فطره افرادی که قوت غالب آنان برنج است یادآور شدند: زکات فطره این دسته از مؤمنین و روزه‌داران، به ازای هر نفر مبلغ ۱۵ هزار تومان معادل سه کیلو برنج متوسط است.

——

فطره در لغت چند معنا دارد که مهمترین آن ها خلقت و اسلام است و در اصطلاح عبارت است از زکاتی که هر مسلمان برای خود و هر کس که ناخور او محسوب شود، به مستحق می پردازد و زمان ادای آن مغرب روز آخر ماه رمضان تا ظهر روز عید فطر می باشد. اگر شخص نماز عید فطر می خواند، بنابر احتیاط واجب باید پیش از نماز بدهد یا [کنار بگذارد ]و اگر نماز عید نمی خواند، تا ظهر روز عید فطر مهلت دارد و اگر آن را در این مدت به مستحق ندهد و کنار هم نگذاشته باشد گناهکار محسوب می شود و احتیاط واجب آن است که در آینده – بدون اینکه نیت ادا و قضا کند – فطره را بدهد.
 
با توجه به اینکه پرداخت این نوع حق مالی باعث سلامت جسم(خلقت) و روح می شود آن را زکات بدن یا فطره می نامند و شاید وجه تناسب آن با معنای اسلام این باشد که زکات فطره مقتضای اسلام است لذا کسی که پیش از غروب شب عید فطر مسلمان شود، تکلیف از او ساقط نمی شود. زکات بر دو نوع است؛ زکات مال و زکات فطره. زکات مال به نه چیز تعلق می گیرد؛ گندم، جو، خرما، کشمش، طلا، نقره، شتر، گاو و گوسفند. زکات فطره برای هر نفر تقریبا سه کیلو از خوراک بیشتر مردم که گندم، جو، خرما، کشمش، برنج، ذرت و مانند اینها است در نظر گرفته شده است. فطره ماه رمضان سال جاری (۱۳۸۵) برای هر نفر ۷۵۰ تومان می باشد. جهت رعایت احتیاط می توان ۹۰۰ تومان در نظر گرفت. که مطابق با نظر بعضی ازمراجع عظام است.
زکات فطره به اتفاق شیعه و سنی واجب است و در متون دینی برای آن فلسفه و فواید متعددی برشمرده است. قبول و تکمیل کننده روزه، تضمین کننده سلامتی جسم، پاک کننده روح از رزائل اخلاقی، حفظ انسان از مرگ و تکمیل کننده زکات مال از مهمترین آنها به شمار می رود.(۱)
فطره دانشجویانی که مخارج آنان را پدر و مادر می دهند و نان خور آنان محسوب می شود، بر عهده پدر و مادرشان است و اگر مستقل هستند، بر عهده خودشان می باشد و چنانچه تمکن مالی نداشته باشند، از آنان ساقط است.
گفتنی است؛ پرداخت کفاره بیمارانی که نتوانسته اند روزه بگیرند برای هر روز یک مد طعام است که در سال جاری (۱۳۸۵) مبلغ ۱۹۰ تومان است.
پی نوشت
۱) کافی، ج ۴، باب الفطره، ص ۱۷۴؛ مستدرک وسایل الشیعه، ج ۷، ابواب زکاة الفطره، ص ۱۳۷؛ العروة الوثقی، ج ۲، زکاة الفطره، مجمع البحرین، ماده فطر، توضیح المسائل مراجع، م ۱۹۹۱؛ وسایل الشیعه، ج ۹، ابواب زکاة الفطره، ص ۳۱۸؛ من لایحضره الفقیه، ج ۲، باب الفطره، ص ۱۸۳
محسن بازدید : 59 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

نگاهم که به مانیتور می افتد لبخندی تلخ روی لبم نقش می بندد.دایره کنار اسمت خاکستری است و این یعنی تو اینجا نیستی

انگار قرار است تو تا آخرین روز دنیا خاکستری باشی و من همچنان منتظرت باشم

اما من مثل همه ی 29 روز گذشته برایت نامه می نویسم تا شاید بالاخره از پس این همه خاکستری خودت را نشان دهی!!

فرهاد من!!نکند بیستونت را کنده ای،لباست را تکانده ای و رفته ای دنبال زندگی ات!

شاید هم بی خیال شیرین شدی و تیشه ات را زده ای به ریشه ی هر چه عشق و عاشقی است!

دیگر حریف دلتنگی ام نمی شوم.کلی گله و شکایت ازنامهربانی هایت دارم که پنهانشان کردم زیر کیبورد.خیال ندارم برایت بنویسمشان اما باور کن نمی شود این همه دوری را تحمل کرد و صبور بود.

در نبودنت به همه رجوع کردم! اخم نکن حتی به خواجه حافظ!!!

اما چه فایده همه نصیحتم می کنند

همین سعدی که خودت سنگش را به سینه می زدی به سادگی ام خندید و گفت :

"از دشمنان برند شکایت به دوستان /چون دوست دشمن است.....".باور کن نگذاشتم شکایت کجا بریمش را تمام کند

چنان کلیاتش را به گوشه ی اتاق پرت کردم که دیوان حافظ از دیدن این صحنه شوکه شد و از آن روز دیگر هرچه برایت فال می گیرم حتی یکبار هم "یوسف گمگشته باز آید به کنعان " نمی آید!

من هم لج کرده ام و اصلا فال نمیگیرم و از سر ناچاری صبوری می کنم

اما وقتی صبوری می کنم .انگار چیزی در درونم ورم می کند.جلوی نفسم را می گیرد و مدام فشار می آورد به تک تک ذرات احساسم و قلبم را تکه تکه می کند و من مجبورم با یک لبخند احمقانه بر بلندای این فاصله ها و دلتنگی ها بایستم ، به دیگران سری تکان دهم و تظاهر کنم همه چیز خوب است.

شاید ندانی اما بعد از رفتن تو به همه چیز شک کرده ام .به قانون جاذبه ای که دیگر تو را سوی من جذب نمی کند .به نظریه ای که می گوید دنیا دارد کش می آید و منبسط می شود.

اما مطمئنم که همه ی این ها دروغ است! من هر روز با همه ی سلول های تنم درک می کنم که قلبم دارد تنگ تر و تنگ تر می شود و دنیایم همواره کوچک تر و کوچک تر ، آن قدر کوچک که در دایره ی خاکستری کنار اسمت توی ایمیلم خلاصه شده

مشکل از علم نیست!دانشمندان باید از این به بعد یک تبصره اضافه کنند زیر همه ی نظریه هایشان و بگویند این قانون ها در محیطی که بشدت آلوده به عشق و دیوانگی است صدق نمی کند.

حالا تو همچنان نقش نبودن را در این عاشقانه بازی کن تا من دیوانگی هایم هر لحظه شدت بیشتری بگیرد و این نوشته را به بحران واژگانی بکشم و یادم برود این یک داستان است و باید ساختار ،اسلوب،پیام ،و ....داشته باشد.و لازم است خوانندگان را به یک نتیجه ای برساند. نه اینکه همینطور آواره این خط آن خط شان کند.

بعدا تو خودت بیا و جواب تک تک نقدهایی که زیر این داستان ردیف می شود را بده!

البته اینجا همه دنبال ساختار و قالب نیستند کسی را می شناسم که از کت پیرمرد داستانش کلی پی نوشت(پ.ن) آویزان است و قانون های مصوب خودش را دارد. و من از خواندن نوشته هایش عجیب لذت می برم. ودیوانگی هایم ضربدر ده به توان بینهایت می شود

از این ها که بگذریم تصمیم دارم امروز با هم به تفاهم عادلانه ای برسیم.تو قلبی که دزدیده ای به من برگردان .در عوض من هم قول می دهم تو هر چند روز که نیامدی مواظب دلت باشم.شب ها توی گهواره آغوشم با لالایی محبت خوابش کنم.رویش پتو بکشم که سرما نخورد و با هم هر شب از دوری ات شعری تازه بگوییم.

تعجب نکن.دقیقا دو روز بعد از رفتن تو من هم شاعر شدم و هم فیلسوف!

کشف کرده ام یک رگ دیوانگی خالص در درون روحم زندگی می کند که رابطه ی مستقیم با دلتنگی ام دارد و فهمیده ام شب و روز از گردش زمین ایجاد نمی شود و تو درتمام این مدت

در مرکزی ترین نقطه منظومه دلم ،نقش خورشید را بازی می کرده ای.

چون از وقتی رفته ای همواره شب است.

صبر کن تا لحظه ای از فشار بی وقفه کلیدهای این کیبورد دست بکشم و دوباره به دایره کنار اسمت نگاه کنم!! شاید آمده باشی

اما نه! تو همچنان اسیر خاکستری ها هستی .و اصلا حواست هم نیست که 29 روز است که نیامده ای!!

در این مدت کلاغ ها خبرهای بد زیاد آورده اند.گفته اند حوالی تو زلزله آمده است.گفته اند مردی را کوسه خورده و قایقی در بیکرانه دریا غرق شده است

اما خودت بهتر می دانی به حرف کلاغ هایی که هنوز از پس هزاران قصه به خانه شان نرسیده اند نمی شود اعتماد کرد.پس من همچنان دلخوش آمدنت می مانم.

این نامه را همین طور نیمه کاره رها می کنم و گریه هایم که تمام شد ادامه اش را عاشقانه تر می نویسم.....

.

.

.

سلام

سلااااااااااااااااااااااااااام

من آمدم شیرینم!!

تبلیغات


کمیابhttp://up.sarayanmusic.ir/up/sarayanmusic/Documents/baner-sarayanmusic2.gif

تعداد صفحات : 23

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 227
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 151
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 184
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 236
  • بازدید ماه : 212
  • بازدید سال : 1,147
  • بازدید کلی : 67,961
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد آمارگیر سایت